Tar gjerne Traore som en av flere nye vinger om vi får han tilnærmet gratis. Traore var et ekstremt talent og imponerte meg voldsomt i cl for noen år siden. Med litt nytt miljø og litt fast plass tror jeg han kan blomstre.
Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Mine ønsker:
Erling Knudtzon
Jo Inge Berget
Magnus Sylling Olsen (KIL)
Daniel Sjölund (Djurgården, bosman)
Emil Johansson (Hammarby)
Simon Helg (Hammarby)
Selvfølgelig ikke alle sammen, men disse er gode spillere som det burde være mulig å hente. Det som er sikkert, er at vi behøver å forsterke midtbanen.
Disse bør ut: Occean, Otto. Litt avhengig av hvem som eventuellt kommer inn, så kan man sikkert sette et par navn til på lista. Jeg er veldig usikker på bl.a. Johnsens fremtid. Han koster."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
I et intervju med Nils Skutle i forrige uke, så kan det hende at RævBK kan komme til å budsjettere med et underskudd opp mot 30 mill....tror derfor at ingen av spillerne blir sluppet på billigsalg.Kommentar
-
Tror ikke Rosenborg kan vente seg store overgangssummer for noen av de 10 spillerne som skal være på vei ut. I dagens marked får man ikke mye for spillere som ikek har starta kamper og er ønska bort fra klubben. Mulig man må ut med en mil eller to for Traore siden Rosenborg er en større klubb enn oss. Forventer ikke å få inn noe særlig for spillere vi skal selge i år heller.Kommentar
-
Mine ønsker. Noen som kan dribble eller "go on the outside" of a fullback.
Altfor få innlegg fra dødballinje.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Tror ikke Rosenborg kan vente seg store overgangssummer for noen av de 10 spillerne som skal være på vei ut. I dagens marked får man ikke mye for spillere som ikek har starta kamper og er ønska bort fra klubben. Mulig man må ut med en mil eller to for Traore siden Rosenborg er en større klubb enn oss. Forventer ikke å få inn noe særlig for spillere vi skal selge i år heller.Kommentar
-
Får vi han til en mil eller mindre så synes jeg vi skal slå til. Det tror jeg også vi kan finne midler til. Mener å ha lest at 1mil er den prisen det er normalt at vi betaler for afrikanere. Nosa, Dosso og Edwin kosta vel mest sansynlig ca. en mil hver(?). Dermed er det mulig det ikke blir så mye dyrere å hente Traore sammenlignet med et ubeskrevet blad fra afrika. Omdet ikke blir det, synes jeg hanhadde vært et godt valg på kanten. Om jeg tar feil og han blir mye dyrere så frister han også mindre.Kommentar
-
Alt er bedre enn Busten på venstre ett år til. Martin Husar må få sjansen nå. Hvis han ikke slår til, må det handles. Traore, P Vaagan Moen, disse lovende svenskene, WHATEVER.
Hilsen desperat.
Edit: Ang nedenstående innlegg, husk vi har den beste fysioen i Norden.
Og hvordan står det til med Bajens økonomi, noen som vet?Kommentar
-
Vi trenger en ving som klarer det Alex Valencia klarer Premier League i Tippeligaen. Han Simon Helg virker hvertfall rask nok, grunnen han ikke har slått til enda i Hammarby virker å være grunnet småskader, noe som i seg selg kan være et varsellys.
Fra Hammarby sine egne sider.
Simon periodvis haft problem med småskador och har ännu inte etablerat sig i startelvan. Annars finns alla förutsättningar för att han ska bli en storspelare. Fysiskt sett är han ett praktexemplar, och snabbheten och tekniken håller hög nivå.
Med en känslig vänsterfot är hans naturliga position på vänstermittfältet, och förhoppningarna om att hans definitiva genombrott är nära förestående är stort, både inom klubben och bland Hammarbys supportrar.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Enig. Men ____IKKE____ Vaagan Moen. Sammen med Gashi har de to de styggeste sutretrynene i TL.Kommentar
-
Forhåpentligvis aldri nei. Men bare tanken får meg til å grøsse.Kommentar
-
Fra nyhetstråden:
Bjarmann sier i papir-RB i dag at det "i utganspunktet" ikke kommer nye spillere inn dersom ingen av de som har kontrakt forsvinner ut, om jeg husker rett fra de jeg leste i dag tidlig.
Og blant de som har kontrakt neste sesong er jo f eks både Biffen, Midtun-Lie, Gundersen og André Hansen...
Samtidig slo Torgeir fast at det André blir en av to keepere neste år...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Får krysse fingra for at Logi er keeper nummer 1. Vil ha han på Åråsen til Andre er klar til å ta over keeperplassen.
Et salg av Otto må vi regne med. Får vel ikke rare prisen for han, men lønnsutgiftene vi sparer blir gull verdt.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Biff, Midttun og Otto er nok ferdige i klubben. Tipper også Myklebust er kake.
Går Otto, frigjør vi plass til en utenlandsk spiller. Karen vi har utlånt til Mjøndalen er vel kanskje påtenkt i så måte. Men jeg tror det vil bli enda flere utskiftninger utover vinteren.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Tror også Occean sier farvel i vinter. Han har ikke egenskaper som passer inn i spillet vårt. Mulig han kan komme til sin rett med mer tradisjonelle vinger, men han står alikvel i veien for unge menn med et langt höyere potensiale. PDD har vi Arild, Eddie og Bergmann som alle er klare valg foran Occean. I tillegg venter Gulbrandsen på sine muligheter."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Så Daniel Sjölund i aksjon live på lørdag. Mener å huske at det ikke vær så værst. De jeg derimot la best merke til, var Prince Ikpe Ekong på midtbanen og Kebba Ceesay på høyre beck (mener bestemt det var høyre side...) - var fart i de to samtidig som dem var gode ballgjenenvinning og presise avleveringer. I hvertfall slik jeg så det og følte at dem spilte.Kommentar
-
At Bjarmann sier at ingen nye kommer inn med mindre noen går ut er ikke så overaskende. MEn Bjørn Helge Riise burde uansett erstattes.
Erstatter vi Riise, Myklebust og JML med Traore, Knudtzon og Ingolf så er mye gjort før neste sesong. Ettersom Traore har vært i norge 3 sesonger før året han fyller 21 så er han heller ikke regnet som en fri spiller, men en forbundsutviklet spiller.Kommentar
-
At Bjarmann sier at ingen nye kommer inn med mindre noen går ut er ikke så overaskende. MEn Bjørn Helge Riise burde uansett erstattes.
Erstatter vi Riise, Myklebust og JML med Traore, Knudtzon og Ingolf så er mye gjort før neste sesong. Ettersom Traore har vært i norge 3 sesonger før året han fyller 21 så er han heller ikke regnet som en fri spiller, men en forbundsutviklet spiller.
Om vi hadde funnet en midtbanespiller som kunne bekle den offensive sentralrollen OG kantrollen, så ville det värt utmerket. Vi blir voldsomt nakne når Nosa er utilgjengelig. Daniel Sjölund burde väre aktuell. Offensiv midtbanemotor i DIF, kantspiller i Finlands landslag. Löser begge oppgavene bra. Bosmann."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar