Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Oddis
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 2744

    Jeg digga den taklinga til Bergmann! Digg å se Iversen lide!
    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      Roy Helge Olsen, du dömte oss bort i Bergen og nå dömmer du faen meg oss bort i Trondheim også.

      Det er fortjent at vi taper i dag, for all del, men det gjör det jo ikke lettere når den idioten av en tåpe alltid skal gjöre det litt ekstra vanskelig for oss.

      Roy Helge Olsen, du fortjener ikke å dömme bedriftserie engang. Det er faktisk ikke mange dommeren som er dårligere enn deg i Norge. Da tar jeg med alle fedrene der ute som dömmer sin egen miniputt i kamp på en grusbane på Toten!

      Kommentar

      • Superstefan
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 2180

        Var vell ingen som var overasket over at Roy Helge Olsen skulle dømme vekk LSK. Gratulerer jævla kødd.
        Fotograf Kreativ Kanaris

        KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Trönderfaen på Vglive mener det er helt korrekt. Neimen?
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Awfuls
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2006
            • 138

            faen

            roy helge olsen må brenne i helvete faen hva er det med såkalte profosjenele dommere som dømmer like dårlig som en barnehage unge.........

            rbk redda av en jævla dommer helvete.... seriøst hvis dette ert er hat mot en dommer så ja jeg hater de norske dommere som ikke kan klare og holde klare rettningslinjer......... og du roy helge olsen jeg håper du sover dårlig i natt ... BRENN I HELEVETE
            Fugla forever... eLSKer

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              Det er en komplett latterlig straffe av Roy Helge Olsen, den feite dritten av en dommer ödelegger nok en kamp for oss. Traore hopper jo faen meg inni Kippe og legger seg flat, han eier ikke fart og er heller ikke forbi?

              Igjen: hvorfor faen faar en TRÖNDER dömme RBK ?????????

              VGlive viser resultetet 5 minutter för scoringen kommer....
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • vollafugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 978

                Jeg synes at det ikke er riktig å henge Roy Helge Olsen for at han dømte straffe. Det er Traorè som burde skamme seg.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Helvete! Nok et ultrasurt poenhtap mot slutten, det er helt latterlig for jævlig!! Slike tap er helt ødeleggende i den situasjonen vi er i

                  Kommentar

                  • rælingen kanaris
                    Kaptein Reketråler
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 1446

                    Gratulerer til drittlaget fra trondheim. FAEN! Hater det jævla fittelaget der! Bygd opp på skuespill, holding, og dytting. ÆSJ
                    Custodes
                    I med og motgang

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      Takk og lov for at lagene under oss på tabellen er enda dårligere! Og vi skal heldigvis ha hjemmekamp mot tre av de...
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • MedlemNR35
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 905

                        Det er ikke bare fordi han er trönder at han dömmer slik.

                        Roy Helge Olsen er en dommer som ALLTID har favorisert lagene fra de störste byene i Norge. Det vil si först og fremst Brann, Rosenborg og Vålerengen.

                        Skulle ikke forundre meg om NFF satt opp Roy Helge Olsen til bortekampen mot Vålerengen også. Da kunne jo ködden ha fullfört hatrick mot oss mener jeg!

                        Roy Helge Olsen og Traore, brenn i helvete!!!!

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Opprinnelig skrevet av vollafugl
                          Jeg synes at det ikke er riktig å henge Roy Helge Olsen for at han dømte straffe. Det er Traorè som burde skamme seg.
                          Helt uenig.. At fotballspillere gjør det de kan for å lure til seg noe er ikke noe nytt, ei heller er han alene om det.. At det er feigt og at han burde skamme seg, ja det er vi sikkert enige om. Men feilen, det er det dommern som har gjort.... Han kan umulig se at Traore blir sparket ned, da han ikke ble det, så hvorfor i helvete dømmer han for noe han ikke har sett?!!!!!
                          Når en LSK spiller blir sparket ned og dommerne ser det, ja da har plutselig farta til spillern noe å si......

