Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 496

    feil

    Kommentar

    • antikris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 520

      Jeg også. Og Øvrebø. Vi må ikke glemme Øvrebø.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Opprinnelig skrevet av reka
        Begge midtbanespillere er ute av form. I kikos tilfelle er fotballformen dårlig om dagen, i Bjørkøys tilfelle tror jeg problemene er av litt mer alvorlig fysisk art. Kiko og Nosa i neste kamp, Bjørkøy bør kanskje få profesjonell hjelp til å shave av noen kilo og komme i bedre fysisk form.

        Positivt i dag: Vi spilte en bedre defensiv kamp enn på lenge. At RBK kom til å styre visste alle, bare noen svake enkeltprestasjoner av våre uerfarne backer gav RBK muligheter. Occean og Edwin er ingen dårlig kombinasjon. Ellers leverte stort sett alle til bestått. Unngå karantener og skader fremover, så ser ikke dette så ille ut.
        Jeg mener det er helt klart mer enn dårlig form på Kiko. Han har vært en av de aller største skuffelsene i år, i dag har han flere forferdelige balltap og feilvurderinger. Et samarbeid med Nosa er det eneste som kan redde ham, de kan utfylle hverandre. Forsvarsspillet var også marginalt bedre, vi rygget fortsatt like mye og ga fra oss like store rom. Essediri er i perioder like plasseringsforvirra som ellers.

        Spørs om det ikke var hjemmelagets inneffektivitet som fikk alt til å fremstå bedre.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Opprinnelig skrevet av CFD
          Hva med Dosso? Har han virkelig gjort det så dårlig iår? Vi har en midtbane som består av defensive spillere og trege arbeidsmaur uten en kreativ tanke utenom å mæle ballen opp. Vi trenger en offensiv ballfordeler på midtbanen som slår geniale stikkere og kjenner spillernes løpsmønster.
          Ja, Dosso har ikke vaert saerlig god saa langt. Ikke god nok til aa heve laget.
          Dosso slaar ikke geniale stikkere og kjenner ikke spillernes löpsmönster - om det finnes et slikt.

          Vi trenger en ny nr. 7 i LSK. En ny spiller type Koren.
          Spillertypen finnes ikke i dagens stall, uansett hvor mye dere leter.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av antikris
            Jeg også. Og Øvrebø. Vi må ikke glemme Øvrebø.
            Jeg har ikke glemt Övrebö.
            Jeg glemmer aldri Övrebö, bare navnet faar sinnet til aa koke i meg.

            Dömmingen hans paa annuleringen av Edwins feilfrie 2-0 scoring i returkampen er noe av det skammeligste, feigeste, ynkeligste jeg har sett paa en fotballbane. Han skylder oss mange, maaaange poeng, den dommeren der.

            Men han er dessverre ikke stor mann nok til aa betale gjelda si til LSK.
            Last edited by Hamburg & Kanari; 26.07.2009, 23:31.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • antikris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 520

              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Jeg har ikke glemt Övrebö.
              Jeg glemmer aldri Övrebö, bare navnet faar sinnet til aa koke i meg.

              Dömmingen hans paa annuleringen av Edwins feilfrie 2-0 scoring i returkampen er noe av det skammeligste, feigeste, ynkeligste jeg har sett paa en fotballbane. Han skylder oss mange, maaaange poeng, den dommeren der. Man han er ikke mann nok til aa betale gjelda si til LSK.
              I tillegg dømte han da altså chelsea-barcelona en ukes tid senere... Jeg trodde ikke hatet kunne bli sterkere, men der tok jeg altså feil. Litt off topic kanskje..

              Men som Davy Wathne sa på TV2 i kveld; "hvorfor i dømmer en trønder denne kampen? Hvem vet hva som foregår inne i hodet på en trønder?"

