Roy Helge Olsen, jeg håper resten av det korrupte livet ditt blir fylt av skuffelser, svik og ydmykelser. Fy i helvete for en ynkrygg du er.
Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00
Collapse
X
-
LSK hadde en situasjon tidligere i aar der vi ikke fikk straffe fordi spilleren "ikke hadde fart". Traorer staar komplett stille, er ikke forbi og hopper inn i Kippe !!!
Helt for jaevlig slik som det dömmes imot LSK her i Norge.
Hadde det ikke vaert for kjaerligheten til LSK, og at det ikke er rett aa gi opp. saa hadde jeg ikke giddet aa foelge denne komplett bedritne og gjennomfört korrupte amatoerligaen.
Den feite dritten Roy Helge Olsen er uegnet til aa dömme fotball-kamper!!!
Hörer dere ikke, NFF ???
Trönder-tosken paa VGlive: "selv om det er et KONSTRUERT straffespark, er det et straffespark"... hvor finner de slike naut egentlig ?LSK Norges beste lagKommentar
-
Roy Hege er møkk, men nå må for all del ikke dommeren bli den som gjør oss blinde for det som skjedde ellers i kampen. For vi blir i store deler utspilt og avkledd som et skikkelig bunnlag ofte blir på Lerkendal. Vår sentrale midtbane er ikke verdt fem sure sild i dag, for den ene tingen Kiko gjør bra har han minst fem dårlige vurderinger. Bjørkøy blir rett og slett bare løpt rett over.
Mye er feil med dette laget, men det viktigste er å få inn en sentralt som kan få ballen og fordele den. Vi kan ikke basere oss på Kippes mildt sagt lite presise langballer.Kommentar
-
Håper Traore får en reaksjon her. Dette er bare tull!Kommentar
-
Første gang etter en match i år at jeg har vært virkelig rasende. Rasende fordi den straffa var alt for åpenbar til at den ikke skulle vært skrevet opp i avtaleboka til Roy Helge på forhånd. Trønderfitta som fikk dommerkortet i hånda og et klapp på skuldern av Norges la-oss-drepe-all-fotballglede-ved-å-være-suppegjøker forbund dømte gjennom hele matchen konsekvent som en drit. Åpenbare cornere ble vi frarøvet, det samme med innkast. Edwin er aleine gjennom og blir takla, ballen fortsetter i samme retning og mokasinkongen presterer å si at han treffer ball. At han til slutt klarer å finne en mulighet til å komme i fokus nok en gang for å få med seg 16 år gamle trønderberter hjem i kveld gjorde nok susen. Grisefilming i ekte Pelu-stil blir applaudert av medspillere, Hamrén(som forguder skittent spill) og hele Trondheim by. Det er rett og slett så blodig urettferdig at vi skal bli rana i en kamp der vi faktisk klarte å ri av oss stormen tålelig greit.
Det er ingen tvil om at Rosenborg var det førende laget. De hadde klart mest sjanser. Vi burde ha scoret enda et ved Edwin eller Occean og fortjente etter min mening et poeng ettersom vi la ned en jævla bra defensiv innsats i dag. At vi nok en gang mot Rosenborg blir nærmest sjikanert av den norske dommerstand får sinnet til å stå i kok. Jeg er rasende og kommer til å bruke lang tid på å fordøye et så urettferdig mål.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Nosa sto over grunnet kort, og han er den eneste jeg virkelig tror kunne gjort en forskjell. Kun Johnsen og Eriksen av de som har spilt noe i år var skadet, samt PSA som er ute for lang tid.
Problemet vårt i dag kan oppsummeres kort med:
1. Den sentrale midtbanen er for dårlig. Punktum. Både fremover og bakover.
2. Manglende vingspill. Dette har vi slitt med i hele år, og forsterkes ved tapet av Riise.
3. Elendige dødballer.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Vi mangler vel ikke så mange pga skader i dag? Vil faktisk karakterisere benken vår som sterk, med Sundgot, Bergmann, Myklebust, Gabrielsen etc.
Nosa sto over grunnet kort, og han er den eneste jeg virkelig tror kunne gjort en forskjell. Kun Johnsen og Eriksen av de som har spilt noe i år var skadet, samt PSA som er ute for lang tid.
Problemet vårt i dag kan oppsummeres kort med:
1. Den sentrale midtbanen er for dårlig. Punktum. Både fremover og bakover.
2. Manglende vingspill. Dette har vi slitt med i hele år, og forsterkes ved tapet av Riise.
3. Elendige dødballer.CustodesI med og motgangKommentar
-
Roy Helge Olsen...... Fy faen jeg hater deg! Hadde jeg møtt deg på gata nå, så tror jeg ærlig talt at jeg hadde blitt voldsmann...
FY FAEN.....DRA TIL HELVETTE!!!!!!!!!!!!!Kommentar
-
Dommersituasjonen vår i år er en farse. Vi var avhengige av en fair og noenlunde balansert dommerinnsats i denne kampen, og da kjennes det helt håplöst å ryke på nok en jävla matchavgjörende dommerfeil for hundrede gang. Ufyselig dommer. Ufyselig bartehelvete. Fra nå av bör kanarifansen hetse Roy Hege under hver bidige Fugla-kamp, slik at fyren gir beskjed til NFF om å slippe å dömme LSK mer. Vi kanskje får et par böter for sjikane, men de tjenes uansett inn av forbedret tabellposisjon ved årets slutt.
