Bare få dager igjen til en av årets desidert tøffeste seriekamper, mot serieleder Rosenborg på Lerkendal. Hvilke 11 bør starte? Hvordan bør vi spille?
Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00
Collapse
X
-
-
--------Ottoman---------
LKE-Kippe-Håvard-Ringen
-------Bjørka-Kiko-------
Tokstad------------Mykle
------------Arild-----------
------------Edwin---------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ja til pause i pausen!Kommentar
-
For å være litt positiv så har RBK en lang reise til Azerbadjan på torsdag. De må også spille med sitt beste tilgjengelige mannskap i den kampen for å gå videre. Det er ikke så ugunstig for oss. I tillegg har de spilt dårlig mot disse lagene fra færøyene og Azerbadjan og slitt med å skape sjanser.Kommentar
-
Du sa "må vi begynne å gi tokstad, bolly og ringstad muligheten 100% fremover".
Jeg har vanskelig for å tolke 'å gi noen muligheten 100%' på noen annen måte enn at man skal få spille hver gang hele tida. Det er det '100%' innebærer i min bok.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Her må det taktikk til. Odd klarte jo å kapre et poeng der ved at de lå med 9 mann i forsvar (?), men de scorte vistnok på sin eneste sjanse så vidt jeg husker...
Vet at Kiko har fått en del skryt av forsvarerne, så derfor:
- - - - - - - - - - - -Otto- - - - - - - - - - -
Eriksen - Nordtveit - Kippe - Johnsen
- - - - - - - - - - -Mouelhi- - - - - - - - - -
- - - -Essediri - Bjørkøy - Ringstad- - -
- - - - - Eziyodawe - Sundgot - - - - - -"When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."
- Uwe Rösler (Våren 2006)Kommentar
-
Her må det taktikk til. Odd klarte jo å kapre et poeng der ved at de lå med 9 mann i forsvar (?), men de scorte vistnok på sin eneste sjanse så vidt jeg husker...
Vet at Kiko har fått en del skryt av forsvarerne, så derfor:
- - - - - - - - - - - -Otto- - - - - - - - - - -
Eriksen - Nordtveit - Kippe - Johnsen
- - - - - - - - - - -Mouelhi- - - - - - - - - -
- - - -Essediri - Bjørkøy - Ringstad- - -
- - - - - Eziyodawe - Sundgot - - - - - -..................Kommentar
-
-
Det er ikke ofte jeg i forkant av en kamp er kjempefornøyd med 1 poeng, men på Læsjkendal dette året er det null baklengs som teller. Null baklengs? Ja, da forlanger jeg mye av årets LSK...
LSK har til gode å vinne på Læsjkendal med meg på tribuen, men det har blitt noen uavgjorte kamper. :-D Typisk at jeg ikke var der i 2005, men skal selvsagt dit i år.
Håper vi avgjør kampen med et billig tildelt straffespark, men det er vel lettere å tro på julenissen...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
For å være litt positiv så har RBK en lang reise til Azerbadjan på torsdag. De må også spille med sitt beste tilgjengelige mannskap i den kampen for å gå videre. Det er ikke så ugunstig for oss. I tillegg har de spilt dårlig mot disse lagene fra færøyene og Azerbadjan og slitt med å skape sjanser.Kommentar
Kommentar