Rosenborg BK - Lillestrøm SK søndag 26. juli kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    Opprinnelig skrevet av tippen
    Hvilken tulling er dette????
    Jeg er da LSK patriot.....jeg beveger meg da ikke inn på trønderbartenes forum???? æsj.....stikk a.....du tiltrekker deg fluer...............

    eLSKer.....
    Ro ned blodtrykket farfar, her er det rom for de fleste. Det eneste han beviser er at Roy Helge, i tillegg til å være trønder, også er en elendig dommer.

    Kommentar

    • bolgebah
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Oct 2004
      • 20

      Tja, nå var jo dette første gangen Olsen dømte oss siden bortekampen mot Brann i 2007 (tap 2-3, en kamp som rett og slett skriker etter partisk dømming hvis Olsen var trønder denne kvelden - noe han tydeligvis ikke var, siden RBK tapte?), så jeg kan dessverre ikke hoste opp dagsferske eksempler. Men du verden som det må ha pint hans blodpatriotiske RBK-hjerte å dømme straffe til Morten Berre da Vålerengen slo oss 3-2 på Lerkendal og hektet oss av i gullkampen i 2005. Noen ganger må dog hjertet vike for hjernen, ikke sant?
      Life is short. So are you.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Opprinnelig skrevet av bolgebah
        Tja, nå var jo dette første gangen Olsen dømte oss siden bortekampen mot Brann i 2007 (tap 2-3, en kamp som rett og slett skriker etter partisk dømming hvis Olsen var trønder denne kvelden - noe han tydeligvis ikke var, siden RBK tapte?), så jeg kan dessverre ikke hoste opp dagsferske eksempler. Men du verden som det må ha pint hans blodpatriotiske RBK-hjerte å dømme straffe til Morten Berre da Vålerengen slo oss 3-2 på Lerkendal og hektet oss av i gullkampen i 2005. Noen ganger må dog hjertet vike for hjernen, ikke sant?
        Gullkampen i 2005? Hallo...
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • bolgebah
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Oct 2004
          • 20

          Ja, Vålerengen lå tre poeng foran oss før den kampen. Siden de endte opp med å ta seriegull, synes du altså dette er en uhyrlig påstand?
          Life is short. So are you.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            1 Vålerenga 26 13 7 6 40 27 13 46
            2 Start 26 13 6 7 47 35 12 45
            3 Lyn 26 12 8 6 37 21 16 44
            4 Lillestrøm 26 12 6 8 37 31 6 42
            5 Viking 26 12 5 9 37 32 5 41
            6 Brann 26 10 7 9 43 32 11 37
            7 Rosenborg 26 10 4 12 50 42 8 34
            8 Tromsø 26 8 10 8 31 30 1 34
            9 Odd Grenland 26 9 6 11 28 51 -23 33
            10 HamKam 26 8 7 11 31 37 -6 31
            11 Fredrikstad 26 8 7 11 35 44 -9 31
            12 Molde 26 8 6 12 40 46 -6 30
            13 Aalesund 26 6 9 11 30 42 -12 27
            14 Bodø/Glimt 26 6 6 14 29 45 -16 24

            Hektet av i gullkampen? Dere havnet 12 poeng bak serievinneren, og da skal det tillegges at topplagene hadde en ekstreeemt seig poengfangst i de siste kampene.

            Det er jo helt meningslöst å prate om hektet av i gullkampen, når man hadde en snöballs sjans i helvete på seriegullet. Med den logikken vil man hver sesong ha 15 lag som er bitre over å ha blitt hektet av i gullkampen.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Den kampen spiltes forövrig den 26. juni. 12. serierunde. För serien er halvspilt. Det er ingen som hektes av i gullkampen i 12. serierunde. De lagene som ikke holder fölge har aldri värt noenting i närheten av en gullkandidat. Med din logikk er det ganske bittert for LSKs del at Viking rana til seg to poeng i andre serierunde i år. Vi lå to poeng bak RBK og hadde heng på gullet. Farsken heller.

              Tröndere ass. Finnes ikke et snev av objektivitet eller virkelighetsoppfattelse i det folkeferdet. Bunnslammet i genpoolen. Guds lille innavlseksperiment.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • bolgebah
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Oct 2004
                • 20

                Du verden. Var det ikke Roy Helge Olsens iherdige RBK-patriotisme som var tema her? Om budskapet fortsatt skulle virke kryptert for dere åpenbart renrasede, velduftende og lesekyndige samfunnets patrisiere bosatt på kongerikets solside; Olsen har vel så mange knepne RBK-nederlag på samvittigheten med dommeravgjørelser som bikker motstanderens vei, som det motsatte. Ved disse tilfellene er det imidlertid ingen som har noe behov for å påpeke at han opprinnelig er trønder.

