Nå må det hentes spillere...

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Udyret
    Medlem
    Hoffnarr
    • Oct 2008
    • 47

Bare ikke hent

Shane "chicken" Stefanutto, så da gjør dem vel akkurat det.......................... (men han tør vel ikke det hvis det er fler en han i hans psisjon)

Husker han syntes det var så gøy at LSK stod i fare for å rykke ned i fjor, da han mobbet daværende lagkammerat Eriksen med Adecco lønn.

Takk for sist din drittsekk!!!

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Opprinnelig skrevet av Udyret
      Shane "chicken" Stefanutto, så da gjør dem vel akkurat det.......................... (men han tør vel ikke det hvis det er fler en han i hans psisjon)

Husker han syntes det var så gøy at LSK stod i fare for å rykke ned i fjor, da han mobbet daværende lagkammerat Eriksen med Adecco lønn.

Nå hører det med til historien at han fikk en lusen behandling av daværende regime, og et nedlatende kontraktsforslag med lønnskutt. At Uday valgte en halvinvalid MJ fremfor ham gjorde vel også sitt. Jeg har full forståelse for det valget Shane gjorde der. Hva daværende sportslig ledelse holdt på med har jeg ingen forståelse for. Shane var TLs beste venstreback det året. Jeg skjemmes over hele episoden.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2509

Opprinnelig skrevet av Udyret

Hvor var det denne mobbingen foregikk?
        Det eneste jeg husker om de to er hva Shane sa da Eriksen var klar for LSK:
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Skal forresten hilse til forumet fra Shano, som har følgende å si om LK Eriksen:

"Lars is a good player if he stays injury free."

Kommentar

• iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

Opprinnelig skrevet av andersmm
          Nå hører det med til historien at han fikk en lusen behandling av daværende regime, og et nedlatende kontraktsforslag med lønnskutt. At Uday valgte en halvinvalid MJ fremfor ham gjorde vel også sitt. Jeg har full forståelse for det valget Shane gjorde der. Hva daværende sportslig ledelse holdt på med har jeg ingen forståelse for. Shane var TLs beste venstreback det året. Jeg skjemmes over hele episoden.
          Nå hører det vel med til historien at Shane stakk da han fryktet konkuransen fra MJ.
          Shane TL bestre venstreback? give me a break, han var egenhendig skyldig for 5-6 baklengsmål.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7135

Opprinnelig skrevet av iL
            Nå hører det vel med til historien at Shane stakk da han fryktet konkuransen fra MJ.
            Jeg har nå i det minste pratet med Shane, og kan slå fast at det iallfall hører med til historien at du ikke aner hva du prater om.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Opprinnelig skrevet av iL
              Shane TL bestre venstreback? give me a break, han var egenhendig skyldig for 5-6 baklengsmål.
              Nevn en venstreback som var bedre i 2007. Shane var super det året. Om han var så jækla redd for konkurranse så rimer det dårlig at han gikk til et Lynlag som hadde både Ståle Steensås og Indy Sigurdsson i stallen. To spillere jeg lett hadde valgt på venstreback, fremfor Marius Johnsen. Give me a break...

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

Unntatt uerfarne Nosa, finnes det nå knapt nok en eneste offensiv midtbanespiller igjen i klubben som er snev av målfarlig.

Det er urovekkende i en klubb som har huset legender som Lund, Sundby, Solbakken, J O Pedersen, Guldbrandsen, Kristinsson, Koren osv osv osv

Klubben trenger en ny nr 7, og en ny nr 10. Nå har investorene penger på vei inn, mens stallen er full av gråstein - selvom Berg har klart å sanere vekk noe av dritten. Klubben flørter med ei ufyselig stygg dame som heter Nedrykkine, og feiler helt og holdent å sjarmere den vakre damen (hjemmepublikummet) selv på hjemmebane.

På tide å ringe noen talentspeidere. Kanskje LSK for en gangs skyld kan bli en vinner på overgangsmarkedet igjen. Sist det skjedde var under Rösler, siden har vi stort sett handlet feil, dvs at vi har kjøpt dyrt og solgt billig. Det har ikke en klubb som LSK råd til.
                På tide å gå tilbake til den gamle vinner-melodien, kjøpe mange talenter billig og selge de ut etter at de har prestert på høyt nivå for klubben. BHR var i så måte en handel LSK kan være stolte av, inn for 1,6 mill og ut for det tidobbelte.

For å få flere slike handler trengs enda flere nye talenter inn, og blant disse en-to knakende gode midtbanespillere. Det lages plass ved å kvitte seg med ytterligere et par spillere som ikke har levert varene for sportsklubben og dermed bidratt til at vi driver å roter i bunnen.

Get wise.
                Last edited by Hamburg & Kanari; 21.07.2009, 14:43.
                LSK Norges beste lag

Kommentar

• nob
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Mar 2007
                  • 137

Satt meg ned og tenkte jeg skulle finne ut hvilken spiller jeg kunne tenke meg som erstatter for riise. Det ble bare mer og mer trist. Jeg vil ha en ny back, en ny stopper (forsvaret lekker som en sil, nordtveit kan bare glemme arsenal denne høsten), to nye vinger og en ny spiss. Simpelhen er ca halve start-elveren ikke god nok slik jeg ser det.

