Nå må det hentes spillere...

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Opprinnelig skrevet av andersmm
    Sögård bör også få kontrakt, da han er en utmerket squadplayer som aldri klager på spilletid. Kontinuitesbärer og lokal gutt som egner seg til å piske litt innsats inn i laget når det behöves.
    Fetsundrånern er ikke en squadplayer, men bør få fast plass som det defensive ankeret bak Nosa. En posisjon han håndterte utmerket sist vi hadde en midtbanespiller med offensive egenskaper, nemlig Koren.

Når han balanserer midtbanen, kan Nosa slippe seg løs offensivt med sitt lekne spill, tekniske lekkerbiskner og forhåpentligvis mange mål.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Fetsundrånern er ikke en squadplayer, men bør få fast plass som det defensive ankeret bak Nosa. En posisjon han håndterte utmerket sist vi hadde en midtbanespiller med offensive egenskaper, nemlig Koren.

Men var Espen kanskje bedre da..?
      Bare spør, for jeg synes han har slurvet en del i det siste. F eks resulterte hans balltap i minst tre giftige angrep fra Godset på lørdag...
      Skal vi fortsette å dyrke Nosas offensive kvaliteter, så trenger vi helt riktig et solid anker. Men jeg er ærlig talt litt usikker på om Espen er god nok til å bekle den rollen neste år...
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
        Skal vi fortsette å dyrke Nosas offensive kvaliteter, så trenger vi helt riktig et solid anker. Men jeg er ærlig talt litt usikker på om Espen er god nok til å bekle den rollen neste år...
        Enig, og Kiko er for meg det naturlige valget som anker bak Nosa.

Kommentar

• andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Men var Espen kanskje bedre da..?
          Bare spør, for jeg synes han har slurvet en del i det siste. F eks resulterte hans balltap i minst tre giftige angrep fra Godset på lørdag...
          Kiko har nesten like bra defensiv arbeidskapasitet som Espen. Samtidig er han lysår foran Espen når det gjelder overblikk og teknikk med ball. Ikke et ondt ord om Espen, men han er ikke vårt beste alternativ på posisjonen. En god, om enn litt begrenset spiller, som gir alt og er et godt alternativ i mange situasjoner.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

Artikkel om Jo Inge Bergets fremtid i Lyn.

Et lite utdrag som er interessant for vår del:

Opprinnelig skrevet av Dagbladet
            Lyn hentet han tilbake til Oslo på lån, og etter å ha forlenget lånet i sommer, skal han etter planen bli i klubben ut august. Men etter to mål og tidvis storspill mot et usedvanlig svakt Start-lag i går, innrømmer 18-åringen overfor Dagbladet at han ønsker å bli.

— Nå ser jeg for meg å tilbringe vinteren i Oslo, sier han.

Det er imidlertid lettere sagt enn gjort. Lyn ønsker i første omgang å beholde ham ut sesongen. Samtidig skal et par andre norske klubber, blant annet Lillestrøm, ha kommet på banen. Men i Udinese er sjefene innstilt på at unggutten skal tilbake.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

Jeg antar at Bjørkøy og Oss Grenland blir enige om lønna hans. Den er sikkert ikke dårlig uansett. Man hva sitter LSK igjen med, annet enn sportslige skuffelser ? Det burde være nok til å hente en spiller med tempo, oversikt og skuddfot fra utlandet.
              LSK Norges beste lag

Kommentar

• sbraathen
                Medlem
                Møteplager
                • Apr 2004
                • 88

Opprinnelig skrevet av El Caco
                Er enig i mye du nevner her. Men at Essediri og Myklebust skal vekk, er jeg totalt uenig i. Disse to har virkelig spilt seg varm i trøya i år og syntes absolutt disse skal bli. Når det kommer til stopperplassen synes jeg Steinar Pedersen gjør en fabelaktig jobb. Samtidig som vi har PSA.

Ettersom hofteskaden til LKE er et mysterium, synes jeg det er eksepsjonelt viktig å beholde Essediri.

Innkjøpene; Midtstopper er etter min mening noen vi ikke trenger neste år. (faktisk) Jeg er også forsåvidt positiv til Knudtzon, men jeg kjenner en som spiller for Lyn og Erling har tydeligvis fotballforståelsen til en 7-åring. Og hvis det er noe vi har sett nok av iår, så er det spillere uten akkurat det.

Liker ikke helt personligheten Andersson. Merket i kampen mot de denne helga at han ikke gadd å følge løp hjemover etter å blitt lurt av Essediri. Det førte til en stooor sjanse for oss.
                hvis essidiri og mykle skal få nye kontrakter så synes jeg ikke de bør tilbys mer enn en 1 års kontrakt....greit de har vært gode i det siste, men de er alt for ustabile. det er jo også signalisert at essidiri og mykle kan komme til å ikke få fornyet kontrakten.

når det gjelder knudtzon, så mener jeg at han er en mann for fremtiden....akkurat som nosa og edwin som også mangler en god del spillerforståelse.
                Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

Kommentar

• sbraathen
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Apr 2004
                  • 88

Opprinnelig skrevet av Henrik
                  Enig, og Kiko er for meg det naturlige valget som anker bak Nosa.
                  synes også at Kiko har hatt alt for mange balltap i farlige situasjoner i år.
                  Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                  - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

Kommentar

• KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

Kikoslapp markeringen på Brix på overtid mot enga slik som Nosa gjorde på Lars Iver Strand på åråsen. Midtbanespillerne må plukke opp slike løp. Det kunne kostet oss seieren på en særdeles sur måte mot enga. Generelt har det vært mye slapt defensivt iår. Det har dog vært en liten bedring.

