Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Har ikke klikket på linken grunnet linking til konkurrents hjemmeside.
Fra Molde's hjemmeside:
Molde Fotballklubb har som kjent jobbet med å få til en avtale med Lyn/Udinese-spiller Jo Inge Berget. "Flere ting måtte klaffe, men vi kom ikke til enighet om en overgangsavtale for Berget til MFK," sier adm.dir. Tarje Nordstrand Jacobsen til moldefk.no.
Det betyr også at Rune Ertsås fortsatt blir i Molde FK.
Dette tyder på at Lyn desperat ønsker noen inn. Her må du vi kunne by de på noe vrakgods?
Lyn skylder Ullevaal Station og UBC ca 6 mill. De har sagt klart i fra om at de ikke vil ettergi denne gjeldsposten.
Så Lyn er mer eller mindre tvunget til å selge noe i dag. ...
viking og lyn skal visst være i forhandlinger om en overgang for agnan
Men er ikke enige om overgangssum. Lyn gjør alt for å få mest mulig for spillerne nå. Kan være lurt å ha is i magen til Lyn blir mer desperate og kreditorene krever salg litt senere i dag.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Men er ikke enige om overgangssum. Lyn gjør alt for å få mest mulig for spillerne nå. Kan være lurt å ha is i magen til Lyn blir mer desperate og kreditorene krever salg litt senere i dag.
Det er jo uansett en kjennsgjerning at lyn bare selger spillere timen før avspark i kampene sine.
Ellers: Lyn selger vel neppe spillerne før de har tatt/tapt poeng mot RBK. Regner med at det er en ekstra motivasjon for drittleie lyn-spillerne at salgskontrakta ligger klar til signering om de presterer mot RBK
Opprinnelig skrevet av Rankiz
Det er ihvertfall ikke tilfellet med Kiko, da han er direkte farlig i forsvar.
Vet ikke om jeg vet hvor jeg skal begynne å kommentere denne engang: Er midtbaneeleganten vår blitt farlig i forsvar? Er det et problem at han løper opp såpass mange baller?
Ellers: Lyn selger vel neppe spillerne før de har tatt/tapt poeng mot RBK. Regner med at det er en ekstra motivasjon for drittleie lyn-spillerne at salgskontrakta ligger klar til signering om de presterer mot RBK
Vet ikke om jeg vet hvor jeg skal begynne å kommentere denne engang: Er midtbaneeleganten vår blitt farlig i forsvar? Er det et problem at han løper opp såpass mange baller?
Du glemte å nevne de farlige tversoverpassningene uten mål og mening og dribblingen som bakerste mann.
Dribling som bakerste mann? Om Kiko har vært bakerste mann må jeg få lov å si at da kan hele backrekka melde seg på Aetat. Ellers håpløst å arrestere kiko for tversoverpasninger, han må nemlig være den med færrest unødvendige balltap pr spilleminutt av våre midtbanespillere.
Da blir det vel ikke flere spillere på oss i dette vinduet, og vi får klare oss med de vi har ? Kan bli litt neglebiting utover høsten . . . .
Er 1 time og 25 minutter igjen. Ikke sikkert kreditorene til Ullevål Stadion AS har lagt seg enda, og kan ikke se at Lyn har kommet seg ut av økonomisk trøbbel heller de siste timene.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Om det har skjedd noe etter arbeidstid vil dette bli offentliggjort i morgen Tror ingen i administrasjonen har lyst eller tid til å svare 1000 journalister mens papirarbeidet gjøres.
Tviler på at det kommer noen flere, i hvert fall ikke fra Lyn. Finnes visst en regel om at de som spiller siste serieomgang før vinduet lukkes, ikke kan selges i samme overgangsvindu. Erling Knudzon spilte iallfall for Lyn i kveld, så han kan vi nok glemme.
Jeg tror derfor vi må stå sesongen ut med de vi har i troppen nå.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kommentar