              Er ikke ofte jeg er veldig enig med Davy, men denne var spot on.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                fra nrk.no:

                "Dommeren sier til Frode Kippe at han tar han med beina. Det er godt gjort å dømme for noe du ikke ser, for han tar han ikke med beina, sier Lillestrøm-trener Henning Berg om straffesituasjonen."
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Hedonist
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Apr 2008
                  • 8

                  Henning Berg har tydeligvis forandret syn på dette fra da han var trener i Lyn. Da greide han å presse ut dette gullkornet etter en kamp:

                  "Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett."

                  UN'99

                  Kommentar

                  • bingolfs
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Apr 2006
                    • 36

                    Kanskje det hadde vært en fordel å få satt opp Hora Olsen og mannen med minst hår på hodet kombinert med evnen til å få mest mulig av det i øynene i hver kamp vi spiller. På den måten kunne vi fått dokumentert hvordan disse dommerne konsekvent gjennom mange års misgjerninger dømmer mot LSK. Det er sørgelig at man skal få holde på sånn.
                    Når Roy Hora Olsen i RB uttaler at han så bena til Traore ble tatt og ikke gidder å kommentere ytterligere er det på sin plass å be Eva Joly komme på banen.

                    NFF får heldigvis nytt regime ved neste korsvei og det trenges. Måtte Kåfjord steke i sitt eget fett. Sette opp en trønder til å dømme trønderne hjemme er patetisk. Lurer på hva Real Madrid ville ment om en katalansk dommer i Barcelona?? Uten sammenligning forøvrig

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                      Hvor gjör han det, og hvilke sanksjonsmuligheter finnes?

                      Vi "gratulerer" fitteklubben RBK med enda en filmer: Pelu, Annan, naa Traore...
                      På fotballekstra etter nyhetene i går.

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        Roy Helge Olsen - en pinlig karakter

                        Dommeren forklaringer etter kampen er direkte feilaktige og pinlig - noe som kjennetegner denne mannen naar han har dömt LSK. Han er en pinlig, ynkelig karakter paa banen.

                        "Dommer Roy Helge Olsen bryr seg ikke om Lillestrøm-leirens klager.
                        - De må få lov til å si det. Jeg har hjemmel for å dømme straffe, siden Rosenborg-spilleren blir taklet ureglementert innenfor 16-meteren, sier Olsen.
                        - Det er kontakt fra beinet og ned, mener dommeren."

                        Frode Kippe sier Traore legger seg oppaa han. Selv filmeren Abdoulasshole Traore innrömmer- DET VAR INGEN KONTAKT. Begge de involverte spillerne er altsaa enige, men likevel fremholder RHO sin egen, kunstig vridde oppfatning av situasjonen.

                        Fordi: alle svar indikerer at dette var en avgjörende straffe han ÖNSKET aa dömme, men ikke maatte utfra de regler som gjelder. Da betyr ikke utövernes utsagn mye. Den maktsyke dommer har bestemt seg.

                        Slik skal ikke en dommer fungere. Han skal ikke avgjöre kampen til noens fordel paa egen haand.

                        Det er noksaa klart at Roy Helge Olsen FORETREKKER aa se RBK gaa av banen med tre poeng og naar de ikke evner det, gir han de en hjelpende haand de ikke skulle hatt like för kampslutt. Som saa utallig mange ganger för avgjör han for de "store" lagene.

                        Pinlig. Og vi har sett det saa mange ganger för hos denne karakteren, han burde ikke og er ikke skikket til aa dömme verken LSK eller RBK. Dommere skal ikke oppföre seg saa aapenbart partisk som det denne typen konsekvent gjör. Forövrig det eneste konsekvente element i hans dömming.

                        Spörsmaal: var det ikke kontakt da Riise ble meid ned i Brann, Olsen? Hvor hadde du gjemt vekk den forbanna HJEMMELEN din da, din ynkelige, lille dritt?