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                      Jeg antar at Bjørkøy og Oss Grenland blir enige..........
                      Oss Grenland er vel faktisk et meget bra navn på den klubben etterhvert.

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Opprinnelig skrevet av Rønnern

Når han balanserer midtbanen, kan Nosa slippe seg løs offensivt med sitt lekne spill, tekniske lekkerbiskner og forhåpentligvis mange mål.
                        Det holder ikke, midtbanen må bestå av pasningssikre spillere med tempo på alle plasser hvis vi skal løfte oss opp mot toppen av norsk fotball. Igjen er det bare å vise til hva de tre spillende lagene i norsk fotball har på sine midtbaner. Derfor kan ikke Søgård være annet enn en squadplayer i et LSK med ambisjoner. Det beste vi nå har som makker til Nosa er Kiko, som allerede nevnt.

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7134

Enig med GIFKanari. Espen er en bra mann å ha i stallen, men ankerjobben fordrer bedre ballbruk og tekniske ferdigheter enn han besitter. Jeg vil også ha Kiko i den rollen.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• mats
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 621

bjørkøy gratis til odd, lurt å ikke få noen penger, bare slipper lønn(tv2sporten.no)

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7134

Da er eksorsismen av Uday snart fullført.

Kommentar

• andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

Håper vi har en habil kantspiller på vei inn i Björköys sted. Forhåpentligvis slapp vi unna en del overgangspenger til FFK da Björköy ikke har spilt nok kamper for oss.

TV2 driver forövrig veldig slett journalistikk (igjen):

Nå blir han etter alle solemerker den tredje LSK-spilleren Odd henter. Fra før har Grenlands-klubben fått fart i karrierene til både Anders Rambekk og ikke minst Simen Brenne.
                                Anders Rambekk? What the fudge? Fyren blei jo landslagspiller hos oss og etablerte seg som en av TLs beste forsvarsspillere. Etter han gikk til Odd har jeg ikke hört et skvett om ham.

Kommentar

• kimmern
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2005
                                  • 1174

og snart riseth vekk også, da håper jeg det frigjør rom til å hente 1 spiller i det minste..

Kommentar

• andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Da er eksorsismen av Uday snart fullført.
                                    Om Riseth shippes i vei har Berg og Bjarmann fullfört en utrensning som ville gjort Pol Pot varm om hjertet. Ser dog gjerne at vi henter inn en kantspiller for en liten del av pengene som ble frigjort ved Björköys exit.

Kommentar

• andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

Drammens Tidende melder at Riseth er när en overgang til tomgodset:
                                      Lillestrøm-veteranen Vidar Riseth (37) er enig med Strømsgodset om en leieavtale ut sesongen.

Etter hva Drammens Tidende erfarer er alle formaliteter rundt overgangen i orden. Det eneste som gjenstår er at Lillestrøm får hentet inn en ny forsvarsspiller før overgangsvinduet stenger.

Vidar Riseth har slitt med manglende tillit på Åråsen denne sesongen, og står kun bokført med ti seriekamper. Nylig ytret 37-åringen et ønske om å forlate Lillestrøm. Hardt pressede Strømsgodset mener Riseth er rett mann til å erstatte den skadede kapteinen Alexander Aas, som er ute av spill i fire til seks uker. Drammenserne trenger en ledertype i den bakre fireren, og den sportslige ledelsen er overbevist om at Riseth er rett mann til å fylle rollen ut sesongen.

Strømsgodset håper at Riseth blir spilleklar til søndagens prestisjeoppgjør mot Dag-Eilev Fagermo og Odd Grenland.

http://dt.no/article/20090825/GODSET...360/1063/NYHET
                                      Panikk av godset.

Kommentar

• trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7134

Jeg håper folk i etterkant vil se hvilken enorm oppgave som lå foran HB og TB da de tok over i LSK i fjor, med den jævla stallen som Uday hadde etterlatt oss. Med Bjørkøy og Riseth borte har vi senket lønnskostnadene med rundt 1,5 millioner i siste kvartal.

Håper Knudzon og/eller en midtstopper er på vei inn nå, så kan vi endelig legge marerittet Uday bak oss for godt. Helt til vi møter ham i Fredrikstad, selvsagt.

Kommentar

• kimmern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2005
                                          • 1174

På midtstopperplass er det syyyltynt nå så jeg håper det kommer inn en der, så får det heller være en bonus hvis det kommer en kantspiller.

Kommentar

Working...