Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Labben
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Mar 2005
    • 12

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Vi hadde muligheten,han trente med oss men Feiten ville ikke ha han.
    Det var vel Røsler som trente LSK i 2006. Hvertfall frem til November. Uansett, vann under brua for lenge si'a
    Last edited by Labben; 30.09.2009, 14:22.

    Kommentar

    • Joha
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 314

      Hent Remond Mendy fra Raufoss han kan bekle både spiss og høyre kant

      Kommentar

      • Lars2
        Medlem
        Møteplager
        • Jul 2009
        • 89

        Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
        Jeg sier bare Jo Inge Berget. Han er det noe med, kjenner til han. Et virkelig talent fysisk. Pluss; han har smilet på lur. Kan fikse en kantrolle mye bedre enn det vi har pr nå. Men for dyr kanskje...
        Noe ganske annet med K.Dokken, som ikke skal hit. Glem'me!

        B & B, kjenn deres besøkelsestid.

        ps. Er visst helt vill kondis på gutten. Ikke'no kebab på Hadeland vøtt.
        Er jo ikke sånn at han går ned sammen med Lyn. Sist jeg sjekket var han fortsatt eid av Udinese..
        "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

        Kommentar

        • Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

          Hvis en vrir og vender litt på're.

          Opprinnelig skrevet av Lars2
          Er jo ikke sånn at han går ned sammen med Lyn. Sist jeg sjekket var han fortsatt eid av Udinese..
          Udinese, Smudinese...

          Han var jo svært nær å bli solgt til Molde nå nylig.

          Romsdals Budstikke med nettavisen Rbnett holder til i Molde og er lokalavisa for Romsdal med kommunene Molde, Hustadvika, Aukra, Gjemnes, Vestnes og Rauma.


          Det er "bare" å overby det, sa folk. 5 mill? Pføy a'gett. Skarru værra med på leken a, sa folk. Å gåtta ba'an a, sa Lyn-folka. Og Bodø, og Kamma, og Vinger..

          Men akkurat denna kar'n her erre no med.
          Vi får jo sjølsagt El Gundo "lynet" Gundersen tilbake snart, venstre kant? Nei, glemte jo at Bust og Kiko elsker den plassen. Så har vi Esset fra Tunis på høyre, kanskje i kamp med Ollie the Bull? Legendao-Arildo har ikke fått prøvd seg på kant ennå; på tide?

          Eg føresleg fyljande super-ellever i april 2010:

          En god vakt ved målet, Logi(sk valg). Videre,

          Maaarius (h.back) - Søggen - Captain Kjepp - Esset/evt Stig Arne Gjellestad (v.back)

          Arildao (h.kant) - Månemann Pedersen - Cosa Nosa - Olivier Drekkamer (v)

          Gundo Gunners møtende forward. Myklebust en sjølsagt goalgetter på topp.
          Reservebenk; holdes utelukkende av pottitten Jooon M.Lie av økonomiske årsaker, jfr Lyn-saken.

          Og nytt trenerteam for året; Ivar "kvikkus" Hoff & Jan Åge "friskus" Fjørtoft. Delt hovedansvar, de ordner opp seg imellom.

          ps. Überschrift henspiller på Hønselovisa, samt dett faktum, at mange spiller med såkalte anti-godføtter.
          Last edited by Yellow-not-jella; 01.10.2009, 03:54.

          Kommentar

          • sholen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2009
            • 381

            Alt jeg håper av B og B gjør etter sesongen på overgangssiden er at man henter inn spillere på de plassene vi trenger det, og ikke bruke de få kronene på spillere i posisjoner vi har god dekning (med kvalitet).

            Ønskeliste:
            Keeper (Logi)
            Høyrekant (Knutzon - Stensland)
            Venstrekant (noen alt??)
            Sentral midtbane (Obifule - Nordkvelle)

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              Nordkvelle blir vel vanskelig. Godset fikk en del penger for Andersson, så de har vel råd til å holde på ham. Noe jeg tror de vil.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7101

                Tror ikke de to-tre millionene Godset fikk for Andersson går til annet enn å holde ulven vekk fra døra i noen måneder til.

                Når det er sagt: Mohammed Keita! Mohammed Keita! Mohammed Keita! Han kommer til å bli god, han. Og han er vel også ving? Kjøøøøøøøøøøp!
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  Det som er skummelt med tanke på Obiefule, er at han og Nosa fort kan blir for mye offensive og for lite defensive. Greit nok at Søgård og Mouehli suger balle til tider, men de passer på hjemover.
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • erlando
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 858

                    Akkurat nå vil jeg mye heller ha islandsk urkraft enn enda mer afrikansk virring og kompisspilling.
                    Ja til pause i pausen!

