Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    #41
    Opprinnelig skrevet av nob
    Jeg ville satt følgene spillere på lista over spillere som bør ut over tid: occean, myklebust, bolly, essediri, moehli, pål steffen og bergman.
    Spennende at du vil hive ut Sigurdarson. Hive ut en utvilsomt talentfull tenåring, som etter sigende har vært ettertraktet av akadamiene til Man Utd og Liverpool høres ut som en bra deal! Spesielt etter en halv sesong med skader og litt hjemlengsel.

    Synd vi ikke heiv ut Heidar etter første sesongen og.

    Kommentar

    • Ranakanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 488

      #42
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Tja, hvem fra Lyn bør være aktuelle? Guastavino snakker jo mange om, men hva har han egentlig bidratt med for Lyn i år, med unntak for et par susere?

      Jeg ser gjerne Indy tilbake i LSK, og kanskje han derre Bjarnason. Guastavino er jeg mer usikker på.
      Det er forskjell på MÅ og KAN hente spillere, og har ikke LSK penger til spiller/spillere, så bør dem heller ikke kjøpe.

      Så hvis vi MÅ kjøpe spiller så MÅ vi ha penger, hvis vi KAN kjøpe spillere, så har vi penger til å kjøpe.

      Og jeg håper inderlig att LSK snart lærer seg "tæring etter næring" prinsippet. Altså hvis dem har kun f.eks. 1 mil til å kjøpe en spiller, ja så kjøper man spiller til 1 mil, ikke 5 mil, for det har man ikke råd til hvis bare har 1 mil. Men det blir vel i mine villeste drømmer att LSK lærer seg dette.

      Så jeg håper man tenker økonomi først, for vi vil vel ikke komme i den situasjonen att når sesongen er slutt, så må vi selg 4-5 spillere for å unngå minus i regnskapet, slik som lyn opplever om dagen.

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #43
        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
        Det er forskjell på MÅ og KAN hente spillere, og har ikke LSK penger til spiller/spillere, så bør dem heller ikke kjøpe.

        Så hvis vi MÅ kjøpe spiller så MÅ vi ha penger, hvis vi KAN kjøpe spillere, så har vi penger til å kjøpe.

        Og jeg håper inderlig att LSK snart lærer seg "tæring etter næring" prinsippet. Altså hvis dem har kun f.eks. 1 mil til å kjøpe en spiller, ja så kjøper man spiller til 1 mil, ikke 5 mil, for det har man ikke råd til hvis bare har 1 mil. Men det blir vel i mine villeste drømmer att LSK lærer seg dette.

        Så jeg håper man tenker økonomi først, for vi vil vel ikke komme i den situasjonen att når sesongen er slutt, så må vi selg 4-5 spillere for å unngå minus i regnskapet, slik som lyn opplever om dagen.
        Det er enda dyrere å rykke ned....

        4-5 spillere må vi selge uansett, problemet er bare at disse spillerne er så dårlige at ingen vil betale for de.

        Det som irriterer meg med Henning Berg er at han kun tenker talent og alder, i den situasjonen vi er nå burde det være mulig å hente en ok spiller i utlandet som faktisk leverer varene i dag, ikke kanskje om noen år slik som alle talentene han har hentet.

        Det er nå vi står i fare for å rykke ned og trenger spillere som kan gå rett inn på laget. Nosa og Edwin er nok gode kjøp.

        Mouehli bør erstattes umiddelbart, han er direkte ødeleggende for spillet.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • Stan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1082

          #44
          Hva med å gjøre som Stabæk? De har jo leid omtrent halve stallen med opsjon om kjøp i fremtiden.

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 488

            #45
            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
            Det er enda dyrere å rykke ned....

            4-5 spillere må vi selge uansett, problemet er bare at disse spillerne er så dårlige at ingen vil betale for de.

            Det som irriterer meg med Henning Berg er at han kun tenker talent og alder, i den situasjonen vi er nå burde det være mulig å hente en ok spiller i utlandet som faktisk leverer varene i dag, ikke kanskje om noen år slik som alle talentene han har hentet.

