Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
For to år siden, så kunne LSK har fått mellom 10-15 mil for disse spiller. Mye, mye mindre enn det nå, villet jeg har trodd.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Otto - Max 1,5 mil
Husar - Gis bort
Kiko - Max 1 mil
Occean - Max 1 mil/gis bort
Essediri - Gis bort/må ned i lønn
Lønna vil ha mye å si her. Vi kan glemme å cashe inn store beløper for noen av disse.
Tillegg: Mener ikke med dette at alle disse må ut. Dette er kun hva jeg trur de vil gå for hvis de skal bortAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Mouehli MÅ beholdes. Føler også at Essediri er en kandidat i samme gruppe som Mouehli. De andre kan bare selges.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Heldigvis er det ikke du som styrer dette... Jeg drister meg til å påstå at Kiko er en type spiller som du må skjønne fotball for å verdsette.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
I det siste er det jo han som har spilt vekk ballen.Han har noen fantastiske pasninger innimellom,men ellers er han ikke all verden.Det er bittert for han er typen jeg trodde skulle bli briljant.Tiden har vist at han desverre ikke er all verden.Ja han har også vært skadet.Kommentar
-
Bremser opp spillet? Ærlig talt har jeg hatt store vanskeligheter med å se noe særlig spill fra lillestrøms side de to siste åra. Offensivt har vi hatt store porrblemer (dvs. enda verre enn problemer) med samhandling denne sesongen, og er i det store og hele blitt reddet av Riise og Edwins soloraid samt sundgots fulltreffere og hodestøt. Ellers har de foran stått planta som kritthvite påler. Noe bedre er det blitt, men det går sakte...
Om du har sett særlig mange løp hvor Mouheli ikke har sendt avgårde gjennombruddspasningen vil jeg også ha en slurk. I forrige kamp sendte han en nydelig skrudd pasning til esset med utsiden av foten forbi to motspillere rett i bakrom. Denne kom 0.1 sekund etter at esset starta og var bare å plukke med seg i medløp. Ellers har jeg sett flere slike gode pasninger, bl.a. mot tromsø bort mot esset, mykle mot søpla (crosser i bakrom tvers over banen, mykle trengte ikke å senke farta for å ta den med seg en gang, etc. etc.). Felles er at de kommer på et fåtall av initiativ fremover. Først de siste kampene har dette tatt seg litt opp. Og da er kiko sentral, fyren har et meget godt overblikk. Det er ikke uten grunn at essediri plutselig får til ting forover, for å si det sånn...Kommentar
-
Hjertens enig reka. Kritikken mot Kiko er lavpanna og uberettiget i min bok. Enten beror den på dårlig fotballforståelse, eller så er det senskader etter Nordlies og Erlandsens fotballfilosofi. Om bevegelsen finnes kommer passningene fra Kiko, om den ikke finnes så velger han å holde ball i laget. Å slenge ballen fremover for sakens skyld har jeg sett nok av i LSK, for å dominere kamper kreves det at man våger å holde på kula."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Tror egentlig Kiko ikke får vist sitt fulle potensiale fordi medspillerne er for dumme. De er rett og slett ikke på samme fotballfaglige nivå som hanKommentar
-
Noe bedre er det blitt, men det går sakte...
Jeg synes fremgangen i de siste kampene har vært meget store jeg. I noen perioder mor godset vil jeg faktisk si at spillet var fantastisk.Kommentar
-
Nosa ble sånn sett ett løft siden han kan skape en hel del alene. Samspillet hans med Edwin er også bra (selv om de to drar den litt vel langt til tider).Fugla mot nye høyderKommentar
-
fantastisk er vel å ta litt hardt i, men bra var det. Men det bør det være i slike kamper og. Vi må klare å styre, dominere og komme til store sjanser mot så dårlige (borte)lag som godsetKommentar
-
Kommentar
Kommentar