Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #41
    Nå må i allefall RBK bruke krefter i 2. omgang. Er litt skeptisk da de nå må øke tempoet i spillet sitt og det kan være nettopp det de trenger inn mot kampen mot oss. Vi har spilt mot RBK i dårlige perioder for RBK før, men de har ALLTID løftet seg mot oss og vi har fått bank. De har store problemer med å skape sjanser. Håper vi klarer og demme opp så satser vi på Edwin-magi i 2. omgang eller på dødball.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #42
      Ser du kampen? RBK har vært helt sjanseløse. Dette går nok vår Kärjengkamp en høy gang. Gutta fra Baku har hatt minst 70 prosent ballinnehav og leker seg. Holder på ballen til en eller flere RBK-ere kommer løpende, så kommer bevegelsen og pasningen som åpner RBK som en Kebabkiosk på lørdagskvelden. Ærlig talt, to sånne kamper på rad i et skjebneoppgjør om europa, og så skulle de klare å ta seg sammen mot oss som ved et mirakel? Håper Berg ser dette.

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #43
        Ser kampen ja, men jeg er ikke enig i beskrivelsen din. RBK skaper ingenting, En helt jevn kamp, der laget fra Azerbadsjan har skapt et par halvsjanser og scoret på et lykketreff.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #44
          Ser helst at snørrfangerne halter seg gjennom dette. Om de ryker på denne måten skal de garantert revansjere seg på søndag, foran hjemmepublikumet. De kommer i så fall til å jobbe som svin for å unngå å få 18 000 bælfeite, karskfulle halvaper mot seg. Forståelig nok...
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • SAEDbeger
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 421

            #45
            hmm der tapte rbk. lurer på om dette er negativt eller positivt for oss..

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #46
              Å Herre... Dette har to mulige utganger:

              1) Samling i bånn blandt bartene, og fullstendig rabiate revansjesugne RBKspillere.

              eller

              2) Total psykisk knekk og kollektiv kollaps.

              Håper på det siste, selv om alternativ 1 höres mer realistisk ut.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #47
                Trøndera undervurderte sin motstander denne gangen, det samme skjer ikke mot oss. Er det noe det laget der digger, så er det å banke LSK sønder og sammen. Uansett tabellposisjon, uansett hvor dårlige LSK har vært, de undervurderer aldri LSK, slik de med jevne mellomrom gjør med andre lag.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  #48
                  RBK hadde vel 5-6 kvalifiserte sjanser mot BakuBoys. De skapte et visst trykk mot lavvokste gutter de første 30 av andre omgang ved å pole ballen gjentatte ganger inn i feltet, men alt i alt en ræva kamp av bartene. Kanonen i tverliggeren fra gutta Asarboys burde i bunn og grunn gått inn som spikeren i kista. Godt mulig noen klarer å snu dette til noe negativt for vår del, men da må man ha arvet virkelighetsoppfatninga fra han med bart i førerbunkeren i Berlin april 1945.

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #49
                    Tror denne kampen fikk det værste utfallet det kunne ha fått.

                    RBK satte opp tempet i andre omgang og ble satt inn i et helt annet modus enn i de tre og den halve e-cupkampene de har spilt. Det beste hadde nok vært om RBK hadde gått videre i dasse-tempo. Nå vil de reise seg foran hjemmepublikum. En liten fordel at de har en kamp i beina i over 25 graders varme. RBK har vært helt rå det siste kvarteret. Kanskje kan vi klare å holde stand?

                    Vi får vel uansett dra opp til Lerkendal og gjøre et ærlig forsøk.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                      Vi får vel uansett dra opp til Lerkendal og gjøre et ærlig forsøk.
                      Flott holdning. Er noe å ta med seg opp på tribunen.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        #51
                        Tettey ute i flere uker.

                        Hjemmesiden til Rosenborg Ballklub. Norges mestvinnende fotballklubb gjennom tidene. Trøndelags stolthet.


