Hent Romanus Orjinta!!! koste hva det koste vil!!!
Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Her finnes et klipp av hans lagkamerat Emil Johansson som jeg har omtalt tidligere i tråden. Ung og spennende venstreback. U21 spiller for Sverige.
Forövrig står Djurgårdens Daniel Sjölund uten kontrakt etter sesongen. Han er en veldig bra spiller med offensive playmakeregenskaper, forutsatt at han brukes rett. Har sett han i aksjon for DIF de siste to åra men da har han blitt liggende altfor dypt og ikke fått brukt sine gode sider. Bevegelsen og det offensive spillemönstret har heller ikke värt Djurgårdens sterkeste side den siste tiden. Er ikke en defensiv arbeidsmaskin, men en skapende og teknisk spiller som kan ta en offensiv rolle på midtbanen, eller fungere som hengende spiss. Er også kapabel på kant, og plasseres ofte der i finsk landslagssammenheng.Last edited by andersmm; 05.10.2009, 23:59."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Traore
Leste en artikkel paa tv2.no i dag om rosenborgs forestaaende opprydningsaksjon i stallen, hvor ti spillere skal vekk. Paa en liste kompilert av adresseavisen stod traore oppfoert, og med tanke paa vaare enorme mangler i kantrollen maa da en slik spiller kunne vaere av interesse?
han er i det minste rask, god teknikk, god en-mot-en osv. men hva han har for slags innleggsfot er jeg litt usikker paa? innspill anyone?Kommentar
-
Leste en artikkel paa tv2.no i dag om rosenborgs forestaaende opprydningsaksjon i stallen, hvor ti spillere skal vekk. Paa en liste kompilert av adresseavisen stod traore oppfoert, og med tanke paa vaare enorme mangler i kantrollen maa da en slik spiller kunne vaere av interesse?
han er i det minste rask, god teknikk, god en-mot-en osv. men hva han har for slags innleggsfot er jeg litt usikker paa? innspill anyone?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Var på Åråsen ja. Vanskelig å se om han filma eller ikke derifra. (kan ikke si jeg husker noen spesielle situasjoner der han gjorde det heller)Kommentar
-
Kommentar
-
Ta en titt på reprisene. Faktum er at vi i vår egen stall har spillere som har falt i overkant lett i år, nå senest Edwin mot Lyn. Dosso i gymsalen er ett annet eksempel. Henning Berg har vist klasse og ryggrad ved å uttale at vi ikke ønsker å se slike ting i LSK og at vi blir stående på tross av at vi får en panne. Dersom Traoe vurderes som sportslig rett mann for LSK (noe jeg ikke har en mening om) bør man ikke la straffesitusjonen mot Bart stå i veien for et evt kjøp.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Ta en titt på reprisene. Faktum er at vi i vår egen stall har spillere som har falt i overkant lett i år, nå senest Edwin mot Lyn. Dosso i gymsalen er ett annet eksempel. Henning Berg har vist klasse og ryggrad ved å uttale at vi ikke ønsker å se slike ting i LSK og at vi blir stående på tross av at vi får en panne. Dersom Traoe vurderes som sportslig rett mann for LSK (noe jeg ikke har en mening om) bør man ikke la straffesitusjonen mot Bart stå i veien for et evt kjøp.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
nei vær så snill å ikke bruk penger på Traore....
Magnus Sylling Olsen
finner ikke helt oversikten, men har fått med seg at han har scoret en god del mål i det siste.
Ellers Erling Knutzon, Daniel StenslandKommentar
Kommentar