Viking FK - Lillestrøm SK søn. 05.juli kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    #41
    Håper på 2-4 bytter i forhold til startkampen.

    Kippe inn for Riseth: Alternativet ville vært å brukt Nordtveit som back igjen. JEg synes vi tjener veldig mye på å ha backer som bidrar mer offensivt enn han gjør. I tillegg er det en stor styrke å ha en stopper som kan føre ballen og slå gode passninger. Riseth er for usikker og er direkte skyld i litt for mange mål i år.

    Mouelhi inn i midten: Jeg syntes Mouelhi viste tegn på at han var på gang sist kamp. MEn han er på ingen måte noen høyreving. På tross av den dårlige starten på sesongen synes jeg Mouelhi er en av de aller beste spillerne på laget og burde utnyttes. Nå som vi ser ut til å ha fått et par spillere som beveger seg riktig offensivt i Myklebust og Riise tror jeg også Mouelhi vil fungere bedre som ballfordeler.

    Mouelhi er alt for lik Bjørkøy og jeg håper derfor han erstatter han. Søgård har spilt meget bra og er flinkere til å komme inn i boksen, ta lange løp og være aggresiv.
    Bjørkøy ser jeg for meg at tar høyrevingsplassen der han kan bruke onnleggsfoten sin, det beste alternativet er Tokstad. Bjørkøy sine gode frispark teller til fordel for han, men jeg synes ikek frisparkene har vært så ekstremt bra osm det virker som andre synes. Frisparkene har vært ok, men jeg tror fort Riise kan gjøre det bedre nå som han ser ut til å ha funnet formen.


    Marius Johnsen inn: JEg er usikker på om jeg egentlig vil se Johnsen på laget. Både Essediri og Eriksen gjorde det greit sist. Johnsen på venstre og Eriksen på høyre eller Essidiri og Eriksen blir ett fett for meg.

    Nosa inn for Sundgot: Om Nosa er hundre prosent klar så bør han inn. HAn er trolig den spilleren med størst potesiale i laget. JEg synes på ingen måte han ser ut som noen kantspiller og tror vi kaster bort en viktig spiller ved å sette han på kanten. På spissplassen så går han for ofte i offside. Sundgot har gjort det bra i år, men blir fort liggende for lavt og har ikke hurtigheten til å komme seg raskt nok i angrep. Med Nosa som har gode duellferdigheter i tillegg til fart til å komme seg opp i angrepet raskt og evner til å utfordre i rommet forran forsvaret vil vi få en ny dimensjon. Om nosa ikek er 100% så kan han starte på benken, ettersom Sundgot egentlig ikke har spilt seg ut.



    Fredrikson
    Eriksen - Nordtveit - Kippe - Johnsen
    Bjørkøy - Mouelhi - Søgård - Riise
    Nosa
    Myklebust

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #42
      Er dommer Terje Hauge informert om at norsk fotball største og ivrigste film-talent, nemlig denne elendige svalestuperen som kaller seg Tommy Høiland ???

      Håper vår kaptein Frode Kippe tar opp temaet med dommer og motstanders kaptein inne på midtsirkelen før kick-off, slik at de er hhv oppmerksomme og advart.

      Vil ikke se denne moralløse, hodeløse broileren, som åpenbart tror at etikk er en del av en klokke, ruinere kampen for oss.

      Et søk på yahoo på stikkordene "tommy høiland" og "filming" - gir forøvrig 243 treff. På Google 294. Nokså mye lærerik lesning, som burde være totalt unødvendig.

      Det er hele er bemerkelsesverdig skuffende, med tanke på hvor kort tid han har vært eliteseriespiller.

      Håper han ikke vil bringe enda mere skam over seg selv og klubben sin på søndag. Men dette burde ikke være Høilands beslutning, da han ikke har dømmekraften som kreves, det burde være Uwe Röslers. Håper han også tar de nødvendige grepene som må til før kampen.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • Odinster
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2008
        • 160

        #43
        Opprinnelig skrevet av HSft
        Håper på 2-4 bytter i forhold til startkampen.

        Kippe inn for Riseth: Alternativet ville vært å brukt Nordtveit som back igjen. JEg synes vi tjener veldig mye på å ha backer som bidrar mer offensivt enn han gjør. I tillegg er det en stor styrke å ha en stopper som kan føre ballen og slå gode passninger. Riseth er for usikker og er direkte skyld i litt for mange mål i år.

        Mouelhi inn i midten: Jeg syntes Mouelhi viste tegn på at han var på gang sist kamp. MEn han er på ingen måte noen høyreving. På tross av den dårlige starten på sesongen synes jeg Mouelhi er en av de aller beste spillerne på laget og burde utnyttes. Nå som vi ser ut til å ha fått et par spillere som beveger seg riktig offensivt i Myklebust og Riise tror jeg også Mouelhi vil fungere bedre som ballfordeler.

        Mouelhi er alt for lik Bjørkøy og jeg håper derfor han erstatter han. Søgård har spilt meget bra og er flinkere til å komme inn i boksen, ta lange løp og være aggresiv.
        Bjørkøy ser jeg for meg at tar høyrevingsplassen der han kan bruke onnleggsfoten sin, det beste alternativet er Tokstad. Bjørkøy sine gode frispark teller til fordel for han, men jeg synes ikek frisparkene har vært så ekstremt bra osm det virker som andre synes. Frisparkene har vært ok, men jeg tror fort Riise kan gjøre det bedre nå som han ser ut til å ha funnet formen.


        Marius Johnsen inn: JEg er usikker på om jeg egentlig vil se Johnsen på laget. Både Essediri og Eriksen gjorde det greit sist. Johnsen på venstre og Eriksen på høyre eller Essidiri og Eriksen blir ett fett for meg.

