Jeg digga den taklinga til Bergmann! Digg å se Iversen lide!
Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00
Collapse
X
-
Roy Helge Olsen, du dömte oss bort i Bergen og nå dömmer du faen meg oss bort i Trondheim også.
Det er fortjent at vi taper i dag, for all del, men det gjör det jo ikke lettere når den idioten av en tåpe alltid skal gjöre det litt ekstra vanskelig for oss.
Roy Helge Olsen, du fortjener ikke å dömme bedriftserie engang. Det er faktisk ikke mange dommeren som er dårligere enn deg i Norge. Da tar jeg med alle fedrene der ute som dömmer sin egen miniputt i kamp på en grusbane på Toten!Kommentar
-
Var vell ingen som var overasket over at Roy Helge Olsen skulle dømme vekk LSK. Gratulerer jævla kødd.Kommentar
-
faen
roy helge olsen må brenne i helvete faen hva er det med såkalte profosjenele dommere som dømmer like dårlig som en barnehage unge.........
rbk redda av en jævla dommer helvete.... seriøst hvis dette ert er hat mot en dommer så ja jeg hater de norske dommere som ikke kan klare og holde klare rettningslinjer......... og du roy helge olsen jeg håper du sover dårlig i natt ... BRENN I HELEVETEFugla forever... eLSKerKommentar
-
Det er en komplett latterlig straffe av Roy Helge Olsen, den feite dritten av en dommer ödelegger nok en kamp for oss. Traore hopper jo faen meg inni Kippe og legger seg flat, han eier ikke fart og er heller ikke forbi?
Igjen: hvorfor faen faar en TRÖNDER dömme RBK ?????????
VGlive viser resultetet 5 minutter för scoringen kommer....LSK Norges beste lagKommentar
-
Gratulerer til drittlaget fra trondheim. FAEN! Hater det jævla fittelaget der! Bygd opp på skuespill, holding, og dytting. ÆSJCustodesI med og motgangKommentar
-
Det er ikke bare fordi han er trönder at han dömmer slik.
Roy Helge Olsen er en dommer som ALLTID har favorisert lagene fra de störste byene i Norge. Det vil si först og fremst Brann, Rosenborg og Vålerengen.
Skulle ikke forundre meg om NFF satt opp Roy Helge Olsen til bortekampen mot Vålerengen også. Da kunne jo ködden ha fullfört hatrick mot oss mener jeg!
Roy Helge Olsen og Traore, brenn i helvete!!!!Kommentar
-
Når en LSK spiller blir sparket ned og dommerne ser det, ja da har plutselig farta til spillern noe å si......Kommentar
-
[QUOTE=vollafugl;361570]Jeg synes at det ikke er riktig å henge Roy Helge Olsen for at han dømte straffe. Det er Traorè som burde skamme seg.[/QUOTE MEN FORTSATT DOMMEREN SOM DØMMER VEL??? HVEM GA STRAFFEN?
ikke politiet som har feil for at du kjører for fort på veien eller??Fugla forever... eLSKerKommentar
-
Helt uenig.. At fotballspillere gjør det de kan for å lure til seg noe er ikke noe nytt, ei heller er han alene om det.. At det er feigt og at han burde skamme seg, ja det er vi sikkert enige om. Men feilen, det er det dommern som har gjort.... Han kan umulig se at Traore blir sparket ned, da han ikke ble det, så hvorfor i helvete dømmer han for noe han ikke har sett?!!!!!
Når en LSK spiller blir sparket ned og dommerne ser det, ja da har plutselig farta til spillern noe å si......Kommentar
-
Men som den hjemmedommeren han er klarer han ikke å bukke av for presset. Tror nesten den idioten fikk orgasme i det han pekte mot 11 meteren.
Og ufyslige Annan löper bort og gratulerer filmeren.
RävBK blir bare mer og mer hatobjekt fra min side. Klubben som delvis var sjarmerende under Nils Arne Eggens regime har blitt en klubb for avskum og usportsligheter. Dessuten står den udugelige supportergjengen deres med kopierte sanger INNAD i Norge i samtidlige 90 minutter.
Takk for meg og god natt!!!!!Kommentar
-
Jævla bittert at det skulle skje så seint og da, selvom det kunne skjedd veldig mye før. Men når det først skjer, må det være på en så jævlig urettferdig måte.
Traoré og Roy Helge skylder meg et nytt bord;
If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
[QUOTE=Awfuls;361576]
Nope men om jeg ikke kjörer for fort så regner jeg også med at jeg slipper å bli stoppet.Kommentar
-
Trist at det ble sånn. Helt greit at RBK vant kampen, trodde ikke på poeng her heller, men å få et feildømt straffe 5 min før slutt er bittert.
Synes 2 omgang var bedre en 1. Vi turte å stå høyere og sende flere frem når vi har ballen. Håper vi ser mer av det.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
Kommentar