                          Kommentar

                          • Awfuls
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2006
                            • 138

                            [QUOTE=vollafugl;361570]Jeg synes at det ikke er riktig å henge Roy Helge Olsen for at han dømte straffe. Det er Traorè som burde skamme seg.[/QUOTE MEN FORTSATT DOMMEREN SOM DØMMER VEL??? HVEM GA STRAFFEN?

                            ikke politiet som har feil for at du kjører for fort på veien eller??
                            Fugla forever... eLSKer

                            Kommentar

                            • nebbjævel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2009
                              • 511

                              Feite svarte svarte svinet fikk vilja si til slutt. Dommern-LSK 2-1.

                              Kommentar

                              • vollafugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2006
                                • 978

                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Helt uenig.. At fotballspillere gjør det de kan for å lure til seg noe er ikke noe nytt, ei heller er han alene om det.. At det er feigt og at han burde skamme seg, ja det er vi sikkert enige om. Men feilen, det er det dommern som har gjort.... Han kan umulig se at Traore blir sparket ned, da han ikke ble det, så hvorfor i helvete dømmer han for noe han ikke har sett?!!!!!
                                Når en LSK spiller blir sparket ned og dommerne ser det, ja da har plutselig farta til spillern noe å si......
                                Roy Helge Olsen hadde ingen god dag på jobb. Men fra hans posisjon så det sannsynligvis ut som en klar straffe.

                                Kommentar

                                • MedlemNR35
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 905

                                  Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                  Jeg synes at det ikke er riktig å henge Roy Helge Olsen for at han dømte straffe. Det er Traorè som burde skamme seg.
                                  Delvis enig. TraHore er tross alt grunnen til at Roy Helge lar seg lure. TraHore tar en Pelu og filmer Rosenborg til seier, og norske dommere lar seg lure i stry. Vet ikke hvordan Roy Helge Olsen var plassert men jeg ropte filming i stuen med en gang iallefall så det bör også väre mulig for Roy Helge å gi TraHore gult kort og gi LSK frispark.

                                  Men som den hjemmedommeren han er klarer han ikke å bukke av for presset. Tror nesten den idioten fikk orgasme i det han pekte mot 11 meteren.

                                  Og ufyslige Annan löper bort og gratulerer filmeren.

                                  RävBK blir bare mer og mer hatobjekt fra min side. Klubben som delvis var sjarmerende under Nils Arne Eggens regime har blitt en klubb for avskum og usportsligheter. Dessuten står den udugelige supportergjengen deres med kopierte sanger INNAD i Norge i samtidlige 90 minutter.

                                  Takk for meg og god natt!!!!!

                                  Kommentar

                                  • wænk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 2244

                                    Jævla bittert at det skulle skje så seint og da, selvom det kunne skjedd veldig mye før. Men når det først skjer, må det være på en så jævlig urettferdig måte.

                                    Traoré og Roy Helge skylder meg et nytt bord;

                                    If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                    Kommentar

                                    • Jazze76
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • May 2004
                                      • 51

                                      Bare lurte på om det fortsatt er Tom Nordlie sin feil at en hel haug av spillere er skadede....? Dette racet med juniorspillere kommer til å koste oss en plass i tippeligaen...

                                      Kommentar

                                      • MedlemNR35
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 905

                                        [QUOTE=Awfuls;361576]
                                        Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                        Jeg synes at det ikke er riktig å henge Roy Helge Olsen for at han dømte straffe. Det er Traorè som burde skamme seg.[/QUOTE MEN FORTSATT DOMMEREN SOM DØMMER VEL??? HVEM GA STRAFFEN?

                                        ikke politiet som har feil for at du kjører for fort på veien eller??

                                        Nope men om jeg ikke kjörer for fort så regner jeg også med at jeg slipper å bli stoppet.

                                        Kommentar

                                        • LSK N/B
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 830

                                          Trist at det ble sånn. Helt greit at RBK vant kampen, trodde ikke på poeng her heller, men å få et feildømt straffe 5 min før slutt er bittert.

                                          Synes 2 omgang var bedre en 1. Vi turte å stå høyere og sende flere frem når vi har ballen. Håper vi ser mer av det.
                                          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                          Nei til NFF!

                                          Kommentar

                                          Working...