                        men jeg tørr fremdeles ikke håpe på poeng jmf Rønnerns innlegg.

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          #52
                          RBK paa tryne utav Europa og pengesekken som oedela norsk fotball i 15 aar maa snoeres igjen. Hvordan kan det vaere negativt?

                          Herlig aa see RaevBK gaa paa barten utav Europa. Naa skal de faa kjenne Fuglas vrede.
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2382

                            #53
                            Så fikk snørrhovne trøndere sitt Kärjeng. Et desillusjonert RBK møter oss
                            også uten Tettey som vistnok skal være ute i flere uker. Ukens spilleobjekt på oddsen?

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5917

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                              RBK paa tryne utav Europa og pengesekken som oedela norsk fotball i 15 aar maa snoeres igjen. Hvordan kan det vaere negativt?
                              Njaaa....... Litt for ivrig etter å markere på søndag, da. Vet ikke om jeg liker det helt.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

                                #55
                                Ser mange ønsker at Nosa skal starte, men han skal vel sone for 3 gule?
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                Mvh
                                Mr.Jordbakke

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  #56
                                  1 gule
                                  2 gule
                                  3 gule

                                  Fikk sitt tredje mot Aafk, ja.
                                  Last edited by KFL41; 23.07.2009, 21:43.

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #57
                                    Er det lov og håpe at trønderpakket får en litt slitsom hjemreise og at flyet rister litt exstra på veien hjem.:evil:

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #58
                                      En femten timers flytur hvor den eneste underholdninga er å se Hamrén slå etter Iversen med stokken hver gang trillevogna kommer forbi må vel regnes som anstrengende, ja. Ankomst natt til lørdag, i passe tid for feiring psammen med fansen på DDE pub.

                                      Kommentar

                                      • Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

                                        #59
                                        Nå er det vel ingen av lagene i TL som klarer å holde seg i topp form en hel sesong igjennom, uansett hvor økonomisk dopet laget måtte være. For tiden kan det se ut som om Rosenborg har kommet inn i en liten down-periode. I beste fall landet de i Trondheim sent i natt, og vil uansett ha svært få timer igjen til kampen mot LSK. Det ermed andre ord ikke spesielt mye tid de har på seg til å få tatt de nødvendige grepene på treningsfeltet. På søndag vil de derfor trolig stille med negativ mental ballast og en tvil på egne ferdigheter.
                                        Selv om Marek Sapara skulle tre inn igjen på laget så vil det neppe være nok i seg selv. RBK vil mangle både Tettey og Prica, og Sapara har ikke vært inne på laget i de to siste kampene. Det i seg selv vil innebære at laget sannsynligvis er mindre samspilt enn de vanligvis er. Og det holder jo å se på vårt eget favorittlag for å se betydningen av et sammenspilt lag.

                                        LSK har på sin side fått to uker hvile. De som har hatt anledning til å følge treningene kan sikkert kommentere hvorvidt Henning Berg har fått drillet det defensive og fått samkjørt en stabil første-ellver. Dersom han har fått gjort dette er jeg av den oppfatning at LSK har en gyllen mulighet til et godt resultat på Lerkendal.
                                        Knurr...

                                        Kommentar

                                        • erlando
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 858

                                          #60
                                          Fra treningstråden:
                                          Opprinnelig skrevet av Lars
                                          ------Edwin-Occean
                                          Bolly-Bjørkøy-Kiko-Tokstad
                                          Ringstad-Kippe-Håvard-Karim
                                          ----------Otto
                                          Ringstad - Bolly og Essediri-Tokstad som kantpar på Lerkendal. Oi, oi, oi - vi får det moro...

                                          (Det er selvfølgelig mulig at noen av herrene Johnsen og Eriksen blir klare, men dagens lagoppstilling får meg ikke akkurat optimisen til å boble i meg.)
                                          Ja til pause i pausen!

                                          Kommentar

                                          Working...