            Det er nå vi står i fare for å rykke ned og trenger spillere som kan gå rett inn på laget. Nosa og Edwin er nok gode kjøp.

            Mouehli bør erstattes umiddelbart, han er direkte ødeleggende for spillet.
            Jeg vil vi skal overleve jeg også, men hva hvis vi overlever, men på grunn av dårlig økonomisk styring så mister LSK lisensen til tippeligaspill!!! Hva da?

            Selvfølgelig er dette bare synsing av meg, men med NFF så vet man aldri hvem som er første tippeliga-lag som blir degradert på grunn av dårlig økonomisk styring.

            Men vår kjære pakistaner har jo lovet LSK 10 mill, hva med dem?? Nå er det iallefall bruk for de kronene som han har lovet bort til sin kjære klubb slik att vi kan kjøpe oss en eller to nye spillere. Så jeg synes KFL skal sette vår kjære gullik på saken, han er jo ekspert på telefonterror på høyt plan, så da vil pengene komme flyvende inn på kontoen i full fart. Han kan jo i samme slengen høre om shariffen veit hva varulv er på svensk og pakistansk.

            Kommentar

            • nob
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2007
              • 137

              #46
              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Spennende at du vil hive ut Sigurdarson. Hive ut en utvilsomt talentfull tenåring, som etter sigende har vært ettertraktet av akadamiene til Man Utd og Liverpool høres ut som en bra deal! Spesielt etter en halv sesong med skader og litt hjemlengsel.

              Synd vi ikke heiv ut Heidar etter første sesongen og.
              hjemlengsel? Hvis det stopper han å levere for fullt på banen så blir han aldri bra. Mulig de som følger med på treninger ser at det er et talent der, men det jeg har sett på banen har vært skrekkelig dårlig.

              men bolly har vel skuffet meg enda mer i år, har vært kamper han rett og slett ikke har fått til noe som helst, knapt en støttepasning. Trist å se at en som virket så lovende i fjor ser så blottet ut for selvtillit i år.

              Uansett så mener jeg at vi er i en akutt sitasjon denne høsten, og desverre ikke bare kan ha luksusen med å tenke langsiktig. Jeg ønsker minst to spillere som er 24-30 år som kan levere i høst og noen sesonger fremover.
              "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #47
                Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                Jeg vil vi skal overleve jeg også, men hva hvis vi overlever, men på grunn av dårlig økonomisk styring så mister LSK lisensen til tippeligaspill!!! Hva da?

                Selvfølgelig er dette bare synsing av meg, men med NFF så vet man aldri hvem som er første tippeliga-lag som blir degradert på grunn av dårlig økonomisk styring.

                Men vår kjære pakistaner har jo lovet LSK 10 mill, hva med dem?? Nå er det iallefall bruk for de kronene som han har lovet bort til sin kjære klubb slik att vi kan kjøpe oss en eller to nye spillere. Så jeg synes KFL skal sette vår kjære gullik på saken, han er jo ekspert på telefonterror på høyt plan, så da vil pengene komme flyvende inn på kontoen i full fart. Han kan jo i samme slengen høre om shariffen veit hva varulv er på svensk og pakistansk.
                Apropos Sharif, hva har han egentlig bidratt med i LSK bortsett fra å tjene penger!?

                Etter hva jeg har forstått har han utnyttet samarbeidet i sponsorpoolen maks. og ikke spyttet inn en eneste krone i LSK uten at han har fått mer tilbake.

                Han lover mye, men leverer ingenting. Håper at folk har gjennomskuet hans egentlige agenda, pr rundt seg selv.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                  Men vår kjære pakistaner har jo lovet LSK 10 mill, hva med dem?? Nå er det iallefall bruk for de kronene som han har lovet bort til sin kjære klubb slik att vi kan kjøpe oss en eller to nye spillere.