                Hadde jeg hatt noe av denne objektiviteten naturen altså har utstyrt meg så sparsomt med, ville jeg kanskje heller bekymret meg på deres vegne over at backrekka deres så ut som vettskremte kaniner stort sett hele kampen og at det å slippe unna med 1-2 strengt tatt var mer enn dere fortjente. Menmen, nå skal vi ikke glemme at det er en ondsinnet dommerkonspirasjon som er årsaken til at LSK ligger der dere gjør. Eller hva var det treneren deres sa, da han mente seg snytt for noe som ut som straffe, men som ikke var det, da han møtte oss som Lyn-trener? "Dommeren skal dømme på hva han ser, det der kan se ut som straffe, og da skal det dømmes straffe"? Nå for tida faller det visst heldigere ut å konkludere ut fra reprisene. The times they are a-changing.
                Life is short. So are you.

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  Det må være slitsomt å være supporter for ett lag som får tildelt straffer i hytt og gevær fra rundhåndede dommere slik at man i etterkant må frekventere andre lags supporterforum for å forsvare seg. Det patetisk å høre RBK, Brann og vif-supportere forsvare egne lags gavepakker fra dommerstanden.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    Opprinnelig skrevet av bolgebah
                    Du verden. Var det ikke Roy Helge Olsens iherdige RBK-patriotisme som var tema her? Om budskapet fortsatt skulle virke kryptert for dere åpenbart renrasede, velduftende og lesekyndige samfunnets patrisiere bosatt på kongerikets solside; Olsen har vel så mange knepne RBK-nederlag på samvittigheten med dommeravgjørelser som bikker motstanderens vei, som det motsatte. Ved disse tilfellene er det imidlertid ingen som har noe behov for å påpeke at han opprinnelig er trønder.

                    Hadde jeg hatt noe av denne objektiviteten naturen altså har utstyrt meg så sparsomt med, ville jeg kanskje heller bekymret meg på deres vegne over at backrekka deres så ut som vettskremte kaniner stort sett hele kampen og at det å slippe unna med 1-2 strengt tatt var mer enn dere fortjente. Menmen, nå skal vi ikke glemme at det er en ondsinnet dommerkonspirasjon som er årsaken til at LSK ligger der dere gjør. Eller hva var det treneren deres sa, da han mente seg snytt for noe som ut som straffe, men som ikke var det, da han møtte oss som Lyn-trener? "Dommeren skal dømme på hva han ser, det der kan se ut som straffe, og da skal det dømmes straffe"? Nå for tida faller det visst heldigere ut å konkludere ut fra reprisene. The times they are a-changing.
                    Godt å få det bekreftet at du også synes det er helt greit at dommeren deler ut straffe i hytt og gevær slik at resultatet står til kampbildet, når dere selv ikke evner å score mål.
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Åhhh... Orker ikke. Limer heller inn deler av et gammelt innlegg jeg har skrevet rundt temaet.
                      Forövrig: RBK er en skam for seg selv og hele midt-norge. Pelufilming, sutring og dommerbestikkelser er bare begynnelsen. De bartebefengte, innavlede mökkamenneskene som står på Lerkendals tribuner i medgang representerer menneskehetens absolutte bunnslam, og bör alle som en doneres til forskning. Ölbriller, ölmager, gule tenner, allvärsjakker, unggutter med pjuskete nesten-bart, snusflekker på tröya og fuckings jävla oppstopperneser! 95% av tröndelags befolkning har griseneser. Uttrykket white trash strekker ikke til, selv om det går langt i å beskrive hva de er. Hele klubben er et stort arrogant Tommy Steine-luktende mökkamonster. I grell kontrast til den overdrevne folkeligheten blandt supporterne har man begynt å arrogant hente inn stornavn med blodpenga sine, og lönner sine prettyboys deretter. Og med den "kultiverte" Hamren og hans forbanna kuksigarer står bartehölet der som en svart og hvitt skamplett midt i Norges vidstrakte land.

                      Jeg hater dere alle!
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • bolgebah
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Oct 2004
                        • 20

                        Fair nok - da limer jeg inn et av mine tidligere innlegg i et annet forum før vårkampen mot dere.

                        Jeg kommer til å score bra på depresjonstester hvis vi taper på Åråsen, noe jeg ville gjort uavhengig av resultatet mot Odd. Jeg orker ikke flere poengtap for disse forbanna oppkomlingene, med den motbydelige kanarifansen og sangstjelingshykleriet, med albuene og holdingene til kjøttlasset de stiller med i angrep, med første-verdenskrig-taktikken deres på dødballer og de høyst ordinære midtbanespillerne deres som vi aldri greier å avsløre på svakhetene deres. Det er få lag jeg har et inderlig og ektefølt ønske om å ydmyke på det aller mest bestialske, Lillestrøm er kanskje det eneste. Den vidunderlige 6-0-overkjøringa i 03 står fortsatt som et kjært minne.

                        Kjære RBK, vær så inderlig snille å vinne denne. Alt er tilgitt hvis dere greier det.

                        Det får stå som mitt hjertesukk.
                        Life is short. So are you.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5917

                            Opprinnelig skrevet av bolgebah
                            Fair nok - da limer jeg inn et av mine tidligere innlegg i et annet forum før vårkampen mot dere.
                            Jeg skjønner ikke tommel ned her! Hvis RBK-supporternes mentale helse er avhengig av seier mot LSK for tida, er det absolutt en god ting. Ustabil gjeng. Vi andre reiser oss hvis/når vi blir sparka ned.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            Working...