        Nosa inn for Sundgot: Om Nosa er hundre prosent klar så bør han inn. HAn er trolig den spilleren med størst potesiale i laget. JEg synes på ingen måte han ser ut som noen kantspiller og tror vi kaster bort en viktig spiller ved å sette han på kanten. På spissplassen så går han for ofte i offside. Sundgot har gjort det bra i år, men blir fort liggende for lavt og har ikke hurtigheten til å komme seg raskt nok i angrep. Med Nosa som har gode duellferdigheter i tillegg til fart til å komme seg opp i angrepet raskt og evner til å utfordre i rommet forran forsvaret vil vi få en ny dimensjon. Om nosa ikek er 100% så kan han starte på benken, ettersom Sundgot egentlig ikke har spilt seg ut.



        Fredrikson
        Eriksen - Nordtveit - Kippe - Johnsen
        Bjørkøy - Mouelhi - Søgård - Riise
        Nosa
        Myklebust
        Enig i det meste bortsett fra Nosa vs Sundgot.

        Jeg mener det er best om Sundgot får starte. Tendensen har vært at vi har vært usikre i starten av kampen og spilt mye høyt og langt i første omgang. Da er det kjekt å ha Arild til å plukke disse ballene slik at resten av laget ikke føler at de bare ender opp som overgangsmuligheter for Viking, og usikkerheten får satt seg.

        I andre omgang vil jeg heller se Edwin (dersom han er frisk) eller Occean, som faktisk er spisser, komme inn for Myklebust eller Legenden. Så får heller Nosa evt. komme inn for en sliten og kamprusten Kiko.

        Kommentar

        • aguado
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 448

          #44
          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
          Er dommer Terje Hauge informert om at norsk fotball største og ivrigste film-talent, nemlig denne elendige svalestuperen som kaller seg Tommy Høiland ???

          Håper vår kaptein Frode Kippe tar opp temaet med dommer og motstanders kaptein inne på midtsirkelen før kick-off, slik at de er hhv oppmerksomme og advart.

          Vil ikke se denne moralløse, hodeløse broileren, som åpenbart tror at etikk er en del av en klokke, ruinere kampen for oss.

          Et søk på yahoo på stikkordene "tommy høiland" og "filming" - gir forøvrig 243 treff. På Google 294. Nokså mye lærerik lesning, som burde være totalt unødvendig.

          Det er hele er bemerkelsesverdig skuffende, med tanke på hvor kort tid han har vært eliteseriespiller.

          Håper han ikke vil bringe enda mere skam over seg selv og klubben sin på søndag. Men dette burde ikke være Høilands beslutning, da han ikke har dømmekraften som kreves, det burde være Uwe Röslers. Håper han også tar de nødvendige grepene som må til før kampen.
          Vil mye heller ha dommere som går nøytralt inn i en kamp, uten å ha "frimerke" på enkeltspillere. F.eks. så har Occean og Kippe alt for ofte fått nettopp et slikt frimerke - og fått alle mulig slags rare avblåsninger og kort mot seg.

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            #45
            Ødegaard har ikke scoret så langt i serien, da scorer han garantert i kveld.

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              #46
              er livredd denne kampen, nå må vi ikke legge oss bak hvis vi skulle ta ledelsen! gi faen å slippe inn unødvendige mål
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • dollyholly
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2007
                • 965

                #47
                Liker ikke starten på denne kampen, vi ligger j.. lavt!

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Liker ikke starten på denne kampen, vi ligger j.. lavt!
                  helt enig, vi lar Viking få initiativet og det er ikke bra, for å vinne kamp må vi prøve å beholde initiativet selv og presse høyere.
                  I dag ser det ut som redselen for å tape overgår troa på seier i åpningsminuttene
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    #49
                    vi får jo ikke tak i ballen, og Eriksen blir utvist idag

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      #50
                      Fy faen Fredrikson


                      ... og der står det 1-0. Tannløst.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        #51
                        Like greit, nå må vi opp på banen! F......

                        Kommentar

                        • holmiz
                          The kjøkken-kanariz
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6064

                          #52
                          Faen! Faen da! Men det verste er at det er totalt fortjent. Vi lekker som ei sil bakover.
                          Hilsen Anders

                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            #53
                            FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!!!! møkkafoppall gutta spiller nå!
                            Se på gutten som header der, helt føkking alene på 5 meteren vår !!!!!!!!!!!! katastrofeforsvar
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #54
                              Nok en hjernedød start fra oss, bare venter på at baklengsen kommer

                              Kommentar

                              • Seb.R
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 4159

                                #55
                                SÅNN skal det gjøres, Kippe!
                                www.sebastianramsland.com
                                www.twitter.com/sebramsland

                                Kommentar

                                • Jan Banan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 809

                                  #56
                                  Er det så JÆVLIG umulig å holde nullen i ÉN JÆVLA KAMP?! 21 kamper nå, det er snart en hel 26-kampers sesong av gamletypen. Faen!

                                  Nå leder godset og glimt også, så dette lover bra!
                                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                  Stuart Baxter har forstått det.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #57
                                    Faen i helvete, Kiko!!! Elendig!

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      #58
                                      akkurat nå spiller vi helt for jævlig, taper duellene, dårlige passninger og lite initiativ til løp eller noe som helst
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • brisbane-kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2006
                                        • 595

                                        #59
                                        Etter 16 minutter så jeg at Muelhi er på banen

                                        Kommentar

                                        • Arind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2006
                                          • 459

                                          #60
                                          Hevete da......hvem svikta i markering der?
                                          Sitter i båten og prøver å få inn vg-tv......helvetes drit,,,,
                                          Skal vi ikke klare oss uten å slippe inn mål i en kamp snart??????
                                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                          Kommentar

                                          Working...