Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
-
Tror ikek vi har råd til dobbeldekning. MEn ettersom vi ikke har vinger i stallen overhode for tiden vil jeg ha inn to som kan gå rett inn på llaget og en som er ung og fremadstormende. I tillegg får vel Bolly i hvertfall ett år til på å vise seg.
Om vi hadde funnet en midtbanespiller som kunne bekle den offensive sentralrollen OG kantrollen, så ville det värt utmerket. Vi blir voldsomt nakne når Nosa er utilgjengelig. Daniel Sjölund burde väre aktuell. Offensiv midtbanemotor i DIF, kantspiller i Finlands landslag. Löser begge oppgavene bra. Bosmann.
Svenskene som blir nevnt i tråden her vet jeg ikke helt hva står for, eller hvor sansynlig det er at vi kan få dem over hit. Men de beste signeringene klubben har gjort har vært spillere jeg aldri har hørt om.Kommentar
-
Svenskene jeg har omtalt spiller for kriserammede Djurgården og Hammarby. Et av de to lagene rykker 99% sikkert ned, og sjansen er stor for at begge kan ryke. Selv uten nedrykk tror jeg en del spillere begynner å gå lei, da begge klubbledelsene får FFKs administrasjon til å se helprofesjonell ut. Samtidig sliter klubbene med ökonomien, og särlig Djurgården har värt sykt lössluppne med spillerkjöp og lönninger de siste årene."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Svenskene jeg har omtalt spiller for kriserammede Djurgården og Hammarby. Et av de to lagene rykker 99% sikkert ned, og sjansen er stor for at begge kan ryke. Selv uten nedrykk tror jeg en del spillere begynner å gå lei, da begge klubbledelsene får FFKs administrasjon til å se helprofesjonell ut. Samtidig sliter klubbene med ökonomien, og särlig Djurgården har värt sykt lössluppne med spillerkjöp og lönninger de siste årene.
Tipper både Djurgården og Hammarby ryker ned en divisjon. Öis har vel ikke spesielt mange spennede spillere - hvis man skal se på nedrykkskandidater i Sverige?Kommentar
-
Lest i en av storavisene i Stockholm i helga at flere spillere ikke følger med Djurgården ned. Blandt disse var Pa Dembo Touray, som jeg forøvrig håper å aldri noen sinne se i LSK drakta (off-topic, men han tror jeg er eneste jeg til dag dato har sett pådratt seg gult kort for å kaste/dytte bort egen spiller.....).
Tipper både Djurgården og Hammarby ryker ned en divisjon. Öis har vel ikke spesielt mange spennede spillere - hvis man skal se på nedrykkskandidater i Sverige?
Svaret er nei.
Hvorfor da kjøpe, hente spillere fra et lag som rykker ned.
Det samme gjelder vel også for spillere fra Lyn eller ?Kommentar
-
Tror ikke du skal være så kategorisk der. Hvilken skandinavisk lige exporterer flest spillere til de store ligaene i Europa? Ikke TL i alle fall... TL har høyere rating på grunn av RBKs eskapader i Europa, ikke ligaens generelle nivå.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Når det gjelder kjøp av spillere fra klubber som rykker ned, så betyr det ikke at alle spillere på et lag som rykker ned er dårlige - alle behøver ikke å være dårlige :!:Kommentar
-
Jeg er både enig og uenig med deg her. Ja, det ver sikkert spillere på Lyn som vil forsterke oss, og andre lag i TL, men samtidig er det ikke alltid så positivt å ha for mange spillere med negative opplevelser ift til nedrykk sesongen før. De kan fort slite med litt dårlig selvtillit etter en dårlig sesong, og det kan fortsette om man starter neste sesong på samme måten.Kommentar
-
Mange navn er allerede nevnt, har selv blinka meg ut en lovende ung midtbanespiller i det suverene opprykkslaget Mjällby, David Løfqvist.Kommentar
-
Jeg er både enig og uenig med deg her. Ja, det ver sikkert spillere på Lyn som vil forsterke oss, og andre lag i TL, men samtidig er det ikke alltid så positivt å ha for mange spillere med negative opplevelser ift til nedrykk sesongen før. De kan fort slite med litt dårlig selvtillit etter en dårlig sesong, og det kan fortsette om man starter neste sesong på samme måten.Kommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...p?artid=573502
Kan spille spiss og kant. FFK har vel ikke råd lenger?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Rosenborg er vel raskt frempå her.Kommentar
-
Jeg er helt med på at det ikke er veldig realistisk, men siden han bare gnager benken i Holland, så burde vel Herenveen väre interessert i å kutte den utgiftsposten. Han er tydeligvis helt ute i kulda. Derfor burde ikke overgangspengene väre all verden. Men gutten skal selvfölgelig ha en god slump med penger, noe som burde utelukke det hele."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg er helt med på at det ikke er veldig realistisk, men siden han bare gnager benken i Holland, så burde vel Herenveen väre interessert i å kutte den utgiftsposten. Han er tydeligvis helt ute i kulda. Derfor burde ikke overgangspengene väre all verden. Men gutten skal selvfölgelig ha en god slump med penger, noe som burde utelukke det hele.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvis han er tilgjengelig på lån, og FFK klarer seg er det jo ganske så sikkert hvilken klubb det blir. Hadde vært ekstremt gøy å fått ham neste sesong, samt en ordentlig sentral midtbane så blir det ikke no nerveavslutning.Kommentar
-
Kan vel bare drømme om Tarik og hans like. Hva med Knudtzon og Paul Obiefule fra Lyn? Midtbanen må styrkes. Noen må ofres for å få det til, ikke glem det. Denne finsk/svensken høres også lovende ut. Litt "all-round" preg får vi tåle på gode midtbanespillere, selvom det hadde vært digg om alle passte perfekt til 4-1-3-2 systemet.Kommentar
-
Hva med å se mot talentfabrikken igjen? Skeid er allerede klare for nedrykk, og senest i går herjet Marius Pierau og Preben Mankowitz med midtbanen til Kongsvinger (Begge er 90-modeller). Ligger sikkert noe potensiale der, selv de er mer sentrale/indreløper- typer.
Men veit i hvert fall at begge har bedre ballkontroll enn den gjennomsnittelige kanarifuglen, og at Pierau har en sinnsyk fysikk."Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
Hva med å se mot talentfabrikken igjen? Skeid er allerede klare for nedrykk, og senest i går herjet Marius Pierau og Preben Mankowitz med midtbanen til Kongsvinger (Begge er 90-modeller). Ligger sikkert noe potensiale der, selv de er mer sentrale/indreløper- typer.
Men veit i hvert fall at begge har bedre ballkontroll enn den gjennomsnittelige kanarifuglen, og at Pierau har en sinnsyk fysikk.Kommentar
-
Jeg har fulgt noe med på Preben Mankowitz i år og i fjor. En spennende spiller med god teknikk og pasningsfot. Han har spilt mest sentral midtbane i Skeid , men spilte høyre indreløper mot KIL igår. Jeg liker spillertypen, men synes han blir noe "lett" og klarer ikke å prege kamper nok. Jeg vil dog ikke avskrive Mankowitz ennå, selv om han har en del igjen til Tippeliganivå per idag.Kommentar
Kommentar