Kan se ut som om VG har vært litt kjappe på avtrekkern her, jmf. Grønlunds uttalelser i nyhetstråden. Vi får gi det litt tid og se om det blir noen avklaring utover dagen.
Bjørn Helge Riise klar for Fulham
Collapse
X
-
Dersom det skulle vise seg å stemme at BHR går til Fulham, så er det bare å ønske ham lykke til. For en spiller på hans nivå kan Fulham sannsynligvis være et svært godt valg med kjente ansikter i stallen og en dyktig trener.
Takk for innsatsen, Bjørn Helge. Og velkommen tilbake ;-)Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommer Riise til å spille sin siste kamp mot RBK, eller gjor han det mot AaFK?"When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."
- Uwe Rösler (Våren 2006)Kommentar
-
Det er vel ikke underskrevet noe papirer enda så det er vel litt tidlig å si. Men overgangsvinduet åpner vel 1 august i Norge så det er vel en mulighet for å spille med Riise. Vinduet er åpent i England, men LSK får ikke hentet noen erstatter før kampen mot RBK Men jeg vet ikke hvor lurt det er å spille med ham hvis ting er klart.Kommentar
-
Vi ha mistet en av de få som er i stand til å score mål, men jeg tror salget er riktig. Nå vet jeg ikke hvor mye som tilføres Lsk, men det er livsviktige penger, og klubben må satse videre på de unge. En sunn økonomi er viktig, kontrakter alla Riseth sin er dødføft. Nei bygg opp et lag av unge lokale gutter, om det blir et år i adecco er ikke det noen krise. Se bare på Molde, Odd og Start.Kommentar
-
Jeg sitter med litt følelsen som sier "lykke til, dette vet jeg at du vil du og takk for alt du ga oss som holder med fugla, men det kunne liksom vært noe mer."
Uansett, ett bra salg for Sportsklubben på rett tidspunkt og et viktig steg videre for Bjørn Helge. Lykke til videre unge mann, jeg kommer til å savne deg på høyrekanten!!!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Veldig bra salg synes jeg. 15-20 millioner er en helt grei pris, forhåpentligvis brukes noen av disse pengene til å hente et par Lyn spillere. Har aldri hatt sansen for Riise (verken sønnene eller moren) så dette var en gledelig nyhet å våkne opp tilUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Denne dagen har hu gått og ventet på lenge.
Men kommer til og savne deg BHR.Tak for CUP gull og mange andre fine minner.Kommentar
-
Redd for at pengene går rett til å dekke underskudd. Salget har virka helt påkrevd for økonomien lenge. Sportslig kommer salget på et meget dårlig tidspunkt. Jeg håpet vi kunne tviholde på Riise ut sesongen, fordi vi er i en posisjon der vi skal forsterke laget og ikke selge spillere fra startelleveren. Sportslig er det håpløst, uavhengig av tidligere snakk om hvor fort Riise skal ut. Men det er tydelig at økonomien er så dårlig at den går foran hvordan laget gjør det. Håper ingen angrer på det ved sesongslutt hvis laget blir helt uforandret. En klubb i bunnen og med sågar ambisjoner om å klarte på tabellen ville aldri har solgt midt i sesongen uten å ha en erstatter klar til å signere - selv om salget ikke kommer som noen overraskelse. Spillerne trenger også en bekreftelse på at de kan prestere uten Riise. Strengt tatt har de ikke gjort det: I de beste periodene i 2007 og 2008 har Riise vært helt sentral, og uten han har vi hatt de svakeste periodene. Det er naivt å tro at spillergruppa ikke blir påvirket, både på grunn av hvor viktig Riise var, ambisjonsnivået det gir hvis ingen kommer inn og resignasjonen og oppgittheten det kan gi.Kommentar
-
lykke til
lykke til men får ikke vi inn noen kvalitetspillere på et par uker så tror jeg at dette kan væra med på og sende oss videre nedover på tabelen og enda nærmere nedrykk.. vi selger de som lever jevnt over og beholder ungutter som er for ustabile. men prisen er vel og bra men vi får se hvor lurt dette var når poenga telles oppFugla forever... eLSKerKommentar
-
Lykket til! Enhver spiller vil alltid mene at fuglaoppholdet var deres høydare. Velkommen hjem i 2015!Kommentar
-
Noen som har nogenlunde peilig på hva LSK sitter igjen med etter overgangen? Er han 100% investoreid?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I følge Bjarmann(på supportermøtet som var i vår) er det en egen fordelingsnøkkel på overskuddet av salget av en spiller som er LSK-invest eid. Tipper LSK sitter igjen med en god del penger når han blir solgt for en god del mer enn det han ble kjøpt for.Kommentar
-
Godt håndverk av Sportsklubben. Inn for 1,6 mill, ut for 15-20 mill. I mellomtiden har han stort sett bidratt godt ute på matta.
Det er sånn LSK må fungere. Kjøpe billig, utvikle og selge dyrt. Kjøp av typen Occean, Brenne og Johnsen får vi forhåpentligvis aldri se igjen.Kommentar
-
Ja, han var eid 100 % av LSK Invest. LSK er en av aksjonærene i LSK Invest. I 2006 eide klubben 10 % av aksjene, men jeg tror de nå er oppe i en eierandel på 20 %. Noen som vet dette helt sikkert?Kommentar
-
Takk for info. Vet du om det da er snakk om at LSK Invest får hele summen eller får vi en del av overskuddet ut over prosentene vi har i LSK Invest?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Godt håndverk av Sportsklubben. Inn for 1,6 mill, ut for 15-20 mill. I mellomtiden har han stort sett bidratt godt ute på matta.
Det er sånn LSK må fungere. Kjøpe billig, utvikle og selge dyrt. Kjøp av typen Occean, Brenne og Johnsen får vi forhåpentligvis aldri se igjen.
Den tredje har en fortid i Munchen 1860 og Ræv, for hva det er verdt.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Jeg synes det i såfall er svært merkverdig at Occean ikke er å se i Odd-drakt, ettersom de har gitt klart utrykk for at de ønsker ham til klubben.Kommentar
Kommentar