Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Kommentar
-
Etter min mening er han en Kippe type - vi trenger en som kan spille ved siden av Kippe... En med bra føtter og lynende hurtig.
Madsen er IKKE god nok. Han har spilt for Manglerud, Skeid og Sandefjord, skulle han være så god hvorfor i en alder av 27 har han ikke prøvd seg hos et bedre lag?
Hvorfor skal vi fortsette med å ha norges tregeste forsvar?
Når vi har klart så mange år med Berit Riise så hadde jeg lett klart noen år med Terje Liverød!Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Jeg veit ikke hvor fornuftig det er å kjöpe og lönne en etablert midtstopper nå. Neste sesong er PSA forhåpentligvis ferdigrestituert og klar, og om Gabrielsen skal satses på som stopper har vi ikke plass til noen Madsen. Pedersen og Johnsen kan også steppe inn i midten, og särlig Johnsen bör innse at han mangler visse kvaliteter en god moderne back bör inneha, og således satse mer på stopperplassen fremover. Det er ikke särlig god butikk å hente Madsen permanent.
Derimot er jeg veldig positiv til å leie en solid og rutinert stopper ut sesongen, og da er nok Birger Madsen uaktuell. Om han går fra SF, så er det ikke på utlån.
1) Skaff en god og trygg stopper.
2) Skaff en venstrebeint flanke-midtbane (E.Mjelde har scora 7 - sju - mål på 19 kamper!).
3) Er dette så vanskelig å forstå.. SÅ SE Å GI OSS EN MIDTSTOPPER NÅ!!!!!!!!
F... heller.Kommentar
-
Jeg veit ikke hvor fornuftig det er å kjöpe og lönne en etablert midtstopper nå. Neste sesong er PSA forhåpentligvis ferdigrestituert og klar, og om Gabrielsen skal satses på som stopper har vi ikke plass til noen Madsen. Pedersen og Johnsen kan også steppe inn i midten, og särlig Johnsen bör innse at han mangler visse kvaliteter en god moderne back bör inneha.
Det holder uansett ikke. Hva med skader og karantener? Det er bare å innse at Johnsen ikke er en god stopper. Pedersen er ok, men mannen er 34 år og har stort sett spilt back. Gabrielsen er kun 17, så prestasjonene vil svinge for mye. Skulle nok rasket til oss Flittie Onstad da vi hadde muligheten.
Uansett; så lenge midtbanen vår presterer som den gjør, hjelper ikke noe av dette. Jeg er overbevist om at den fungerende midtbane vil ta mye av presset bort fra forsvaret som igjen vil føre til mindre innslupne mål.Kommentar
-
Aldeles enig. De aller fleste av målene imot forårsakes av dårlig markering av løp fra motstanders midtbane. Vår midtbane har ofte jaget ballen for mye (ballwatching) og mister derfor "mannen sin".Fugla mot nye høyderKommentar
-
Var nettopp og så på Lyn-Liverpool. Knudtzon spilte bra mot Liverpool, og burde jo være en vi kunne snappe opp? Litt spenn må vi vel kunne ha (evt. investorer), og jeg tror han hadde passet rett inn i systemet vårt, spesielt da han kjenner Berg godt. Vi kunne for all del trenge en skikkelig høyrekant, da Nosa viste at han jaggu kan spille venstrekant også.
Forøvrig var det jo litt artig at det nok en gang ble solgt en Lyn spiller rett før start. Shane Stefanutto fikk en omgang og takket for seg og drar nå tilbake til Australia. Litt kaos i lyn om dagen virker det som...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Flittie Onstad får vi gratis. Han er en flopp i brann og spiller seg ikke engang inn på laget. 20minutter med Tippeligafotball har han fått hvis jeg husker riktig. En spiller som normalt spiller i 2.div og ikke imponerer nevneverdig trenger vi ikke på Åråsen med mindre han er velidg ung.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Tror vel ikke den Danske Klubben Esbjerg, som har lånt ut Onstad slipper han gratis til oss, fordi han ikke spiller for Brann. Han er utlånt ut sesongen 2009.Kommentar
-
Flittie Onstad får vi gratis. Han er en flopp i brann og spiller seg ikke engang inn på laget. 20minutter med Tippeligafotball har han fått hvis jeg husker riktig. En spiller som normalt spiller i 2.div og ikke imponerer nevneverdig trenger vi ikke på Åråsen med mindre han er velidg ung.Kommentar
-
Var nettopp og så på Lyn-Liverpool. Knudtzon spilte bra mot Liverpool, og burde jo være en vi kunne snappe opp? Litt spenn må vi vel kunne ha (evt. investorer), og jeg tror han hadde passet rett inn i systemet vårt, spesielt da han kjenner Berg godt. Vi kunne for all del trenge en skikkelig høyrekant, da Nosa viste at han jaggu kan spille venstrekant også.
