Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00
Collapse
X
-
Jeg pleier nå å være ukuelig optimist.. men med et så svekket forsvar, angrep og kanskje midtbane, rot i oppkjøringen og nå med våt bane i tillegg... Sorry - men selv med å lete etter det positive blir jeg møtt med negative momenter. Jeg håper virkelig at jeg blir positivt overrasket.. pleeease..
Tiden og TV vil vise seg
(men vet ikke om jeg orker å høre TV2 i dag.(om ikke angrepsspillet glitrer så tror jeg det blir noen kommentarer noen ganger om feilen m trening og Nosa, så kanskje det blir uten lyd)
Litt vel pessimist i dag(men for all del bare for i dag), kanskje .. som sagt - overrask meg gjerne..Kommentar
-
Otto
Eriksen-Nordtveit-Kippe-Ringstad
Essediri-Bjørkøy-Kiko-Myklebust
Edwin-Sundgot"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Kommentar
-
Er det mulig? RBKs videoanalytiker og RBK.no klarer i samarbeid å anta en lagoppstilling med feil spiller på 7 (!) plasser i forhold til laget som er brukt på formasjonstreningene. Det hadde tatt dem ca. 14 sekunder å finne laget på Norges beste supporterforum. Håper resten av gjengen der oppe er like uvitende.
Når det er sagt, hadde det vært gledelig om de hadde rett, for vi kunne virkelig ha trengt spillere som Eriksen og Myklebust der oppe.
Kommentar
-
Kommentar
-
Da noterer vi deg på lista over livets glade gutter. Har ikke sett slik svartmaling i noen kamptråd siden den siste brakseieren vår over RBK i fjor høst. Sett heller en hundrelapp på LSK seier og få igjen 7-8 ganger pengene.Kommentar
-
I følge TV 2
Essediri - Nordtveit - Kippe - Ringstad
Tokstad - Mouelhi - Bjørkøy - Bolly
Edwin - Occean
Fikk i farten ikke med meg hvem som har kanten og midten på midtbanen, men sikkert fler enn meg som har på TV 2 nå og kan oppdatere.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Følg kampen med sterkt LSK-fargete briller på denne siden: http://www.lsk.no/?did=9113234Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Taper vi med mindre enn 2 mål her, er jeg fornøyd.Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Målet med denna matchen og med den lagoppstilling må være å slippe inn så få mål som mulig ja, slik jeg ser det... Heldigvis går de andre resultatene stort sett vår vei, så vi kan fortsatt holde plasseringa etter denna rundenFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Heldigvis går dagens andre resultater i vår favör. Dagens tap kommer antakeligvis ikke til å gi oss noe särlig dårligere tabellposisjon.
edit: Så plutselig posten over og innså at denne er helt overflödig."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
HEY! vi har ikke tapt enda, sannsynligheten er jo der, men kampen skal spilles først.
FORZA
også trønderdommer ;-)Kommentar
-
Laget skulle vel prøve å unngå dødballer.... Men er det 4 eller 5 i mot på under 5 min?!!!!!
Og en annen ting som ofte er sagt før, bruk spillerne på de plassene de behersker... se hvor klønete Karim er da han gir rbk frispark i god posisjon!!Kommentar
Kommentar