Forövrig: RBK er en skam for seg selv og hele midt-norge. Pelufilming, sutring og dommerbestikkelser er bare begynnelsen. De bartebefengte, innavlede mökkamenneskene som står på Lerkendals tribuner i medgang representerer menneskehetens absolutte bunnslam, og bör alle som en doneres til forskning. Ölbriller, ölmager, gule tenner, allvärsjakker, unggutter med pjuskete nesten-bart, snusflekker på tröya og fuckings jävla oppstopperneser! 95% av tröndelags befolkning har griseneser. Uttrykket white trash strekker ikke til, selv om det går langt i å beskrive hva de er. Hele klubben er et stort arrogant Tommy Steine-luktende mökkamonster. I grell kontrast til den overdrevne folkeligheten blandt supporterne har man begynt å arrogant hente inn stornavn med blodpenga sine, og lönner sine prettyboys deretter. Og med den "kultiverte" Hamren og hans forbanna kuksigarer står bartehölet der som en svart og hvitt skamplett midt i Norges vidstrakte land.
Jeg hater dere alle!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Selv var jeg totalt avslappet i førtifem minutter mens jeg ventet på det uunngåelige. At denne kampen ville bli avgjort på en Roy Helge var jo omtrent like åpenbart som at Stein Erik Hagen er ekkel, og det igjen er en selvfølgelighet på linje med at jorda sirkler sola og månen jorda.
Dette er sånn det fungerer i Norge, og det går ikke an å forvente noe annet mot Rosenborg, det være seg på Åråsen eller Lerkendal. Skuespill, økonomisk overlegenhet som følge av et årtie i fotballdreperen Sjampiåns liig, dommerhjelp, alle er avgjørende faktorer for Rosenborgs årelange og kun fånyttes avbrutte("gull" til søpla og TV2, hvorfor teoriseres det enda om karma på denne planeten) nasjonaldominans. Når dette ekle og bokstavelig talt fargeløse møkkamannskapet i tillegg understøttes av det mest ukultiverte og fotballimbesile publikumet i Norge blir totalpakken en klubb uten sjel, sjarm eller apell for de av oss som er glad i sporten fotball og ikke i det økonomiske sirkuset som har erstattet det vakre spillet.
Dette er et klassisk eksempel av æsj, hva var det jeg sa.
La meg bare tilføye: Tomasz Sokolowski, gå hjem og slå opp følgende ord i ordboka: Lojalitet, integritet, dannelse og respekt. Du innehar ingen av disse kvalitetene, og er et ufyselig menneske.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Hora Olsen
Jeg sa det før kampen at ekle lille ynkelige Olsen ville gi RævBK straffespark. Og dessverre fikk jeg rett.
Jeg er så oppgitt, frustrert, forbanna, irritert, fandenivolsk, hevngjerrig og til slutt morderisk. Faen i helvete Roy Helge Olsen hvor dust går det ann å bli ? er du en kjøpt og betalt hore ?Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg klarer ikke å bli sint. Akkurat som Grusom så satt jeg og ventet det uunngåelige i hele andre omgang. Og når Roy Hege, fem minutter før slutt tar i bruk en kombinasjon av RBK-regelen og Kippe-regelen, så blir man bare oppgitt.
Hva skal man si. Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig veldig skuffet.
Når jeg kjenner etter så merker jeg dog at jeg er litt forbanna, men jeg fortrenger det, og trøkker det ned i magen igjen. Roy Hege skal pokker meg ikke få gleden av å få fram sinnet i meg. Det er han faen ikke verdt. Møkkamann! MØKKAMANN!! MØKKAMANN!!!!Kommentar
-
Helt enig med deg Grusom B. Du bare gaar og venter paa at jo naermere 90 minutter vi kommer, desto mer tilboeyelige vil RBKs mange skolerte filmere vaere til aa ete gress innenfor 16-meteren. Saa kommer den nesten uungaaelige filmingen - og dommer er ikke forberedt paa at det vil maatte komme ??? Hvor mye fotballforstaaelse, hvor mange RBK-kamper maa man se for aa vite at RBK vil pröve aa filme til seg poengene naar det butter imot? Hvorfor klarer ikke dommeren da aa vise den integritet som vaare idrettsutövere har krav paa, og gi synderen gult: svar, ikke bare fordi han er buksevaetende liten feit trönder, men fordi han er NFF-dommer. Og de klart fleste "profilerte" NFF-dommere önsker LSK dit pepperen gror.
Roy Helge Olsen er en udugelig feit larve. Han har faktisk gjort seg fortjent til rundjuling.LSK Norges beste lagKommentar
-
-
Hvorfor ble ikke Occean bytta ut? skjønte ikke helt at Berg bytta ut Edwin istedenfor Occean, han slet på slutten. er enig i at han var god på starten, nesten litt sundgot. Men på slutten slet han da han ikke fikk til så mye.
Og Roy helge jeg hater deg!!!!! din jævel!!Kommentar
-
La oss håpe at vi kan spille inn en nogenlunde fast 11'er. Vi er vel det eneste laget som har løftet oss i sluttminuttene mot RBK i år.Kommentar
-
Synes alle ungguttene vaare gjör manns jobb idag. Likte Tokstad spesielt godt. Her sitter vi paa gull.
Synd at NFF setter opp en veik mann uten ryggrad til aa dömme de bort.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar