Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
-
jeg vil se en spiller som er vandt med 442, hadde vi hentet en spiller som passer utmerket i 433, så hadde det jo ikke vært noen vits i å kvitte seg med Brenne, greit han var dyr, men tror ikke vi hadde kvittet oss med han hvis han hadde passet i 442.Kommentar
-
Vel, han hadde funket utmerket på midtbanen (Brenne) hvis han noensinne hadde blitt brukt der. Ble jo stort sett satt ut på vingen.Kommentar
-
Hvis Henning er så flink til å bruke spillerne der de passer/pleier å spille, skal det ikke være noe problem å hente StorbækKommentar
-
Look to Sweden, sier nå jeg. Både Bajen og Djurgården er på vei ned i superettan, og står notert med 19 poeng hver når 5 kamper gjenstår. Bare Örgryte er dårligere, med 17. Til ÖIS forsvar skal det sies at de sto med 2 poeng etter halvspilt serie, og at de har värt på en oppadgående prestasjonskurve etter Åges inntog. DIF og Bajen opplever det motsatte, og de skal få slite med å holde Örgryte bak seg. Brommapojkarna er nr. 13 på tabellen med 24 poeng. Både Öis og BP har en kamp mindre spilt. Derfor tror jeg DIF og Bajen ramler ut. Begge lag har gode enkeltspillere som bør være tilgjenglige for en fornuftig sum. Særlig DIF har kjøpt talentfulle spillere for store summer, som ikke har fått det til i en klubb som har vært et kaos de siste par åra.
Her er et par spillere vi gjerne kan vurdere.
Djurgården;
Hrvoje Milic: Rask og teknisk god kantspiller. Rundt 20.
Christer Youseff: Stort talent som kan spille både kant og spiss. Youseff og Milic har fått en del sjanser den siste tiden, og gjør i følge DIF-venner det bedre enn de etablerte har gjort i deres posisjoner.
Daniel Sjölund: Finsk landslagsspiller, og ganske så anvendelig. Bør være et kjent navn for Liverpoolsupportere. Er kanskje best i en offensiv midtbanerolle, men kan brukes flere steder, offensivt i banen. Er en klassespiller når han brukes rett.
Hammarby;
Simon Helg: Meget talentfull venstrebeint spiller med noen herlige tekniske detaljer i spillet sitt. Primært kant. Vil bli god.
Emil Johansson: Venstreback og svensk U21-spiller. Også han en meget habil spiller.
Finnes flere spiller i lagene som kanskje kan være gode kjøp, men disse er i mine øyne de mest spennende."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ser frem til å bli Stabæk nr 2Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Om noen har lært noe av andre i TL er det Stabæk. Ingen var flinkere enn LSK til å hente skandinaviske spillere, det eneste landet vi ikke var heldige med var Finland. Pasi Rasimus anyone?
Stabæk lærte av LSK, kopierte LSK og ble flinkere på å hente spillere enn LSK. Det er vår egen feil, ingen andres.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
P.S: Morsom signatur du har. Passer godt inn her.Kommentar
-
Kommentar
-
Brommapojkarna vant i dag mot Gefle. Det betyr 8 poengs klaring ned til Djurgården og Hammarby. Her håper jeg vi er alerte og plukker opp en spiller eller to. Det finnes flere store talenter og et par gode etablerte spillere i lagene. Håper vi har koll på disse, og har mulighet til å hente spillere etter sesongen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jarko Wiss gjorde en meget God jobb den tiden han var her scoret menge mål også.................................Kommentar
-
Jeg sier bare Jo Inge Berget. Han er det noe med, kjenner til han. Et virkelig talent fysisk. Pluss; han har smilet på lur. Kan fikse en kantrolle mye bedre enn det vi har pr nå. Men for dyr kanskje...
Noe ganske annet med K.Dokken, som ikke skal hit. Glem'me!
B & B, kjenn deres besøkelsestid.
ps. Er visst helt vill kondis på gutten. Ikke'no kebab på Hadeland vøtt.Kommentar
-
Jeg sier bare Jo Inge Berget. Han er det noe med, kjenner til han. Et virkelig talent fysisk. Pluss; han har smilet på lur. Kan fikse en kantrolle mye bedre enn det vi har pr nå. Men for dyr kanskje...
Noe ganske annet med K.Dokken, som ikke skal hit. Glem'me!
B & B, kjenn deres besøkelsestid.
ps. Er visst helt vill kondis på gutten. Ikke'no kebab på Hadeland vøtt.
Nei helt enig med du.. Løp og kjøp, skulle man ikke ha råd så er det synd!!Kommentar
-
Jeg er klar for Thioune. Trenger en ordentlig midtbane.Kommentar
-
Kommentar
-
Ok, nå begynner jeg å bli bekymret. Ja, jeg var ironisk igjen Er større sjans å overtale Ferguson til å få låne Diouf enn at vi får kjøpt Thioune.
Fra spøk til alvor, så syntes jeg Obiefule er en vi burde satse på (så fremt Dokken/Storbæk ikke er et alternativ). Har kanskje ikke overbevist denne sesongen i Lyn. Men så er jo ikke Lyn akkurat Norges mest sammenkjørte/stabile/fast-ellever lag. Tror han kan bli en hit sammen med Nosa og Edwin.Kommentar
Kommentar