                  De pengene går til bøter!
                  TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

                  Kommentar

                  • Joha
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 314

                    #49
                    Hent Mathias Andersson fra Godset

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #50
                      Vær litt seriøs da, mann! Andersson koster minimum fem millioner, sannsynligvis opp mot ti. Bare tull.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • MedlemNR35
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 905

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Vær litt seriøs da, mann! Andersson koster minimum fem millioner, sannsynligvis opp mot ti. Bare tull.
                        Tjaaa, med den ökonomiske situasjonen i norsk fotball og Anderssons skadehistorie som er lang som et vondt år og i klasse med Marius Johnsen tror jeg ikke han har en pris opp mot ti millioner. I starten av Godset`s comeback sesong i Tippeligaen er jeg enig med deg men å prise Andersson til 10 mill i dag blir isåfall det samme som å si at vi er overhodet ikke interessert i å selge.

                        Kan tenke meg markedsverdien hans nå er 3-4 millioner.

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                          Tjaaa, med den ökonomiske situasjonen i norsk fotball og Anderssons skadehistorie som er lang som et vondt år og i klasse med Marius Johnsen tror jeg ikke han har en pris opp mot ti millioner. I starten av Godset`s comeback sesong i Tippeligaen er jeg enig med deg men å prise Andersson til 10 mill i dag blir isåfall det samme som å si at vi er overhodet ikke interessert i å selge.

                          Kan tenke meg markedsverdien hans nå er 3-4 millioner.
                          Du synes det er verdt å ta risikoen ved å bruke såpass mye penger på nok en spiller med en stygg skadehistorie?

                          Kommentar

                          • antikris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2005
                            • 520

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                            Apropos Sharif, hva har han egentlig bidratt med i LSK bortsett fra å tjene penger!?

                            Etter hva jeg har forstått har han utnyttet samarbeidet i sponsorpoolen maks. og ikke spyttet inn en eneste krone i LSK uten at han har fått mer tilbake.

                            Han lover mye, men leverer ingenting. Håper at folk har gjennomskuet hans egentlige agenda, pr rundt seg selv.

                            Invest: To commit (money or capital) in order to gain a financial return

                            At de som investerer i spillere til LSK tjener penger på det er bare positivt for oss. Når de får ny avkastning, investerer de på nytt og slik går det rundt. Jeg hadde heller ikke kastet pengene inn i klubben uten å få noe tilbake.

                            Syns egentlig folk kan slutte å slenge dritt om en som hvertfall bryr seg om klubben nok til å investere i spillerne våre. Det finnes faktisk prosjekter som er tryggere og gir raskere avkastning enn fotballspillere. Dette er ikke noe de MÅ gjøre for å tjene penger.

                            Kommentar

                            • Ranakanaris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 488

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av antikris
                              Invest: To commit (money or capital) in order to gain a financial return

                              At de som investerer i spillere til LSK tjener penger på det er bare positivt for oss. Når de får ny avkastning, investerer de på nytt og slik går det rundt. Jeg hadde heller ikke kastet pengene inn i klubben uten å få noe tilbake.

                              Syns egentlig folk kan slutte å slenge dritt om en som hvertfall bryr seg om klubben nok til å investere i spillerne våre. Det finnes faktisk prosjekter som er tryggere og gir raskere avkastning enn fotballspillere. Dette er ikke noe de MÅ gjøre for å tjene penger.
                              Veldig dumt av shariff å si att han skal gi LSK 10 mill i media da!!! Så han for vel i utgangspunktet takke seg selv.

                              Nå folk sier att dem skal gi penger til LSK så forventer jeg att dem gjør det, ikke bare ord.

                              Kommentar

                              • MedlemNR35
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 905

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Torolf
                                Du synes det er verdt å ta risikoen ved å bruke såpass mye penger på nok en spiller med en stygg skadehistorie?
                                Det har jeg vel ikke sagt, eneste jeg sier i mitt innlegg er at om Godset priser han for närmere 10 millioner priser de han ut av markedet og forteller fotball norge at han ikke er til salgs for enhver pris. Markedsverdien til Andersson er langt i fra 10 millioner utfra skader og ökonomisk situasjon. Er vel det eneste jeg har sagt.