                        Faa han ut av norsk fotball. Evner ikke NFF det, saa faa bakstreverske NFF utav norsk fotball.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Roy Helge sier i dagen vg at Kippe feller rbk spiller nr 8 ,,,,,Hallo Roy Helge vilket nr hadde Traore på drakta....Snakk om idiot.:evil:

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                            Hvor gjör han det, og hvilke sanksjonsmuligheter finnes?

                            Vi "gratulerer" fitteklubben RBK med enda en filmer: Pelu, Annan, naa Traore...
                            Ikke glem han Lustigkurren med pannebåndet heller...

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Roy Helge sier i dagen vg at Kippe feller rbk spiller nr 8 ,,,,,Hallo Roy Helge vilket nr hadde Traore på drakta....Snakk om idiot.:evil:
                              RHO var saa ivrig paa aa dömme straffe til hjemme laget at han verken saa situasjonen eller spilleren. naa i ettertid driter han seg ut mer og mer med den ene bortforklaringen etter den andre. han pekte jo paa straffemerket noen tideler av et sekund för abdelasshole la seg ned oppaa Kippe.

                              Noen burde sjekke transaksjonene paa RHOs konto forut og etter kampen... han har ikke rent mel i posen den mökkamannen der.
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9477

                                Opprinnelig skrevet av skotten
                                Ikke glem han Lustigkurren med pannebåndet heller...
                                Han var BB. Kom på løp og overlapp som en Carlosback. Gjorde like mye alene som alle våre vinger og backer tilsammen... At han datt i bakken og mista pannebåndet når Bolly skøyt han i huet, sier mer om innleggskvaliteten/presisjon enn om svenskefa'an.

                                Kommentar

                                • skotten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 1794

                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Han var BB. Kom på løp og overlapp som en Carlosback. Gjorde like mye alene som alle våre vinger og backer tilsammen... At han datt i bakken og mista pannebåndet når Bolly skøyt han i huet, sier mer om innleggskvaliteten/presisjon enn om svenskefa'an.
                                  Var ikke den situasjonen jeg siktet til, men en annen i 1. omg han var rask med å legge seg ned etter en duell. Hadde en finurlig situasjon på Marienlyst også. Ellers enig i at han var god i går, og generelt er en god spiller. Da skulle det ikke være nødvendig med skuespillertakter...

                                  Kommentar

                                  • maurakanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2005
                                    • 638

                                    Rooooy Helge Olsen, oh ah, hvor mange feeeeeeeil, gjør du i år.
                                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                      Rooooy Helge Olsen, oh ah, hvor mange feeeeeeeil, gjør du i år.

                                      ........, hvor mange poeng, stjeler du i år!!!!!

                                      Kommentar

                                      • Simeone
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 761

                                        Godt å se at Otto sto bra igår. Han kommer til å bli en viktig brikke hvis vi skal beholde plassen.

                                        En god keeper kan bli det som avgjør hele bånnstriden. Her stiller vi sterkere enn både Godset med Moldskred og Lyn med en ukjent 18-åring.

                                        Nå må vi holde nullen mot TIL og ta 3 poeng.
                                        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                        para gritarle a la FIFA:
                                        ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                        Kommentar

                                        • bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 2939

                                          Fy faen jeg hater RBK! Er det attityden du leita etter Hamren? Vinne en kamp på skuespill og fusk? Hører jeg deg si attityd en gang til spyr jeg på deg! Og Roy Helge, fy faen du er rævva. Han dømmer konsekvent imot oss i hver kamp! Han kan tydeligvis ikke ha sett situasjonen i det hele tatt. I db hadde han sagt at rosenborgs nr 8 ble felt. Der dreit du deg ut Roy Helge, Traore har nr 20 på ryggen, du har tydeligvis ikke sett hvem som ble felt engang. Hater Rosenborg! Når vi gikk i Trondheim etter kampen hørte man spydige kommentarer hele tida: Synd med LSK da, Syns at de rykker ned osv. Fy faen for en latterlig gjeng alle RBK supportere er!
                                          I år så tar vi alt

                                          Kommentar

                                          Working...