Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Korrupte og komplett UBRUKELIGE Roy Helge Olsen

    Det er faen meg saa jaevlig aa foelge en slik kamp: kommenteres av tröndere og ikke minst DÖMMES av en tarvelig, ekkel trönder som selvfölgelig avgjör kampem paa tampem til fordel for sitt hjemmelag. Det skal da faen brenne meg ikke gaa an!?!?!?!?

    Dette har ingenting med fair play aa gjöre. Den norske ligaen er er skitt-produkt. Korrupt og jaevlig. Faen ta NFF som voldtar idretten og fair-play begrepet paa nedrigste maate.

    http://www.lsk.no/default.aspx?did=9113215. say no more.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • Xavi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 1275

      Jeg visste at Roy Helge Håpløs ville bli avgjørende, jeg bare visste det, og som sola så kom det, håpløs straffe 5 minutter før slutt.

      Hvem setter seriøst en trønder til å dømme en kamp på Lerkendal? og mot et lag han helt klar hater.

      oppgitt
      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
      Anders, Tidligere styremedlem KFL

      Kommentar

      • Ranakanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 496

        Synes det er snart på tide å sette Roy helge på plass. Ikke med vold og trusler, men med konstant hetsing ved neste kamp på åråsen der han skal dømme. Jeg møkk lei slike dommere som er så feige att det oser hele Norge rundt. Konsekvent dømming finnes ikke lenger, dommere burde få karantener og straff når dem dømmer så møkk dårlig og feigt.

        Nei, dette er ikke en trussel om att man går fysiskt til angrep på roy helge, men att han er en møkk dårlig dommer skal han få høre fra felt O neste gang han varmer opp på Åråsen, det er sikkert og vist, bare gled deg roy, du skal få høre hvor møkk dårlig du er.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Opprinnelig skrevet av Xavi
          Hvem setter seriøst en trønder til å dømme en kamp på Lerkendal? og mot et lag han helt klar hater.
          oppgitt
          NFF saa klart - hvem ellers?

          NFF: ingen under, ingen ved siden. Kjöpt og betalt. Ville vel ha litt av CL-pengene til RBK, de ogsaa...
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • bjørnhelgeriise
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Jul 2009
            • 2

            møkka dommer

            Fy søren for en dritt dommer, dømte jo bare med rosenborg fo svarte!
            Typsik rbk flaks!

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4387

              Davy (av alle) er meget kritisk til at Roy Helge dømte kampen på Lerkendal på tv2 her nå. På tide å våkne opp NFF! Herregud..
              ..................

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                Synes det er snart på tide å sette Roy helge på plass. Ikke med vold og trusler, men med konstant hetsing ved neste kamp på åråsen der han skal dømme. Jeg møkk lei slike dommere som er så feige att det oser hele Norge rundt. Konsekvent dømming finnes ikke lenger, dommere burde få karantener og straff når dem dømmer så møkk dårlig og feigt.

                Nei, dette er ikke en trussel om att man går fysiskt til angrep på roy helge, men att han er en møkk dårlig dommer skal han få høre fra felt O neste gang han varmer opp på Åråsen.
                Er fristet til aa stuffe lommene med gammel, brun salat og vente paa han ved spillertunnellen... seriöst. Fyren er korrupt, han er faen ta meg skeivere enn Brüno. Han motarbeider oss aktivt og stryker ryggen til de rikeste klubbene.
                Vold: nei. Selvfölgelig ikke. Trusler og höylytt sjikane: ja, han skal ha det.

                Roy Helge Olsen skal faa en forsmak av hva som venter paa han i skjaersilden - neste gang han viser det stygge grisetrynet sitt paa östlandet. Like mye som han faar klapp paa de rygglöse skuldrene sine i trönderlaget hver gang han skjenker de poeng, skal ha faa kjenne en kald, stiv kuk i raeva neste gang han vaager seg hit. En komplett skitstövel som RHO fortjener ingen respekt.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Snerten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2006
                  • 458

                  Det er ikke ofte jeg er enig med Davy, men han er spot on i sine utalelser rund roy helge olsen.
                  Evig LSK

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Det skal han ha, Davy: dette har han påpekt MANGE ganger!
                    Og samtlige i TV2 sitt studio, inkludert LSK-"venner" som Rekdal og Davy, er enige om at det ikke er straffe.

                    Og i morgen kommer ynkryggen av en dommeransvarlig i NFF til å forsvare avgjørelsene. Både om å sette opp kødden Olsen til å dømme RBK, og å dømme straffe i den situasjonen. Møkkaforbund!
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      Vi hadde ett poeng i dag helt til Roy Hege Olsen brått kom på at hun befant seg på Lerkendal og måtte dele ut et par kort og en straffe. Rett og slett pinlig å se fallemann fra rbk på tv etter kampen, tydelig at noen der i gården ikke hadde helt rent mel i posen.
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        Ingen kontakt

                        I hvilken annen sammenheng enn fotball kan man offentlig innrömme juks, uten at det faar andre fölger enn et lönnspaalegg fra en uetisk arbeidsgiver?