                    Kommentar

                    • sholen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2009
                      • 381

                      Opprinnelig skrevet av erlando
                      Akkurat nå vil jeg mye heller ha islandsk urkraft enn enda mer afrikansk virring og kompisspilling.
                      har du noen forslag da?? når jeg har sett de siste kampene, så mener jeg at vi bør få inn 2-3 midtbanespillere. for de vi har holder rett og slett ikke mål.

                      som jeg har skrevet før, så vil jeg at vi skal hente en venstre og høyrekant og en sentral midtbanespiller.

                      obiefule, knudtzon og en venstrekant (kommer ikke på noen)

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        Opprinnelig skrevet av sholen
                        har du noen forslag da?? når jeg har sett de siste kampene, så mener jeg at vi bør få inn 2-3 midtbanespillere. for de vi har holder rett og slett ikke mål.

                        som jeg har skrevet før, så vil jeg at vi skal hente en venstre og høyrekant og en sentral midtbanespiller.

                        obiefule, knudtzon og en venstrekant (kommer ikke på noen)
                        Tror ikke vi har penger til å hente vinger av virkelig høy klasse, og ettersom vi overhode ikke har vinger i stallen for øyeblikket mener jeg at vi trenger mer enn 2.

                        Mouelhi må satses på sentralt om han skal bli. Da kan han og Dosso sloss om plassen bak Nosa. Alternativt kan Mouelhi forsvinner til fordel for Obifule eller noe lignende. Mouelhi er i hvertfall ingen ving. Det er ikek Tokstad heller. Ser også for meg at Myklebust ikke får fornya kontrakta. Da sitter vi igjen med Mouelhi og bør hente 3 unge lovende ettersom det er vanskelig å finne etablerte vinger.

                        Tipper B og B kan være i stand til å finne en afrikansk ving med greit nivå. I tillegg kan jeg tenke meg knudtzon og Ingolfur Sigurdsson.

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          Opprinnelig skrevet av sholen
                          Alt jeg håper av B og B gjør etter sesongen på overgangssiden er at man henter inn spillere på de plassene vi trenger det, og ikke bruke de få kronene på spillere i posisjoner vi har god dekning (med kvalitet).

                          Ønskeliste:
                          Keeper (Logi)
                          Høyrekant (Knutzon - Stensland)
                          Venstrekant (noen alt??)
                          Sentral midtbane (Obifule - Nordkvelle)
                          Hvis dette innlegget blir fulgt opp, så kan det være det som skal til for å få LSK utav nedrykksshitten og hjem igjen til tabelltoppen. 3 nye midtbanespillere, en sentral og 2 kanter. Da kan kanskje Ollie komme til sin rett igjen (trene teknikk i hele vinter, eller legg opp! siste sjans..) og få de 15-10 måla han burde lage hver eneste sesong. Sundgot lager 10-12, Kippe 5, Marius Johnsen 5 og med noen gode midtbanespillere og backer som bidrar kan dette bli riktig så bra.

                          Nye midtbanespillere !!!
                          Se gjerne til øst-Europa. Koren, Sapara...
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7101

                            Det er vel reellt sett spørsmål om ikke både Søgård, Myklebust, Johnsen, Occean og Otto forsvinner etter sesongen. De to første på Bosman og de tre siste for å lette lønnsbyrden.

                            Jeg håper Erling Knudtzon er på ønskelista vår før neste sesong, og at vi får inn en kjapp spiller på den andre flanken også, kanskje med en yngre, ballteknisk, sentral spiller som kan finpusses i Nosas offensive rolle.

                            Vi må ha flere strenger å spille på til neste år. Jeg syns jo at vi har sett helt klare tendenser til noe veldig bra i løpet av høsten, men vi mangler nok to-tre klare spillertyper for å klare å ikke bare bli småfikse, men også effektive.

                            Holder vi plassen tror jeg på et godt 2010 med offensiv, morsom fotball. Jeg tror mye moro er i vente fra gjengen vår.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6082

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Det er vel reellt sett spørsmål om ikke både Søgård, Myklebust, Johnsen, Occean og Otto forsvinner etter sesongen. De to første på Bosman og de tre siste for å lette lønnsbyrden.
                              Selv om Essediri har vist seg som en av ligaens beste backer i høstsesongen ser jeg ikke bort fra at også han forsvinner på Bosmann.

