feil
Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Begge midtbanespillere er ute av form. I kikos tilfelle er fotballformen dårlig om dagen, i Bjørkøys tilfelle tror jeg problemene er av litt mer alvorlig fysisk art. Kiko og Nosa i neste kamp, Bjørkøy bør kanskje få profesjonell hjelp til å shave av noen kilo og komme i bedre fysisk form.
Positivt i dag: Vi spilte en bedre defensiv kamp enn på lenge. At RBK kom til å styre visste alle, bare noen svake enkeltprestasjoner av våre uerfarne backer gav RBK muligheter. Occean og Edwin er ingen dårlig kombinasjon. Ellers leverte stort sett alle til bestått. Unngå karantener og skader fremover, så ser ikke dette så ille ut.
Spørs om det ikke var hjemmelagets inneffektivitet som fikk alt til å fremstå bedre.Kommentar
-
Hva med Dosso? Har han virkelig gjort det så dårlig iår? Vi har en midtbane som består av defensive spillere og trege arbeidsmaur uten en kreativ tanke utenom å mæle ballen opp. Vi trenger en offensiv ballfordeler på midtbanen som slår geniale stikkere og kjenner spillernes løpsmønster.
Dosso slaar ikke geniale stikkere og kjenner ikke spillernes löpsmönster - om det finnes et slikt.
Vi trenger en ny nr. 7 i LSK. En ny spiller type Koren.
Spillertypen finnes ikke i dagens stall, uansett hvor mye dere leter.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg har ikke glemt Övrebö.
Jeg glemmer aldri Övrebö, bare navnet faar sinnet til aa koke i meg.
Dömmingen hans paa annuleringen av Edwins feilfrie 2-0 scoring i returkampen er noe av det skammeligste, feigeste, ynkeligste jeg har sett paa en fotballbane. Han skylder oss mange, maaaange poeng, den dommeren der.
Men han er dessverre ikke stor mann nok til aa betale gjelda si til LSK.Last edited by Hamburg & Kanari; 26.07.2009, 23:31.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg har ikke glemt Övrebö.
Jeg glemmer aldri Övrebö, bare navnet faar sinnet til aa koke i meg.
Dömmingen hans paa annuleringen av Edwins feilfrie 2-0 scoring i returkampen er noe av det skammeligste, feigeste, ynkeligste jeg har sett paa en fotballbane. Han skylder oss mange, maaaange poeng, den dommeren der. Man han er ikke mann nok til aa betale gjelda si til LSK.
Men som Davy Wathne sa på TV2 i kveld; "hvorfor i dømmer en trønder denne kampen? Hvem vet hva som foregår inne i hodet på en trønder?"
Er ikke ofte jeg er veldig enig med Davy, men denne var spot on.Kommentar
-
fra nrk.no:
"Dommeren sier til Frode Kippe at han tar han med beina. Det er godt gjort å dømme for noe du ikke ser, for han tar han ikke med beina, sier Lillestrøm-trener Henning Berg om straffesituasjonen."LSK Norges beste lagKommentar
-
Henning Berg har tydeligvis forandret syn på dette fra da han var trener i Lyn. Da greide han å presse ut dette gullkornet etter en kamp:
"Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett."
UN'99Kommentar
-
Kanskje det hadde vært en fordel å få satt opp Hora Olsen og mannen med minst hår på hodet kombinert med evnen til å få mest mulig av det i øynene i hver kamp vi spiller. På den måten kunne vi fått dokumentert hvordan disse dommerne konsekvent gjennom mange års misgjerninger dømmer mot LSK. Det er sørgelig at man skal få holde på sånn.
Når Roy Hora Olsen i RB uttaler at han så bena til Traore ble tatt og ikke gidder å kommentere ytterligere er det på sin plass å be Eva Joly komme på banen.
NFF får heldigvis nytt regime ved neste korsvei og det trenges. Måtte Kåfjord steke i sitt eget fett. Sette opp en trønder til å dømme trønderne hjemme er patetisk. Lurer på hva Real Madrid ville ment om en katalansk dommer i Barcelona?? Uten sammenligning forøvrigKommentar
-
Kommentar
-
Roy Helge Olsen - en pinlig karakter
Dommeren forklaringer etter kampen er direkte feilaktige og pinlig - noe som kjennetegner denne mannen naar han har dömt LSK. Han er en pinlig, ynkelig karakter paa banen.
