Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Tarek-Gislason-Kiko-Gamboa/Knudtzon
Snakker vi en midtbane som kan ta oss til medalje da?
Nå er det vel svært tvilsom at alle 3 kommer på plass, men drømme er lov.
Keeper/forsvar holder høyt nivå. Angrepet eventuellt med Ujah i tillegg til de vi har fra før holder bra nok nivå.
Åpne lommeboka investorer!
Edit: Steike, jeg glemte Nosa!! Jeg må gå!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Keeper/forsvar holder høyt nivå. Angrepet eventuellt med Ujah i tillegg til de vi har fra før holder bra nok nivå.
Åpne lommeboka investorer!Kommentar
-
Åpne lommeboka investorer!
Edit: Steike, jeg glemte Nosa!! Jeg må gå!
Tarek-Gislason-Nosa-Gamboa/KnudtzonKommentar
-
Var selvfølgelig en latterlig forglemmelse av meg.
Når det er sagt kan min foreslåtte midtbane blir reell etter sommern da Nosa av all sannsynlighet blir solgt (etter hva jeg har hørt).
Får vi inn disse spillerne har vi et lag som kan sloss i toppen hele sesongen. Jeg er positiv i år.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Enig der, men som du også er frempå, så kan man ikke avskrive Dosso enda. Og om han skulle være en bom, så er han fortsatt en mye billigere bom en Nordlie sine, samt at Berg har lyktes på resten av sine kjøp. Vi får håpe det fortsetter.Kommentar
-
Stefan will not travel with Bröndby to La Manga tomorrow because he will concentrate on his future with 2 teams having contacted Bröndby with a view to sign him:
Bound to be 2 Norwegian teams but WHO?!?
Kommentar
-
Stefan will not travel with Bröndby to La Manga tomorrow because he will concentrate on his future with 2 teams having contacted Bröndby with a view to sign him:
Bound to be 2 Norwegian teams but WHO?!?
http://brondby.com/article.asp?aid=61293&id=145Kommentar
-
Tipper Stabæk og Molde. Tvilder desverre på om han kommer til oss. Synd, for han kunne tatt over etter Nosa drar.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Brann har ikke penger - må bruke Austin som stopper.
Søpla prøver en spiller som har spilt for Gruner og Sarpsborg på backplassen.
Begge disse lagene er desperate etter forsvarsspillere.
Viking er nok nærmest tipper jeg. Ønsker jeg han - JEPP!Kommentar
Kommentar