Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Riseth spiller sannsynlig for Godset ut sesongen og vi gir fra oss Bjørkøy GRATS(for faen).
Det MÅ hentes inn noen før vinduet stenger ellers står vi stygt tilbake ved skader. Mistet Riise, Nordtveit og disse to nevnt over. Blir en ekkel høst!Kommentar
-
-
De kosta alt for mye inn, og det vi sitter igjen med er lettelse over å slippe lønnsforpliktelsene. Eneste vi fikk penger for var Brenne, 4 mill, noe som udiskutablet er årets beste salg.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Noen som vet hva Bjørkøy hadde i lønn? Må ha vært en rimelig heavy lønningspose, ettersom vi faktisk gir ham bort???
Ser for meg at Norge stiller til EM-kvalik med Bjørkøy og Brenne på sentral midtbane til neste år...Kommentar
-
Må si er jeg litt skeptisk til at vi lar Bjørkøy gå gratis (bør ha hatt feit lønn).mHan har ikke vært noen kjempehit, og i de siste kampene har Søgård og Nosa klart seg bra. Men begge, særlig Nosa, har en tendens til å være litt ustabile. Og hvem går inn ved skade og suspensjon? Tokstad er et kjempetalent, men egner seg kanskje best på kanten enn så lenge? Dosso har jo spilt endel, uten å overbevise noe særlig. Blir tidevis i overkant "heit", og er i likhet med Tokstad, og forsåvidt Nosa, veldig ung enda. Og flere er det faktisk ikke!Vi er Fugla!Kommentar
-
Må si er jeg litt skeptisk til at vi lar Bjørkøy gå gratis (bør ha hatt feit lønn).mHan har ikke vært noen kjempehit, og i de siste kampene har Søgård og Nosa klart seg bra. Men begge, særlig Nosa, har en tendens til å være litt ustabile. Og hvem går inn ved skade og suspensjon? Tokstad er et kjempetalent, men egner seg kanskje best på kanten enn så lenge? Dosso har jo spilt endel, uten å overbevise noe særlig. Blir tidevis i overkant "heit", og er i likhet med Tokstad, og forsåvidt Nosa, veldig ung enda. Og flere er det faktisk ikke!
gilbertKommentar
-
Med tanke på hans innstats sentralt i forhold til på kanten i år, synes jeg faktisk han burde fortsette der! Likevel, du har selvsagt rett i at han er et alternativ, men da forsyves vel bare problemet ut på høyrekanten?Vi er Fugla!Kommentar
-
Reid er på vei inn i følge RB:
Adrian Reid, som har prøvespilt med LSK de siste ukene, blir trolig LSK-spiller.
23-åringen som kommer fra Portemore United, som spilte treningskamp mot LSK denne måneden, kan være mannen for at midtstopper Vidar Riseth kan få ønske sitt oppfylt og får forlate Åråsen
– Det er en vurdering vi må ta dersom vi får til en leieavtale for Adrian. Inntil det skjer er det uaktuelt å la Vidar gå, sier Berg.Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Er mange fler hensyn å ta enn det vi ser på kamp.
Først og fremst mener jeg det er veldig viktig å ha en stall hvor veteranene går foran og hever nivået på treningene og rekruttlaget. Om ikke dette kommer opp fra et nivå jeg får inntrykk av er dårlig pr. i dag vil vi aldri bli bedre. Vi må ha spillere som krever noe av de andre og pusher unggutta. Logi virker som en fornuftig signering i så måte.
Jeg vet ikke hvordan Bjørkøy har fremstått på trening, men basert på det som er skrevet her om rekruttlaget synes jeg han har skuffet litt.
Mht ferdigheter må vi vel ha spillere som kompletterer hverandre, samt har ekstreme egenskaper i en eller annen retning. De yngre må få lære av de beste. Også her synes jeg bjørkøy faller mellom flere stoler.Kommentar
-
Som jeg har meldt i en annen tråd gikk Adrian Reid fra Portmore (i følge Aftenposten.no) fra prøvespill for oss til prøvespill for Rekdals AaFK. Men han var tydeligvis mer interessant også for Fugla enn Jimmy De Wulf. Blir det noe av dette, er hans data følgende:
Adrian Reid - 24 - 10.03.1985 - 188/75
Han har 11 landskamper for Jamaica.
gilbertKommentar
-
Brenne (Odd, 4 mill)
Kiesenebner (Østerrike)
Ciise (Turn)
Arnarson (Nybergsund)
Bertheussen (lån, Tromsdalen)
Moldskred (Godset)
Midttun Lie (lån, Sogndal, som forhåpentligvis vil ha ham videre)
Gundersen (lån, Nybergsund)
Fellus (Bærum)
og nå kanskje
Riseth
Bjørkøy.
Det er jobben Bjarmann og Berg har gjort siden de overtok, og med overraskende lite støy.
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
Reid har prøvespilt for vålerenga, i fjor, og spilte da vif møtte Liverpool. De som så den kampen, eller mot all formodning har et opptak av den, kan jo se og dømme selv.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Stensaas (lagt opp)
Brenne (Odd, 4 mill)
Kiesenebner (Østerrike)
Ciise (Turn)
Arnarson (Nybergsund)
Bertheussen (lån, Tromsdalen)
Moldskred (Godset)
Midttun Lie (lån, Sogndal, som forhåpentligvis vil ha ham videre)
Gundersen (lån, Nybergsund)
Fellus (Bærum)
og nå kanskje
Riseth
Bjørkøy.
Det er jobben Bjarmann og Berg har gjort siden de overtok, og med overraskende lite støy.
gilbert
Eriksen
Ringstad
Bergmann
Dosso
Edwin
Nosa
(Logi)
(Nordtveit)
De har i mine øyne helt klart forsterka troppen mens de har kutta kostnader. Riise har dog også forsvunnet.Kommentar
-
Ikke det at jeg er i mot kostnadskutt, men det burde vel finnes en klubb som ville lagt noe penger på bordet for en spiller som tross alt har en del ferdigheter. Han kan umulig være så mye dårligere enn nevnte Brenne?
Lite grunn til støy når spillere beholder lønna si. Det er ikke noen liten sum vi har brukt på å smøre disse utlånene. Mellomleggspenger for Jooon, Pedersen, Moldskred, TAG (?) og evt. Riseth, samt sluttavtale for Kriseneber, summerer seg opp til en god del. Sikkert noe jeg har glemt også.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar