Riiiiiiise!!!
Viking FK - Lillestrøm SK søn. 05.juli kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Veldig bra at Riise begynner å få til frisparkene. Han hadde et flott forsøk mot Start også. Vi har ikke hatt dette som et våpen på flere år.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Nå MÅ et eller annet gjøres med forsvarsspillet vårt. 30 mål på 17 kamper er forskrekkende ræva.Kommentar
-
Viking som faen ikke har vunnet på hjemmebane på SEKS kamper får selvfølgelig til alt mot Lillestrøm som er så lekk bakover at jeg spyr snart. Greit at det blir rom når vi jakter mål, men HELVETE DA!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Bortsett fra en dårlig førsteomgang synes jeg dette ser helt greit ut. Vi skaper tross alt en del sjanser og skårer mål. Hadde det forsatt som i første hadde det sett svart ut. Susere fra Sokolowski etc. er sånn som bare skjer.Kommentar
-
Kiko er håplös som kant, men fremstår langt mer solid i andre når han får ta plass på midten. Ser gjerne Kiko og Sögård på midten i neste kamp, mens Björköy vikarierer på back for Eriksen som soner karantene.
Riise viser i dag at han er en klassespiller, og frisparkmålet hans er fabelaktig. Jeg var skråsikker på at han skulle sette den når Myklebust ble felt. Nå går jo alle frispark inn på Myhre så lenge man treffer inni ramma, men Lillebror tok ingen sjanser og satt den via tverra i venstre kryss."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Vi har igjen hjemmekamper mot Godset, B/G, Tromsø, Lyn og Aalesund. Her må vi ha full pott.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
Kommentar