Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lillestrøm SK - Aalesund FK søn. 12. juli kl. 18.00
Kamptråd
Lillestrøm SK - Aalesund FK søn. 12. juli kl. 18.00
Uhyre viktig kamp hjemme mot Aalseund førstkommende søndag. Med seier er vi likt med Aalesund med 21 poeng, med tap er vi 6 poeng bak. Ellers har vi jo har hatt et godt hjemmetak på Aalesund de siste sesongene, med 3-0 i 2008 og 7-0 i 2007. Minus førsteomgangen mot Viking har vi hatt gode tendenser i spillet de siste kampene, og denne skal vinnes!
Om vi får ut Essidiri og Riseth av oppstillinga tør jeg håpe på 2-0 seier.
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Jeg er redd defensiven står for fall her også i og med LKEs karantene. Klarer vi å unngå Essediri/Riseth bak der? Neppe. Men jeg håper vi gjør et forsøk!
Otto
Jonna-Arsenal-Kippe-MJ
Riise-Kiko-Nosa-Mykle
Gilbert-Edwin
Revansjelysten bør det ikke være noe å si på her hvertfall!!!
Blir Marius Johnsen klar til denne kampen? i "stallen 2009" står det nær friskemelding. Trenger han etter den defansive katastrofen i det siste. Vi trenger nok ikke bare han men, han har kommi seg i det siste.
Vi trenger i hvert fall noen forsvarere som går inn i sine to-kamper med et snev av ære. "Han der skal faen ikke forbi meg" istedenfor "lå jævelen løpe" - slik vi så mot Stabæk. Hvis forsvarerne ikke evner å komme inn i kroppen på motstanderen, stoppe innlegg, markere rommet rundt 16-meteren osv osv - så gå av banen og overlat jobben til noen andre. Jeg har sjelden sett Kippe, Riseth & co så jævlig ofte på halvdistanse som det vi så i Telenor Arena.
Jeg forventer ikke triksing og dribling alla Maradona fra noen av våre spillere, men å klare å løpe - da må man da for faen meg klare i 90+5 minutter, når det liksom er dette man har som jobb ?
Har et helt sykt forslag: Bruk spillere der de er best! Vet det er uvanlig å gjøre noe slikt i denne klubben, men etter 0-4 kan det ikke bli stort verre. /ironi
Håper da på noe slikt, hvis det ikke er noen suspensjoner e.l jeg har oversett:
Otto
Eriksen - Nordtveit - Kippe - Ringstad
Riise - Kiko - Bjørkøy - Myklebust (Ikke noe fan av han på vingen, men hvem andre har vi?)
Nosa
Occean
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
hvis det ikke er noen suspensjoner e.l jeg har oversett:
Eriksen er vel ute i denne. Det gjør det defensive vanskelig. Blir nødt til å velge mellom flere onder: Essediri, Bjørkøy, Riseth eller en junior. Essediri og Riseth gidder ikke virker det som og Bjørkøy eier ikke tempo. En junir kan trolig ha litt fart i kroppen og gidder garantert, men ulempå er vel at det er en grunn til at juniorene er juniorer og at rekruttlaget slapp inn 5 mål i forrige match.
Eriksen er vel ute i denne. Det gjør det defensive vanskelig. Blir nødt til å velge mellom flere onder: Essediri, Bjørkøy, Riseth eller en junior. Essediri og Riseth gidder ikke virker det som og Bjørkøy eier ikke tempo. En junir kan trolig ha litt fart i kroppen og gidder garantert, men ulempå er vel at det er en grunn til at juniorene er juniorer og at rekruttlaget slapp inn 5 mål i forrige match.
I mangelen av backer som gidder, kan vi jo skifte formasjon til 3-5-2 og prøve å sette AaFK under press ved å vinne midtbanen.
Etter 10 shitlette scoringer i ræva på de siste 3 matchene bør det være et temmelig revansjesugent lag som entrer Åråsen på søndag. Blir det nok et giddalaust lag som vi har sett noen ganger nå så tror jeg publikumet fort blir likegyldig også. LSK-publikummet er bra i motgang, men det får være måte på motgang.
Gabrielsen inne fordi Eriksen soner karantene. Kiko i en defensiv rolle, Nosa som den offensive på midten. Her det det masser av teknikk, fart og tempo. Spiller uten tvil fletta av Aafk om de får tillit, men det får de jo ikke
Gabrielsen inne fordi Eriksen soner karantene. Kiko i en defensiv rolle, Nosa som den offensive på midten. Her det det masser av teknikk, fart og tempo. Spiller uten tvil fletta av Aafk om de får tillit, men det får de jo ikke
Bolly er vel skada, så tviler på at vi ser han i hvert fall.
Da er det bare å kjøre inn Tokstad, for vi har vel ingen andre vestrekanter i stallen enn Bolly?
Jeg har faktisk vært inne på tanken å trekke opp Viktor Grodås fra juniorlaget. Han er ikke akkurat tippeligaklasse, men han er i hvertfall en ok ving i 2. div. Ellers har vi jo fortsatt ringstad.
Svaret på spørsmålet blir nei.MEn Tokstad vil jeg i hvertfall ikke se på venstre, stakkars. Må i så fall flytte Riise på venstre og la Tokstad spille på høyre.
Bolly er vel skada, så tviler på at vi ser han i hvert fall.
Er du forøvrig sikker? Jeg ser at unge lovende Lie også har han på laget sitt i denne tråden, og han står som kampklar i oversikten til Gilbert over skader i stallen?
Er du forøvrig sikker? Jeg ser at unge lovende Lie også har han på laget sitt i denne tråden, og han står som kampklar i oversikten til Gilbert over skader i stallen?
Han var skada for litt siden. Ikke på rekruttlaget mot Tønnsberg og ikke på benken mot Stabæk. Så jeg blir veldig overaska om vi ser han på Søndag, men har ikke vært innom treninga i dag og fått bekrefta at han er skada, så jeg skal ikke si noe 100% sikkert.
Hvis vi legger ønskene til side og ser på en mulig realistisk startoppstilling på søndag, så er nok ikke den veldig ulik de som startet mot Stabæk.
Otto - er bankers slik han spiller nå
Høyreback - ingen gode alternativer. Bjørkøy mangler fullstendig tempo, er ingen back. Essediri har ikke en defensiv fiber i kroppen. Av mangel på noe annet så må det bli Gabrielsen som dessverre ikke holder mål ennå.
Nordtveit - som stopper med sin fart
Kippe - tar ut Aarøy
Johnsen - hvis frisk. Ringstad har dessverre ikke fått et lite sekund på banen siden vår dålige start på sesongen. Ingenting tilsier at han plutsleig skal starte (dessverre). Hvis Marius ikke kan starte så sliter vi.
Riise - selvskreven
Kiko - den med best pasningsfot, og med noe fart i kroppen som kanskje kan demme opp noe foran midstopperne
Nosa - fart, teknikk. Vår kreative kraft
Myklebust - prøver og prøver
Sungdot - må ha en som kan holde i ballen høyt i banen. Occean er langt unna god form.
Kommentar