                                Om vi skal hente slike spillere må vi låne med opsjon og jeg tviler sterkt på at det er aktuelt for Godset så vi bör og må nok se andre veier enn Andersson. Men selve spillertypen Andersson behöver vi etter mitt syn.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9475

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av antikris
                                  Invest: To commit (money or capital) in order to gain a financial return

                                  At de som investerer i spillere til LSK tjener penger på det er bare positivt for oss. Når de får ny avkastning, investerer de på nytt og slik går det rundt. Jeg hadde heller ikke kastet pengene inn i klubben uten å få noe tilbake.

                                  Syns egentlig folk kan slutte å slenge dritt om en som hvertfall bryr seg om klubben nok til å investere i spillerne våre. Det finnes faktisk prosjekter som er tryggere og gir raskere avkastning enn fotballspillere. Dette er ikke noe de MÅ gjøre for å tjene penger.
                                  Forskjell på Per Berg investering og Sharif investering IMO...

                                  Kommentar

                                  • vollafugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 978

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Mer rot i Lyn. De truer Gustavino med 2.lagsspill og at han ikke får utbetalt resten av sign-on-feen Lyn skylder ham hvis han ikke forlenger kontrakten eller blir solgt.
                                    http://fotball.aftenposten.no/elites...icle145480.ece
                                    Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                    Å true spillere til å forlenge en tidsbestemt kontrakt på denne måten vil lett kunne karakteriseres som et vesentlig kontraktsbrudd som gir Guastavinho rett til å si opp kontrakten sin med Lyn med øyeblikkelig virkning.

                                    Smart Lyn, jævlig smart!
                                    Guastavinho bør meddele Lyn at han sier opp kontrakten sin med øyeblikkelig virkning. Deretter bør han skrive under for oss!

                                    Han er egentlig ikke min favoritt, men bare tanken på at Lyn må se en av sine beste spiller forsvinne uten en krone som følge av en slik bøllete opptreden...En av tidenes morsomte overganger.

                                    Kommentar

                                    • LSK-supp.
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 1023

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av antikris
                                      Invest: To commit (money or capital) in order to gain a financial return

                                      At de som investerer i spillere til LSK tjener penger på det er bare positivt for oss. Når de får ny avkastning, investerer de på nytt og slik går det rundt. Jeg hadde heller ikke kastet pengene inn i klubben uten å få noe tilbake.

                                      Syns egentlig folk kan slutte å slenge dritt om en som hvertfall bryr seg om klubben nok til å investere i spillerne våre. Det finnes faktisk prosjekter som er tryggere og gir raskere avkastning enn fotballspillere. Dette er ikke noe de MÅ gjøre for å tjene penger.
                                      Vel, i tilfellet Sharif har han gjort meget gode penger på LSK og relasjonene han har knyttet gjennom LSK.

                                      Han er god på å markedsføre seg selv gratis og finne kanaler for dette, og utspillet han kom med at han skulle legge x-antall millioner for å hente en ny LSK-spiller viste seg å ha mange forbehold, og ennå har han ikke lagt inn en eneste krone i klubben uten å ha fått veldig mye gratis PR og økonomisk fortjeneste igjen.

                                      Det må være lov å rette et kritisk lys mot en som betraktes som en mediaklovn, og som det kan virke som setter sine egne interesser foran klubben(ref. tjene penger på klubben).

                                      Her er det verdt å merke seg at jeg bygger mine påstander på ting jeg har hørt, og ikke på noen måte kan dokumentere dette.
                                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                      Kommentar

                                      • mats
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 621

                                        #59
                                        vi trneger en spiller med fart som kan gå forbi en eller to spillere på kant

                                        Kommentar

                                        • Sailor Man
                                          Moderator
                                          • Jun 2007
                                          • 1402

                                          #60
                                          nå kommer steinar pedersen tilbake i hvertfall. iflg. lsk.no



                                          tror ikke det er så dumt, nei.

                                          Kommentar

                                          Working...