Forøvrig var det jo litt artig at det nok en gang ble solgt en Lyn spiller rett før start. Shane Stefanutto fikk en omgang og takket for seg og drar nå tilbake til Australia. Litt kaos i lyn om dagen virker det som...
Må si meg enig. Knudzon virker jævlig spennende. Dessverre tror jeg nok resten av landet også så det i dag...Kommentar
-
Spleiselag
Hva med om vi supportere hadde spyttet inn noen kroner hver og kanskje fått kjøpt en brukbar spiller? (Dannet et investorselskap eller noe)
Vet ikke om det faktisk går an,men hvis LSK sliter økonomisk (og vi elsker LSK så mye som vi sier) burde det vel gå an å hjelpe de litt?
Om ikke det er mulig å kjøpe spillere på denne måten,bør det gå an å hjelpe til på andre måter.
For eksempel å komme på kampene!!!
Inntektene fra bilettsalg er vel ikke altfor store,for stadion er sjelden mer enn halvfull.
Så om LSK betyr så mye for oss,hvorfor ikke gjøre alt for å dra på kampene (få med oss venner og familie også) og støtte laget vårt?Kommentar
-
Hva med om vi supportere hadde spyttet inn noen kroner hver og kanskje fått kjøpt en brukbar spiller? (Dannet et investorselskap eller noe)
Vet ikke om det faktisk går an,men hvis LSK sliter økonomisk (og vi elsker LSK så mye som vi sier) burde det vel gå an å hjelpe de litt?Kommentar
-
Vi satte i gang et slikt prosjekt en gang på slutten av nittitallet (mener jeg å huske), hvor blant annet Tommy ble med sammen med flere andre bedrifter. Den gangen strandet det fordi LSK absolutt ville ha oss til å investerer eventuelle penger i aksjer i ASAet. Det sa vi nei til, noe som i ettertid viste seg å være en smart beslutning.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
1. Storinvestormodellen. Dette er typisk slik Hardball (Brann) og LSK Invest opererer. En eksklusiv gruppe investorer stiller med penger, og så inngår man avtale med klubb om parametre som hvem som dekker løpende kostnader, videresalg etc.
2. Småinvestormodellen. Lik punktet over, men med flere mindre investorer, og en langt mer overkommelig inngangsbillett, eks. et par hundretusen. Meg bekjent lite brukt. Selvsagt vanskeligere å enes om hvem som hentes inn etc., så her må det være egne styremekanismer.
3. "Folkets spiller". LSK gjorde et fremstøt her i sin tid, rettet mot det brede lag av supportere. Nøyaktig modell husker jeg ikke, ei heller hvorfor dette initiativet strandet. Antar det er vanskelig å få nok småinvestorer/supportere samlet.
Undertegnede er selvsagt positiv til ethvert tiltak for å hente nye spillere. Per dags dato er alternativ 1 i funksjon, og mest aktuelt på kort sikt. Jeg anser alikevel også alternativ 2 som meget spennende på litt lengre sikt.
Tipper det er en del her inne som enten personlig eller gjennom investeringsselskap kan bidra med en slik sum. Nå er det selvsagt en investering som i høyeste grad må karakteriseres som risikofylt på lik linje med de mest obskure IT-selskapene i gråmarkedet, men det er minst like morsomt.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Folkets spiller var det initiativet jeg nevnte. Her var det sentrale deler av KFL sammen med blant annet Lillestrømbanken, Peppes Pizza og Tommy som dro i gang. Vi fikk samlet inn noen kroner, men det strandet som sagt på at vi ønsket å investere i spillere, ikke i aksjene i LSK ASA.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Folkets spiller var det initiativet jeg nevnte. Her var det sentrale deler av KFL sammen med blant annet Lillestrømbanken, Peppes Pizza og Tommy som dro i gang. Vi fikk samlet inn noen kroner, men det strandet som sagt på at vi ønsket å investere i spillere, ikke i aksjene i LSK ASA.
Investering i LSK ASA er per dags dato uansett ingen opsjon ettersom det ikke eksistrerer (vi var en del som svei av litt penger der...)Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
LSK er en bedrift med over 100 millioner i omsetning som vi allerede sponser mer enn nok i for av dyre kampbilletter. I tillegg har de ansatte som tjener opp til 10 ganger så mye som en gjennomsnittlig supporter. For å si det kort: aldri livet om jeg ville være med på å "sponse" en slik bedrift og skal en først drive kronerulling er det veldig mange andre som hadde fortjent penger før LSK.
Ihvertfall hvis vi skal fortsette å mase om nye spillere,da må vi være villig til å bidra litt.
Har ikke du noe å bidra med,greit nok,men jeg er sikker på at noen av LSK's supportere har nok penger til å spytte inn noen kroner.
Dessuten blir det jo ikke LSK som eier spilleren,de bare lønner han. Ved evt. videresalg er det vel også vi som sitter igjen med pengene?Kommentar
-
For ikke å snakke om Clayton ZaneFugla ForeverKommentar
Kommentar