Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Betyr vel at Reid eller eventuellt enn annen stopper kommer inn. Håper godset har vært desp nok til å dekke MYE av lønna til Riseth. Forhåpentligvis tvinger sinte kreditorer Lyn til å sende over Knudzon."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jo nærmere vi kommer overgangsvinduet dess bedre avtale får vi. Lyn sitter i en situasjon der de ikke kan si nei til penger, og håper antakeligvis på at bedre bud skal tikke inn. Om det ikke lykkes må de kanskje selge billig i tolvte time. Tror ikke kreditorene gjør seg hyggelige og ettergir gjeld dersom Lyn sier nei til penger. At Lyn kan få bedre avkastning ved et senere tidspunkt driter de nok i. Om de får tilbake penga sine og slipper gjøre bizniss med klubben mer, så er dem nok storfornøyd."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jo nærmere vi kommer overgangsvinduet dess bedre avtale får vi. Lyn sitter i en situasjon der de ikke kan si nei til penger, og håper antakeligvis på at bedre bud skal tikke inn. Om det ikke lykkes må de kanskje selge billig i tolvte time. Tror ikke kreditorene gjør seg hyggelige og ettergir gjeld dersom Lyn sier nei til penger. At Lyn kan få bedre avkastning ved et senere tidspunkt driter de nok i. Om de får tilbake penga sine og slipper gjøre bizniss med klubben mer, så er dem nok storfornøyd.Kommentar
-
Limer inn denne her:
Opprinnelig skrevet av vollafuglI følge FFK-forumet glipper Knudtzon for FFK "fordi Lyn har kommet for langt i prosessen med en annen klubb". Det mer enn antydes at Knudtzon skal til LSK!.
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1792Kommentar
-
Blir ingen FFK-overgang om ikke Erling selv vil. Og det vil han tydeligvis ikke. Om han skulle önske seg til FFK ville jeg stille spörsmålstegn ved hans fornuft og intelektuelle kapasitet. Da kunne han like gjerne ha gått til FFK, for en så dum spiller vil jeg ikke se i LSK."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
-
Flott at Knudtzon takker nei til FFK. Er forsatt litt usikker på om dette er en vi er interessert i, men uansett slipper vi da å gå i budkrig med Norges mest impulsive og bajasaktige fotballadministrasjon.
Håper forsatt mest på Jo Inge Berget - en av de beste som har gått gjennom NTG mølla, og helt klart mer allsifighet og potenisale enn Simonsen, Knudtzon & co. Han må i tilfelle kjøpes fra Udinese, og ryktene tyder på at vi kan få konkurranse fra Lyn om de skulle få investorer på plass. Om vi får tak i ham før neste sesong vil jeg bli en svært lykkelig mann.Kommentar
-
Om Berget skulle bli ledig på markedet kommer det ikke til å stå mellom bare oss og Lyn, det garanterer jeg! Gutten er et av de største talentene i landet, halve serien kommer til å kaste de knuste sparegrisene sine etter ham.
Knudtzon er ja takk. Han har ikke fått det til i år, men han var til tider strålende i fjor. Under Henning Berg, haha.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jo Inge Berget vil vi uansett ikke sende inn bud til lyn på, så han er vaffal ikke en av de to omtalte.
Moren til Berget snakka jo om at Lilelstrøm kunne være aktuelle fordi han vil bli i oslo og vi har Henning Berg.
Kjenner ikke så godt til Knudtzon eller Berget. Berget har jo ikke putta så ekstremt mange mål, men har vel spilt mest midtbane i starten av sesongen?
Likte det jeg så av Knudtzon mot pool, men tidligere har jeg ikek vært like imponert. Men begge er uten tvil spennende.Kommentar
-
Nå er det ikke så mange rykter som tyder på at Lyn skal få noen investorer på plass, er det? Dessuten bör vel pengene gå til hissige kreditorer."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Berget er en meget spennende spiller jeg gjerne hadde sett i LSK, men han er vel først og fremst aktuell som spiss? Og spisstyper har vi nå egentlig mer enn nok av, det er vel helst slik at spillerslakten i LSK på langt nær er over ennå. Udinese vil ha gutten hjem til Italia og viser vel ikke akkurat tegn på å ville gi slipp på ham. Det eneste som kan gjøre ham aktuell for oss er hans egne ambisjoner og lyst.
Nå er det også klart at Lyn ikke vil få slettet sin kreditorgjeld, det går mot et storstilt spillersalg der vi burde ha noen meget gode kort på hånda. Personlig håper jeg mest på Obiefule, en makker til Nosa sentralt som vil være et stort steg i riktig retning sporstslig. Simonsen som en god nummer to, Knudtzon synes jeg rett og slett ikke utmerker seg nok til at han skal være noen forsterkning for oss.Kommentar
-
Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar