Nå må det hentes spillere...

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

Opprinnelig skrevet av El Caco
    Knudtzon - Mouehli - Nosa - Gamboa

*namnam*
    ...på hjemmebane mot middels motstand. Husk tidens mantra er BALANSE, får ikke stresset det nok.

Kommentar

• HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6111

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
      "Christian Gamboas agent mener costarikaneren er rett mann for LSK"... ojojoj hæla i taket hue i pengehauen. Da er det vel ingen tvil da...
      – Han er rask, teknisk god og en meget kvalifisert høyrekant, sier han.

Høyrekant ja... Valget burde stått mellom han og Knudtzen. Kan umulig være så vrient å finne en venstrekant.

Hva med fyren som spilte på venste for costa rica i u20-turneringa?

Edit: han signerte visst for FC København for en drøy uke siden: http://en.wikipedia.org/wiki/Bryan_Oviedo

Kommentar

• El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

Til tross for at han er høyreving tror jeg Gamboa ville passet eksepsjonelt på venstrevingen, hvor han kan dra inn i midten og samspille med Nosa/Edwin/Ujah med klikkklakk, og Knudtzon kan få være på sin vandte høyre flanke og komme på bakromsløp.
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Rankiz
          Medlem
          Bøffel
          • Aug 2009
          • 39

Til tross for at han er høyreving tror jeg Gamboa ville passet eksepsjonelt på venstrevingen, hvor han kan dra inn i midten og samspille med Nosa/Edwin/Ujah med klikkklakk, og Knudtzon kan få være på sin vandte høyre flanke og komme på bakromsløp.
          Det kunne funke bra, isteden for å spille LM kunne han spilt LAM. Da er han ikke lenger en hardbarka ving, men kan til tider også legge på løp langs flanken samtidig som han kutter inn i boxen.

Kommentar

• ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

Sier ikke at jeg er uenig, men mener dere to seriøst at dere kan bedømme hvor Gamboa ville passet, og at han ville passet "eksepsjonelt" etter det lille dere har sett?

Kommentar

• Vikingur
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 289

Former Lyn midfielder Stefan Gislason in Icelandic media yesterday:

"I think I have probably played my last game for Bröndby. I have not been getting any chances this season and the truth is that the club is trying to get rid of me. I am looking into few possibilities, for example in Norway, and hopefully I will have got this sorted in the next few months," said Gislason to Morgunblaðið.

BTW, Bröndby have said the club is ready to let Gislason go for very little money.

„Ég tel vel mögulegt að ég hafi spilað minn síðasta leik fyrir Bröndby. Ég er ekki inni í myndinni nú frekar en síðustu mánuði og það er nú bara einfaldlega þannig að félagið vill losna við mig. Ég er að skoða nokkra möguleika, meðal annars í Noregi, og gera upp hug minn ásamt fjölskyldunni og væntanlega skýrast málin í þessum mánuði,“ sagði landsliðsmaðurinn Stefán Gíslason við Morgunblaðið

Kommentar

• El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

Opprinnelig skrevet av ON
                Sier ikke at jeg er uenig, men mener dere to seriøst at dere kan bedømme hvor Gamboa ville passet, og at han ville passet "eksepsjonelt" etter det lille dere har sett?
                Kanskje litt feil å si det på nåværende tidspunkt. Men vent til klokken 19.45 ikveld, så skal jeg skrive akkurat det samme.

Kommentar

• TomLundby
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 616

Opprinnelig skrevet av Vikingur
                  Former Lyn midfielder Stefan Gislason in Icelandic media yesterday:

"I think I have probably played my last game for Bröndby. ..... I am looking into few possibilities, for example in Norway"

BTW, Bröndby have said the club is ready to let Gislason go for very little money.

http://mbl.is/mm/sport/fotbolti/2010...eika_i_noregi/
                  At least the Gislason I remember at his best in Lyn would be ideal to have in central midfield with Nosa.

Kommentar

• antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

Misliker han litt fremdeles etter han fikk Kasey utvist, men han innrømmet hvertfall rett etter kampen at han ikke traff han.

Hadde jo vært mer enn greit å ha han på laget.

Kommentar

• Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

Her er det bare å kjenne sin besøkelsestid!!! Gislason vil kunne være brikken vi mangler, og med ham vil vi heller ikke være så ekstremt avhengige av Nosa som vi er nå, ettersom han har kreativitet nok til å kunne fungere som playmaker når Black Diamond evt mangler.

KJØPKJØPKJØPKJØPKJØP!!!!
                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

Mulig han er den rette fortsatt, men han er treeeig... Kan vi få han i form igjen? Brøndby, hva er det?

Kommentar

• Rankiz
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Aug 2009
                          • 39

Opprinnelig skrevet av grusom b
                          her er det bare å kjenne sin besøkelsestid!!! Gislason vil kunne være brikken vi mangler, og med ham vil vi heller ikke være så ekstremt avhengige av nosa som vi er nå, ettersom han har kreativitet nok til å kunne fungere som playmaker når black diamond evt mangler.

Kjøpkjøpkjøpkjøpkjøp!!!!
                          jajajajaja!!! Hvor stor er sjansen for at han kommer til Lillestrøm? Me want.

Kommentar

• andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

Opprinnelig skrevet av Rankiz
                            jajajajaja!!! Hvor stor er sjansen for at han kommer til Lillestrøm? Me want.
                            Det er ingen lek å være bosman om dagen. Gi ham et bærekraftig lønnstilbud og si at døra står åpen, men at man titter på andre alternativer. Tror ikke han tør å vente så alt for lenge. Vi har et spennende lag på gang, og Gislason er kjent med stilen til Berg. Han har selv sagt at Norge er aktuellt og da kan jeg ikke skjønne annet enn at vi bør stå lengst frem i køa.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

Opprinnelig skrevet av andersmm
                              Det er ingen lek å være bosman om dagen. Gi ham et bærekraftig lønnstilbud og si at døra står åpen, men at man titter på andre alternativer. Tror ikke han tør å vente så alt for lenge. Vi har et spennende lag på gang, og Gislason er kjent med stilen til Berg. Han har selv sagt at Norge er aktuellt og da kan jeg ikke skjønne annet enn at vi bør stå lengst frem i køa.
                              Tror ikke det er nødvendig å prise seg ut for å få han, i dagens marked tror jeg de fleste på hans alder skal være glade dersom de får ett tilbud i det hele tatt.....

Kommentar

• LSK-supp.
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 1023

Apropos ny spillere, Gamboa må signes nå før andre gjør det.
                                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

----------Ujah----Bergman--------
                                  Gamboa--Nosa--Gislason--Knudtzon

**SLURP**??

"let's not get ahead of ourselves here" WHATEVER!!

Kommentar

• andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

----------Ujah----Bergman--------
                                    Gamboa--Nosa--Gislason--Knudtzon

**SLURP**??

"let's not get ahead of ourselves here" WHATEVER!!
                                    Tror Ujah skal få smake litt på TL før vi erlærer ham som første valg. I tillegg må vi gi Knudz litt tid for å finne tilbake til nivået. På lengre sikt tror jeg
                                    faktisk Ringstad har større potensiale enn Erling. Bolly og, om han får rydda i huet. Alikevel er Erling en god signering. Han vet hva det dreier seg om, og må bare finne tilbake selvtilliten og spillegleden. Syntes det ble ganske tydelig i Liverpool-Lyn i fjor. Da var han dritgod. Det tror jeg henger sammen med stundens alvor.

Gamboa tror jeg er den som har kortest vei å gå. Han virker som en spiller som alltid søker etter å involvere seg. Samtidig har han gode individuelle ferdigheter og jobber bra. Tokstad kommer nok også til å bli brukt en del. Han er nyttig når HB ønsker å balansere den defensive balansen i laget. Vanskelig å forutse hvem som får mest tid på kantene i år, da vi ikke har noen helt sikre kort her. En ting som taler til vår fordel, er at Henning var flink til å få frem kantspillere av god klasse i Lyn. Håper han kan gjenskape det her.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• tonkro
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2009
                                      • 359

Ser ut som om Gislason er på vei til Viking...

Gislason aktuell for Viking

Viking-trener Åge Hareide er på jakt etter en midtbanespiller, og nå skal den tidligere Lyn- og Strømsgodset-kjempen Stefan Gislason seile opp som en meget aktuell kandidat.

Den islandske nettsiden fotbolti.net hevder å kjenne til at det er interesse for Gislason i Stavanger-klubben.

Islendingen har de siste sesongene spilt i danske Brøndby, men nylig ble det kjent at midtbanespilleren ønsker seg vekk fra Åge Hareides tidligere klubb.

Fotbolti.net hevder å kjenne til at Viking allerede skal ha holdt uformelle samtaler med Brøndby-ledelsen om en overgang for 29-åringen. Samtidig hevder nettstedet å kjenne til at det finnes flere klubber som ønsker seg islendingens tjenester.

Brøndbys sportsdirektør Kim Vilfort har tidligere lovet at midtbanespillerens prislapp ikke er avskrekkende.

Stefan Gislason spilte tre sesonger i Strømsgodset fra 1999 til 2001, og var tilbake i norsk toppfotball fra 2005 til 2007 – da i Lyn.

Nå kan det altså være duket for enda en retur til Norge.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

Ikke sikkert det...

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2009
                                          • 1606

Utfra det lille jeg har sett (og hørt) virker det som om Gummi-boa passer utmerket som kantspiller hos oss. På den korte tida før seriestart får vi vel ikke tak i en Påsan-look-alike likevel, ikke at dem ser etter en heller.

Han virker som en positiv og kvikk gutt, har lett for å gjøre seg spillbar, og HAN ER KLAR SOM ET EGG. Så hva venter LSK på? Hent Gamboa.

Kommentar

Working...