                              Ettersom det har gått noen rykter om at Berg vil ha Magne Simonsen så ser jeg for meg at fremtiden til Magne Simonsen avgjør fremtiden til Essediri. Det som taler til fordel for Simonsen er vel alder, lønn og antall frie spillere.

                              Ser ikke for meg at vi har Essediri, Eriksen, Simonsen og Gabrielsen til å bekle høyrebacken neste år.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7101

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Selv om Essediri har vist seg som en av ligaens beste backer i høstsesongen ser jeg ikke bort fra at også han forsvinner på Bosmann.
                                Håper ikke det, og tipper det vil avhenge av ham selv. Han må nok en hel del ned i lønn, men jeg kan ikke skjønne annet enn at LSK vil tilby ham forlenget kontrakt slik som han har spilt i høst. Magne Simonsen imponerte meg ikke i går. Og særlig innleggsfot har han vel heller ikke. Da vil jeg heller se Essediri fosse komme på overlapp og fosse nedover vingen i to år til.

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Ser ikke for meg at vi har Essediri, Eriksen, Simonsen og Gabrielsen til å bekle høyrebacken neste år.
                                Nei, det er klart. Eriksen har vært uheldig med skader. Men han kan også spille venstreback, og jeg råtipper at enten han eller Marius Johnsen ligger tynt an i forhold til neste år, basert på lønnsbyrde og dekning på den plassen. Og Gabrielsen kan vel neppe antas å være påtenkt en plass i elleveren allerede til neste år.

                                Forsvaret i seg selv holder grei TL-standard, iallfall hvis Pål Steffen blir helt frisk igjen. Det er midtbanen som er den store utfordringa.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Skinke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2007
                                  • 3914

                                  Håper og tror vi ikke selger Messediri. Han har vært gull for oss dette året. Søgård må få fornyet kontrakt, kanskje han ikke er god nok, men klubbspillere må vi ta vare på.
                                  Daukjøtt Felt C

                                  Kommentar

                                  • PA
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 500

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Det er vel reellt sett spørsmål om ikke både Søgård, Myklebust, Johnsen, Occean og Otto forsvinner etter sesongen. De to første på Bosman og de tre siste for å lette lønnsbyrden.
                                    Mykle og Essidiri går nok som bosmann spillere.
                                    Occean og Sundgot kan det fort hende blir solgt for og lette på Lønnsutgiftene og pga at vi har en del spisser i stallen nå.
                                    Søgård tror jeg får kontakt pga at han er Mr. Lillestrøm. ( Men mye dårlige bet. )
                                    Jeg håper og tror ikke Johnsen går.

                                    Kommentar

                                    • Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

                                      Selge Sundgot? Har du røyka sokkene dine?
                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

                                      Kommentar

                                      • Skinke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2007
                                        • 3914

                                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                        Selge Sundgot? Har du røyka sokkene dine?
                                        PA er mr anti Sundgot.
                                        Daukjøtt Felt C

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Nei, det er klart. Eriksen har vært uheldig med skader. Men han kan også spille venstreback, og jeg råtipper at enten han eller Marius Johnsen ligger tynt an i forhold til neste år, basert på lønnsbyrde og dekning på den plassen. Og Gabrielsen kan vel neppe antas å være påtenkt en plass i elleveren allerede til neste år.
                                          Gabrielsen er nok ikke tiltenkt en fast plass, men han er nok tiltenkt en plass som backup. Tror ikek han vil være lenger unna startplass neste år enn han er nå.

                                          Eriksen tror jeg ikke forsvinner ettersom han ble henta av Berg før sesongen i år. Synes han er litt bedre på høyre enn venstre, men lønna til Johnsen kan bli utslagsgivende som du sier.

                                          Anngående Essediri vs Simonsen så er jeg egentlig enig med deg. Essediri har overbevist meg i høst, noe Simonsen ikke har gjort i de kampene jeg har sett. Men Berg virker interessert og om 2-3 år så kan det vise seg som et bra bytte.



                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Forsvaret i seg selv holder grei TL-standard, iallfall hvis Pål Steffen blir helt frisk igjen. Det er midtbanen som er den store utfordringa.
                                          Jeg synes vi trenger en ny stopper før neste sesong. Ellers er det greit. De mest aktuelle stopperne er kanskje MAds dahm og Adrian Reid.

                                          Kommentar

                                          Working...