Jeg ville satt følgene spillere på lista over spillere som bør ut over tid: occean, myklebust, bolly, essediri, moehli, pål steffen og bergman.
                  Eller sagt med andre ord: kan aldri se at noen av disse vil kunne prestere på høyt nok nivå over tid noen gang. altså ønsker jeg over tid 7 spillere inn.

trist.

edit: Bare å hente Pedersen tilbake fra godset, et hav bedre enn essediri.
                  Last edited by nob; 21.07.2009, 16:02.
                  "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

Kommentar

• maurakanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 641

Hent Koren og Mifsud!
                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                      Hent Koren og Mifsud!
                      WBA önsker nok penger for Koren. Mere penger enn vi har. Mifsud önsker mer penger enn vi har.

Kommentar

• OppsalKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2008
                        • 1881

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                        Det LSK trenger er en offensiv playmaker, og deretter et mer konsentrert forsvar. Forsvaret kan strammes opp med de vi har. En offensiv playmaker mangler i stallen. Gustavinho kan være mannen.

Videre så trengs mer hastighet = knutzon.
                        Hastighet + teknikk + skandinavisk + gode innlegg = Steffen Nystrøm
                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Stan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1094

Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                          Hastighet + teknikk + skandinavisk + gode innlegg = Steffen Nystrøm
                          Og Steffen Nystrøm = Skadet?

Kommentar

• KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

Opprinnelig skrevet av Stan
                            Og Steffen Nystrøm = Skadet?

Skadet, ja.

Kommentar

• RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

Bjørn Helge lar seg ikke uten videre erstatte, det er helt klart. Uerfaren, javel, men forutsatt at han holder seg skadefri har Nosa vist at han holder nivået.

Det mest prekære - dersom Håvard forsvinner - er etter min mening å få inn en ny midtstopper som snarest. En mest mulig fast stopperduo er uhyre viktig, og i Pål Steffens langvarige skadefravær trenger Frode en ny makker - Indy er nevnt av flere. Han kjenner klubben, og vil kunne gli rett inn på laget.

Kommentar

• maurakanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 641

Opprinnelig skrevet av RSP
                                Bjørn Helge lar seg ikke uten videre erstatte, det er helt klart. Uerfaren, javel, men forutsatt at han holder seg skadefri har Nosa vist at han holder nivået.

Det mest prekære - dersom Håvard forsvinner - er etter min mening å få inn en ny midtstopper som snarest. En mest mulig fast stopperduo er uhyre viktig, og i Pål Steffens langvarige skadefravær trenger Frode en ny makker - Indy er nevnt av flere. Han kjenner klubben, og vil kunne gli rett inn på laget.
                                Tar gjerne Indy, men med Pedersen tilbake svekkes vi ikke noe særlig. Han har rutinen Nordtveit ikke har, og spiller jevnt over bra. Jeg skylder IKKE på Håvard, men vi har sluppet inn nest flest mål i år.
                                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

Opprinnelig skrevet av RSP

110 % enig! Dersom (egentlig er det vel snakk om når) Håvard forsvinner og det ikke kommer inn en ny og bunnsolid stopper som erstatter relativt umiddelbart, er jeg redd vi rykker rett tilbake til start og opplever høstsesongen fra helheim for 2. året på rad, og jeg er langt fra trygg på utfallet så tynt som det er bakover i år.
                                  Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                    Tar gjerne Indy, men med Pedersen tilbake svekkes vi ikke noe særlig. Han har rutinen Nordtveit ikke har, og spiller jevnt over bra. Jeg skylder IKKE på Håvard, men vi har sluppet inn nest flest mål i år.
                                    Enig i at Pedersen bør tilbake fra Godset, men da primært som et alternativ på back. Oppfatter ellers Bjarmann dit at dette er rimelig sikkert dersom Håvard forsvinner:
                                    – Vi vurderer å hente Steinar Pedersen tilbake fra Strømsgodset. Det blir jo enklere om Håvard Nordtveit forsvinner, men vil uansett være aktuelt, sier Torgeir Bjarmann

Kommentar

• KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

Det virker som at investorene også har skjønt at laget må forsterkes slik som Per Berg uttaler seg i et videointervju.

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

Veien ut av denne knipa er å hente Indy fra Lyn som erstatter for Nordtveit, og kanskje få inn en-to ungutter til fra land i det fjerne med basisferdigheter og fart, LSKs deilige nye mantra på spillerkjøpsfronten. Det er det vi har penger til. Obiefule og Guastavinho fra Lyn er helt uaktuelle, begge tegna ny kontrakt før årets sesong og vil bli for dyre. En annen ting er at LSK rett og slett ikke er en attraktiv klubb for dem sportslig. Og det går på spillestilen vår.

For når Per Berg snakker om at de siste storkjøpene ikke akkurat har vært suksessfulle, så bør han titte på hva LSK egentlig har henta. En gjeng middelmådigheter eller nesten avdanka spillere som passer en utdatert spillestil. Jeg vil ikke putte Brenne i den kurven, her var det faktisk et kjøp av noe som ligner norsk klasse, men i vår fotballfilosofi ble han en kasteball.

Kommentar

• Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          For når Per Berg snakker om at de siste storkjøpene ikke akkurat har vært suksessfulle, så bør han titte på hva LSK egentlig har henta.
                                          Per Berg mener vel bare det at å kjøpe navn (han nevnte ikke storkjøp), er fort dårlig butikk fordi de koster mer enn de smaker.

Occean, Brenne, Johnsen, Husár, Riseth (Bosman har aldri vært gratis), Essediri, Gundersen er alle eksempler på at spillerne har vært priset altfor høyt i forhold til kvalitetene. Bjørkøy er fort med i denne sekken han også, om han ikke får noen fantastiske år nå foran seg.

Kjipt å betale millioner i overgangssum og lønn til spillere som står bak juniorspillere i køen for å få spille på førsteelleveren.
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

Working...