Søgård tar seg for god tid igjen, og skaper en kontring.
Viking FK - Lillestrøm SK søn. 05.juli kl. 18.00
Collapse
X
-
Eriksens gule kort betyr også at han uansett må stå over neste kamp.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
fy faen, nå klarer vi ikke å slå en corner uyten at det går over sidelinja heller!! spillerne blir oppløpt og tatt ballen i fra som om de var unger.Kommentar
-
Denne kampen må vi trolig bare avskrive. Med ett og annet unntak så produserer vi ikke en pøkk offensivt, kortene hagler og bakover tar vi inn mer vann enn titanic.
Edit: Faen*2!!!!!!!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Herregud for noen latterlige markeringsfeil.Kommentar
-
NOK en gang får en mann stå alene på 5meteren og heade i mål, HAR VI FAEN IKKE MARKERINGER!`!?!?!?!?!!?
det er så dårlig at det er en skam.Kommentar
-
faens amatører.
lager unødvendige frispark gang på gang og klarer jo faen ikke å markere i boksen engangKommentar
-
neste omgang:
Eriksen-Kippe-Nordtveit-Ringstad
-------Sögård--Björköy--------
--Mykle------------------Riise--
------------Arild--------------
-----------Edwin--------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Så blir man straffet for god fysikk og styrke. Norsk fotball i et nøtteskall.Kommentar
-
Å slippe inn to mål på to cornere mot Viking er utilgivelig!
Vi har to av Norges mest meritterte forsvarsspillere som trenere også selger vi oss på billigsalg som øst-europeiske horer i ekstrem pengeknipe!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
Kommentar