"Dommer Roy Helge Olsen bryr seg ikke om Lillestrøm-leirens klager.
- De må få lov til å si det. Jeg har hjemmel for å dømme straffe, siden Rosenborg-spilleren blir taklet ureglementert innenfor 16-meteren, sier Olsen.
- Det er kontakt fra beinet og ned, mener dommeren."
Frode Kippe sier Traore legger seg oppaa han. Selv filmeren Abdoulasshole Traore innrömmer- DET VAR INGEN KONTAKT. Begge de involverte spillerne er altsaa enige, men likevel fremholder RHO sin egen, kunstig vridde oppfatning av situasjonen.
Fordi: alle svar indikerer at dette var en avgjörende straffe han ÖNSKET aa dömme, men ikke maatte utfra de regler som gjelder. Da betyr ikke utövernes utsagn mye. Den maktsyke dommer har bestemt seg.
Slik skal ikke en dommer fungere. Han skal ikke avgjöre kampen til noens fordel paa egen haand.
Det er noksaa klart at Roy Helge Olsen FORETREKKER aa se RBK gaa av banen med tre poeng og naar de ikke evner det, gir han de en hjelpende haand de ikke skulle hatt like för kampslutt. Som saa utallig mange ganger för avgjör han for de "store" lagene.
Pinlig. Og vi har sett det saa mange ganger för hos denne karakteren, han burde ikke og er ikke skikket til aa dömme verken LSK eller RBK. Dommere skal ikke oppföre seg saa aapenbart partisk som det denne typen konsekvent gjör. Forövrig det eneste konsekvente element i hans dömming.
Spörsmaal: var det ikke kontakt da Riise ble meid ned i Brann, Olsen? Hvor hadde du gjemt vekk den forbanna HJEMMELEN din da, din ynkelige, lille dritt?
Faa han ut av norsk fotball. Evner ikke NFF det, saa faa bakstreverske NFF utav norsk fotball.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Noen burde sjekke transaksjonene paa RHOs konto forut og etter kampen... han har ikke rent mel i posen den mökkamannen der.LSK Norges beste lagKommentar
-
Han var BB. Kom på løp og overlapp som en Carlosback. Gjorde like mye alene som alle våre vinger og backer tilsammen... At han datt i bakken og mista pannebåndet når Bolly skøyt han i huet, sier mer om innleggskvaliteten/presisjon enn om svenskefa'an.Kommentar
-
Var ikke den situasjonen jeg siktet til, men en annen i 1. omg han var rask med å legge seg ned etter en duell. Hadde en finurlig situasjon på Marienlyst også. Ellers enig i at han var god i går, og generelt er en god spiller. Da skulle det ikke være nødvendig med skuespillertakter...Kommentar
-
Rooooy Helge Olsen, oh ah, hvor mange feeeeeeeil, gjør du i år.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Godt å se at Otto sto bra igår. Han kommer til å bli en viktig brikke hvis vi skal beholde plassen.
En god keeper kan bli det som avgjør hele bånnstriden. Her stiller vi sterkere enn både Godset med Moldskred og Lyn med en ukjent 18-åring.
Nå må vi holde nullen mot TIL og ta 3 poeng.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Fy faen jeg hater RBK! Er det attityden du leita etter Hamren? Vinne en kamp på skuespill og fusk? Hører jeg deg si attityd en gang til spyr jeg på deg! Og Roy Helge, fy faen du er rævva. Han dømmer konsekvent imot oss i hver kamp! Han kan tydeligvis ikke ha sett situasjonen i det hele tatt. I db hadde han sagt at rosenborgs nr 8 ble felt. Der dreit du deg ut Roy Helge, Traore har nr 20 på ryggen, du har tydeligvis ikke sett hvem som ble felt engang. Hater Rosenborg! Når vi gikk i Trondheim etter kampen hørte man spydige kommentarer hele tida: Synd med LSK da, Syns at de rykker ned osv. Fy faen for en latterlig gjeng alle RBK supportere er!I år så tar vi altKommentar
Kommentar