Nå må vi slutte å klage hver gang Henning Berg er flink i media. Det hadde ikke vært klokt å si at vi var desperate etter en så god spiller og at man er livredde for at noen skal snappe han.
Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kartlegging av en spiller fra det bedre mellomsjiktet i Europa som til og med har figurert som kaptein?? Ærlig talt, det er pisspreik fra Berg, slikt trenger man ikke kvalitetskontroll på såfremt han ikke har vært ute i lang tid pga. skade. Kartlegging er for unggutter."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Svært fornøyd med innkjøpsmetodene jeg, så stille som de foregår, og da kan de like gjerne fortsette slik.Kommentar
-
Navnet hans skal uttales Saliwa. N er som vår stumme H(hvor, hva, etc.), og er altså stum/stumm(det er virkelig ikke mulig å finne ut av hva som egentlig er skrivemåte, på tross av at to m'er egentlig burde være påkrevd og åpenbart). Saliwa Tamandani er på ingen måte vanskelig, bitches.
Selve spilleren er jeg ikke like sikker på som dere. Jeg likte veldig godt de første 25 minuttene hans, men utover et litt for risikabelt c-moment offensivt var de siste tjue ikke noe å juble over. Han har en fin merittliste med mange år i 2.Bundes og tre år i Hellas, men jeg vet ikke om den er mer imponerende enn for eksempel Sasa Radulovic sin. Synes vel godt vi kan vente litt og gjerne se ham mot Odd før vi bestemmer noe.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Vær litt nøye uttalen av v-lyden. Den jevne nordmann, for eksempel meg, vil si Vat is your name? Saliva?
Jeg så kampen i går sammen med en lege, som kvakk til da byttet ble annonsert.
Saliva er nemlig spytt på doktorsk, altså latin.
NB: Dette er ikke kritikk av speaker. W-uttalen kan ha vært perfekt, jeg hørte ikke etter.
Beklager avsporingen.Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Det høres jo helt urealistisk ut at denne spilleren skulle ville komme til Lillestrøm uten å kreve millionlønn, men dersom han på mystisk vis har forelsket seg i Romeriket og folket der og vil til spille for Fugla for luselønn, så var det lille vi fikk se av ham veldig lovende. Med han på laget ville sesongen se enda mer lovende ut, og dermed mer foruroligende og skremmende!Kommentar
-
Kommentar
-
I følge bl.a. soccerway.com står hans personalia oppført slik:
First name: Tamandani, Last name: Nsaliwa, Nationality: Canada, Date of birth: 28 January 1982, Age: 28, Country of birth: Malawi, Position: Midfielder. Kilde: http://www.soccerway.com/players/tam...nsaliwa/19273/Kommentar
-
jeg har bare sett de få minuttene av kampen som ligger på nettet. Om noen fikk et bedre inntrykk av han enn det som kom der, hva er det han skal være god på? overblikk, pasningsfot, skudd? går utifra at han er et anker siden han hadde trøye nr 4Last edited by kimmern; 27.02.2010, 14:46.Kommentar
-
På tide at noen endrer trådtittelen til "trenger vi flere spillere?" etc.Kommentar
-
Ballvinner, flink til å få med seg ballen i dueller, gode pasninger, overblikk var blant de ferdighetene jeg noterte meg. Tror ikke du generelt skal legge særlig vekt på draktnummeret - også Cristian Gamboa Luna spilte med drakt nummer 4 da han var med oss på La Manga og her hjemme, og han spilte ikke anker... Det var vel både da og nå en av draktene som var ledig for en prøvespiller. Men det stemmer opplagt likevel at Tamandani ser ut til å være mest defensivt midtbaneanker (men med gode offensive takter).
gilbertKommentar
-
...og i følge denne siden er han verdt ca 1.000.000 euro. Har Per Berg fått hele utbetalingen for Øies oppdrag på Storo-senteret mon tro..?
http://www.transfermarkt.co.uk/en/sp...wa/profil.html"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ballvinner, flink til å få med seg ballen i dueller, gode pasninger, overblikk var blant de ferdighetene jeg noterte meg. Tror ikke du generelt skal legge særlig vekt på draktnummeret - også Cristian Gamboa Luna spilte med drakt nummer 4 da han var med oss på La Manga og her hjemme, og han spilte ikke anker... Det var vel både da og nå en av draktene som var ledig for en prøvespiller. Men det stemmer opplagt likevel at Tamandani ser ut til å være mest defensivt midtbaneanker (men med gode offensive takter).
gilbertKommentar
-
I følge bl.a. soccerway.com står hans personalia oppført slik:
First name: Tamandani, Last name: Nsaliwa, Nationality: Canada, Date of birth: 28 January 1982, Age: 28, Country of birth: Malawi, Position: Midfielder. Kilde: http://www.soccerway.com/players/tam...nsaliwa/19273/
"hey, glad you asking me. He was a player that coach hadn't good relations but he has been really helpful for AEK sometimes. AEK have more quality and attacking players than him thats why he left. He will help big in Norway I guess."Kommentar
Kommentar