Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    Opprinnelig skrevet av TheFugl
    Kantene våre er helt fraværende
    Det er jo fordi den sentrale midtbanen de få ganger de ikke mister ballen, velger å sende håpløse stikkere til Edwin. Hadde de blitt brukt litt så kunne vi jo kanskje skapt noe.

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av Serbern
      Inn med Arild og Myklebust for Occean og Bolly.
      Kan jo ikke ta ut en av de to som har skapt noe i det hele tatt.....
      Ta ut Occean og sett innpå en enda treigere Sundgot er lik å be om tap, skal Sundgot inn må det bli på bekostning av noen andre enn en av de 2 på topp.

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        Vi blir rävkjört og det var selvsagt fortjent at RävBK utlignet men fy faen så mange 50/50 situasjoner som går RävBK`s vei. Er kanskje ikke mer å forvente av Roy Helge Olsen.

        Uansett, vi spiller ikke bra og om vi skal tette igjen defensivt og satse på angriperene våre må vi begynne å spille langt tidlig. Skjönner ikke hvorfor vi skal på död og liv spille oss ut når stort sett alle spillerene blir drittnervöse av å eie ball.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Powerlay i en hel omgang, vi blir utspilt som intet annet lag i TL på Lerkendal. Igjen ser vi at høyt press setter oss i sjakk matt da Kippe blir tvunget til å slå sine håpløse langpasinger. Fy faen, så ræva han er på dette! Rein drilloflaks berger 1-1 til pause.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Opprinnelig skrevet av Folke
            Kan jo ikke ta ut en av de to som har skapt noe i det hele tatt.....
            Ta ut Occean og sett innpå en enda treigere Sundgot er lik å be om tap, skal Sundgot inn må det bli på bekostning av noen andre enn en av de 2 på topp.
            Fart har ikke en dritt å si når du uansett ikke klarer å levere fra deg kula og forstå spillet sånn noenlunde.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • nebbjævel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 511

              RBK scorer på sin eneste sjanse i omgangen. Vi hadde tre store. Frode Olsen go to hell.

              Kommentar

              • Henrik
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2006
                • 2110

                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Fart har ikke en dritt å si når du uansett ikke klarer å levere fra deg kula og forstå spillet sånn noenlunde.
                Synes ikke Occean har gjort seg bort i dag, sammenliknet med resten av laget vel og merke.

                Kommentar

                • brisbane-kanaris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2006
                  • 595

                  Opprinnelig skrevet av Henrik
                  Forøvrig synes jeg ikke at det er kantene som er problemet, det er den sentralte midtbanen som blir totalt overspilt og ikke makter å holde på, eller fordele ballen.
                  Enig. Muehli og Bjørkøy ligger altfor dypt og vi får ikke etablert noe gjennom midtbanen. Problemet er vel at vi ikke har så mange andre alternativer med Nosa ute med karantene.

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1602

                    En ting er at de unge spillerne våre foreløpig ikke holder nivået. Mer skuffende er det at Kiko ikke presterer bedre. Forhåpentligvis er han erstattet av en ny midtbanesjef neste sesong.

                    Det laget vi nå har på banen holder selvsagt ikke tippeliganivå.

                    Kommentar

                    • maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 638

                      Bytt ut Tokstad med Mykle. Tokstad holder rett og slett ikke nivået enda. Mister ballen hele tiden, og ofte i farlige posisjoner. Synd med baklengs rett før pause.
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                      Kommentar

                      • vollafugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 978

                        Opprinnelig skrevet av Emil
                        Nå raknet det er jeg redd, Ivers ar en halvmeter offside forresten. Ballinnehav RBK-LSK 90-10?
                        Kippe ligger innenfor Iversen.

                        Kommentar

                        • MedlemNR35
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 905

                          Hvorfor skal folk ta ut Occean?

                          Joda, ser at den individuelle prestasjonen til Occean ikke har värt all verdens men sammen med Edwin fungerer det faktisk bra. Å begynne å bytte i ledd hvor det faktisk fungerer greit vil väre håplöst. Det er först og fremst samhandlingen med ball som må forbedres og det blir faktisk ikke bedre av å bytte Occean. Samhandling kan ikke byttes inn etter 45 minutter, her må spillerene gjöre en kollektiv innsats og slippe skuldrene ned.

                          Kommentar

                          • Kristian
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 690

                            her blir det nok 3-4 til rosenborg etter hvilen gitt. Dominerer alt der ute

                            Kommentar

                            • kimmern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 1174

                              1. alle er bedre enn occean
                              2. essediri er en vandrende katastrofe

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                Synes ikke Occean har gjort seg bort i dag, sammenliknet med resten av laget vel og merke.
                                I en kamp som denne må vi ta hver eneste jävla overgangssjanse og utnytte dem. Når Occean får ballen og vi har sjansen så förer han ballen helt til RBK kommer seg tilbake i balanse. Vi er nödt til å ha en spiller med overblikk og smartness som kan sende i vei kula med en gang vi får sjansen til overgang. Spesielt når Edwin springer rundt på topp.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4387

                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Tipper vi taper 4-1. 1-1 til pause, så får trøndera en billig straffe i starten av andre omgang, så rakner det.
                                  Denne går inn?
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

                                    Fy faen så dårlig. Ikke evne, ikke tro på at det skal gå, og heller ingen vilje...

                                    Juniorene våre(da mener jeg Tokstad, Ringstad og Bolly) er vel omtrent på samme nivå som de tusenvis av andre juniorer som løper rundt på Ekeberg akkurat nå. Midtbanen gjemmer seg bort.

                                    Skremmende og flaut at disse gutta har på seg LSK-drakter. Ser ikke ut som fotballspillere i det hele tatt. Noen må klare å banke litt selvtillit inn i nøtta på denne gjengen.

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Torsketryne Sapara kan ta seg en bolle. Jävla surfitte.
                                      Polski Judas burde finne seg en jordbaeraaker i nedre nord-Norge og knekke ryggen sin der. Det kan godt Karim Essediri faa gjoere ogsaa...slike backer trenger vi ikke!!!

                                      Ellers flott maal av Edwin, som viser teft. Skjoenner ikke mod paa vglive som snakker om udyktighet hos Edwin, det er bare uflaks som hindrer han i aa gjoere 0-2...
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Uansett, det var göy så lenge det varte. Det må et mirakel til for å få oss ut av denna knipa med et skarve poeng intakt.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                                          I en kamp som denne må vi ta hver eneste jävla overgangssjanse og utnytte dem. Når Occean får ballen og vi har sjansen så förer han ballen helt til RBK kommer seg tilbake i balanse. Vi er nödt til å ha en spiller med overblikk og smartness som kan sende i vei kula med en gang vi får sjansen til overgang. Spesielt når Edwin springer rundt på topp.
                                          Ærlig talt, de ytterst få gangene Occean har hatt ballen har det endt i noe konstruktivt. Vi kan jo ikke skape noe når vi ikke har noe eget spill! Vi har jo ikke ballen! Bare se hva Kippe driver med når han har den, sikter han på noe i det hele tatt??!

                                          Når slikt leveres av våre etablerte, hvorfor skal vi da henge ut de unge?

                                          Kommentar

                                          Working...