Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kontrakten til Fredrik Nordkvelle går ut til sommeren. Dette er en spiller vi absolutt bør være interessert i. Spesiellt hvis det er mulig å få han gratis til sommeren.
Kontrakten til Fredrik Nordkvelle går ut til sommeren. Dette er en spiller vi absolutt bør være interessert i. Spesiellt hvis det er mulig å få han gratis til sommeren.
Vi har Espen Søgård, den neste midtbanespilleren vi henter bør være mer kreativ enn "løpshjernet" Nordkvelle. Det Nordkvelle tar på Søgård i ferdighet, tar Søgård igjen på klubbfølelse og innsats.
Vi har Espen Søgård, den neste midtbanespilleren vi henter bør være mer kreativ enn "løpshjernet" Nordkvelle. Det Nordkvelle tar på Søgård i ferdighet, tar Søgård igjen på klubbfølelse og innsats.
Mener Nordkvelle er hurtigere, bedre ballfølelse, bedre ro med ballen, bedre offensivt og er lagt mer målfarlig enn Espen. Har jo også en fantastisk skuddfot.
Espen og Nordkvelle har omtrent identisk skår på VG-børsen, henholdsvis 4,43 og 4,42, og DB-børsen 4,3 og 4,44, uten at det nødvendigvis forteller noe om styrkeforholdet dem i mellom.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mener Nordkvelle er hurtigere, bedre ballfølelse, bedre ro med ballen, bedre offensivt og er lagt mer målfarlig enn Espen. Har jo også en fantastisk skuddfot.
Han banker inn en goal med VENSTRA mot vif! For et skudd han har denne gutten. Og vg-børsen, hva er det?
Simon Helg har jeg også kikka litt på, og han er definitivt en som bør forsøkes. Rask, målfarlig og ekstremt arbeidsom. Full pupp hele tida. Og det beste av alt: Han er venstreving. Tviler på at han koster mer enn et par millioner pluss videresalg, Hammarby er i vill krise og må selge alt.
Helg og Emil Johansson bör absolutt vurderes. Bajen har trilla ut, og begge spillerne er for gode for superettan. Bajens ökonomi er rimelig anstrengt om dagen, så det bör väre mulig å få til en grei deal.
Ser forövrig at Helsingborg er ute etter signaturen til Johansson. Skulle dog tro at han ville värt mer komfortabel med å reise utenlands om han skal forlate Bajen.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Olivier Occean, Otto Fredriksson og Khaled Mouelhi.
Ikke er det noen som vil kjøpe dem og gi dem bort er vel vanskelig det også... Så jeg venter fortsatt på hva vi evt skal hente spillere med!!!
Selv om årslønna til Kiko alene holder til minst 1-2 nye spillere, inkl kjøp og lønn.
Som tidligere nevnt i denne tråden er det enkelte klubber som har god økonomi og bl.a. trenger spisser (viking f.eks.). I tillegg har vi nyopprykkede lag som må forsterke med etablert kvalitet for å holde seg. Det er uansett ikke noe som haster nå. Den som har litt is i magan blir vinneren på overgangsmarkedet, tipper mange klubber må panikkselge for å redde økonomien før høsten - her bør vi kunne sikre oss ett eller to talenter, klubben har sikkert et par mill å handle for. Muligens kan vi bytte til oss talenter mot våre etablerte, litt høyere lønnsutgifter på sikt i bytte mot en mill på bok vil ikke være noe problem for klubber som må pisse i buksa for å holde varmen.
Ikke er det noen som vil kjøpe dem og gi dem bort er vel vanskelig det også... Så jeg venter fortsatt på hva vi evt skal hente spillere med!!!
Selv om årslønna til Kiko alene holder til minst 1-2 nye spillere, inkl kjøp og lønn.
Vi hadde penger til 2 stk. Lynspillere i sommer før overgangsvinduet stengte. Vi solgte BHR for 16. Mill. i sommer. De har jo sagt at det er disponible midler for kjøp. Utfordringen er at det ennå er lovlig høye lønnskostnader i klubben. Mouehli og Occean må bort.
- Har du informert Udinese om at du vil bort?
- Det har jeg, og jeg tror de lar meg gå dersom de får igjen det de ga for meg, sier han.
Det beløpet skal være et sted mellom fem og seks millioner kroner.
5-6 millioner for Jo Inge Berget høres mye ut, synes jeg.
Kommentar