                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          Feigheten har et navn - RUNE PEDERSEN

                          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                          Og i morgen kommer ynkryggen av en dommeransvarlig i NFF til å forsvare avgjørelsene. Både om å sette opp kødden Olsen til å dømme RBK, og å dømme straffe i den situasjonen. Møkkaforbund!
                          Du mener selvfölgelig den feigeste mannen i idretts-Norge - saa vi kan like gjerne starte med aa sverte hans navn enda en gang: han heter RUNE PEDERSEN.

                          Han hater LSK, og har ikke noe imot aa vise det gjennom sine handlinger, eller manglende handlinger. Selvom hans mandat er aa vaere nöytral, saa evner han ikke aa vaere det. Han hater LSK.

                          RUNE PEDERSEN er hans navn. Alle korrumperte norske mökkadommeres beskyttende mor.
                          Last edited by Hamburg & Kanari; 26.07.2009, 23:13.
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                            I hvilken annen sammenheng enn fotball kan man offentlig innrömme juks, uten at det faar andre fölger enn et lönnspaalegg fra en uetisk arbeidsgiver?

                            http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2830568.ece
                            Og fortsatt forsvarer RHO avgjørelsen.... Hvordan går det an å bli så arrogant at du ikke klarer å innrømme en feil når selv den som blir "felt" sier det ikke er noen felling?
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              Ja vi fikk en straffe mot oss som vi ikke burde fått, men dersom vi ser litt på spillet er jeg helt sjokkert over hvor dårlig den sentrale midtbanen var i dag.

                              De ble spilt gjennom hele tiden, klarte ikke å holde ballen i laget, valgte konsekvent ikke å bruke våre raske kanter (som dermed ble løpende rundt uten ballkontakt) og de få gangene de ikke mistet ballene sendte de håpløse stikkere til Edwin. Kunne blitt farlig om de traff, men de var uten unntak håpløse.

                              Bjørkøy har vært utrolig dårlig de siste 5 kampene eller noe i den duren, og Kiko har vel ikke vær god siden i fjor. Neste kamp håper jeg Nosa spiller offensivt sentralt. Han kan fordele baller ut til raske kanter, og kanskje treffe Edwin med noen stikkere. Hvem som skal spille bak han på midtbanen blir det minste av flere onder, jeg hadde vel valgt Kiko grunnet hans potensiale.

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Selvfölgelig er ikke midtbanen vaar god nok. Den mangler offensivt drivkraft, skuddkraft, tempo. Den mangler mye.

                                Men idag fortjente gutta 1 poeng, som RHO stjal fra oss som saa mange ganger foer. Jeg har faat nok av fyren.

                                Bortdömt for andre gang i aar mot RBK. Som utallige ganger för.
                                Tom Henning Övrebö og Roy Helge Olsen - to utrente, udugelige dommere koster oss - og gir RBK - 4 viktige poeng.

                                NOK ER NOK, NFF. Vi har faatt nok!!!
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Begge midtbanespillere er ute av form. I kikos tilfelle er fotballformen dårlig om dagen, i Bjørkøys tilfelle tror jeg problemene er av litt mer alvorlig fysisk art. Kiko og Nosa i neste kamp, Bjørkøy bør kanskje få profesjonell hjelp til å shave av noen kilo og komme i bedre fysisk form.

                                  Positivt i dag: Vi spilte en bedre defensiv kamp enn på lenge. At RBK kom til å styre visste alle, bare noen svake enkeltprestasjoner av våre uerfarne backer gav RBK muligheter. Occean og Edwin er ingen dårlig kombinasjon. Ellers leverte stort sett alle til bestått. Unngå karantener og skader fremover, så ser ikke dette så ille ut.

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Ja, en ubarbert og dvask Björköy er til forveksling lik en ubarbert og dvask Simen Brenne.

                                    Hva skjedde med disiplin-begrepet i LSK ?
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

                                      Hva med Dosso? Har han virkelig gjort det så dårlig iår? Vi har en midtbane som består av defensive spillere og trege arbeidsmaur uten en kreativ tanke utenom å mæle ballen opp. Vi trenger en offensiv ballfordeler på midtbanen som slår geniale stikkere og kjenner spillernes løpsmønster.
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                      Kommentar

                                      • Kristian
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 690

                                        jeg hater roy helge olsen

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Wikipedia: Roy helge Olsen er en norsk fotballdommer FRA TRONDHEIM.



                                          NFF: kan vi saa faa en dommer fra Romerike neste gang RBK kommer til Lilleström ? En som skruppellöst og uten betenkningstid gir oss shittbillige, latterlige straffer i kamp etter kamp hver gang de kommer - Vil ikke det vaere FAIR PLAY i beste NFF-stil???
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...