Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Tror ikke det har noe å si for dette om Nordtveit forsvinner eller ikke. Med Nordtveit i stallen har vi fortsatt spillt med Essediri på backen så han hadde blitt hentet "hjem" uansett.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Da var i alle fall Steinar Pedersen tilbake.
Muhammed Keita og Theódór Elmar Bjarnason bør hentes etter min mening."When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."
- Uwe Rösler (Våren 2006)Kommentar
-
nå kommer steinar pedersen tilbake i hvertfall. iflg. lsk.no
tror ikke det er så dumt, nei.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Svært mange på godsetunionens forum mener Steinar Pedersen har vært bestemann på Godset i sommer, kan heller ikke se at noen er uenig. Her slår vi to fluer i en smekk. Er jo tilogmed folk der som ivrer etter å få kjøpt ham.Kommentar
-
Bolle Peders er kanskje ikke det vi trenger av forsterkninger (rart å omtale Steinar som forsterkning), men ser vi på sesongen så langt. Hvor ofte har vi stilt samme lag? Akkurat nå handler det om å bygge en stall som klarer å gjennomføre 09 sesongen. Uten penger eller sportslige insentiver kan det bli vanskleig å få til signeringer som vi løfte oss mer en medium ++. Da får vi nøye oss med alternativ 2 (overleve 09). Da er det bedre å hente hjem en spiller som har spilt mye i løpet av sesongen, revansjelysten og i tillegg er en av oss.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Det er merkelig at Lyn er så skrekkelig dårlige siden de har så mange klassespillere i følge en del av folka her inne...Kommentar
-
Obifuele spiller på en posisjon som er nokså godt besatt, og Guastavinho koster fort noen kroner mer enn han er verdt.
Förste prioritet fra Lyn bör uansett väre Elmar. Klassespiller som kan bekle både kant- og sentralposisjon."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
-
Vi trenger en kantspiller. Punktum.Kommentar
-
I spillertråden om Steinar Pedersen på Godsetunionens sider er det stort sett bare skryt. De mener han har vært lagets beste i vårsesongen og at det blir et stort tap å miste ham:
(Jeg legger ved linken siden jeg regner med at det bare er VIF som lar supportersidene telle med i treffene for klubbsidene.)Kommentar
-
Tar ikke det så alvorlig, står ikke et pip på hjemmesidene til hverken IFK eller Lyn - ei heller noe konkret på SvenskaFans eller Bastionens forum, for den del.
EDIT: Akkurat, ja.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Vel, i tilfellet Sharif har han gjort meget gode penger på LSK og relasjonene han har knyttet gjennom LSK.
Han er god på å markedsføre seg selv gratis og finne kanaler for dette, og utspillet han kom med at han skulle legge x-antall millioner for å hente en ny LSK-spiller viste seg å ha mange forbehold, og ennå har han ikke lagt inn en eneste krone i klubben uten å ha fått veldig mye gratis PR og økonomisk fortjeneste igjen.
Det må være lov å rette et kritisk lys mot en som betraktes som en mediaklovn, og som det kan virke som setter sine egne interesser foran klubben(ref. tjene penger på klubben).
Her er det verdt å merke seg at jeg bygger mine påstander på ting jeg har hørt, og ikke på noen måte kan dokumentere dette.
Må si jeg gir blanke beng i intensjoner, löftebrudd og/eller eventuelt utbytte tommy sharif har av sine investeringer/bidrag til LSK. Det er fullstendig uinteressant. Det eneste som har noen som helst betydning i dette tilfellet er at tommy sharif har kommet til en fotballklubb og stilt finansielle ressurser til disposisjon, som klubben ellers ikke hadde hatt tilgang til og såååååååårt trenger. Punktum.
Vi som LSK fans skal väre takknemlige for hver eneste krone som finner sin vei til LSKs bunnskrapte kister.
Og hvorfor i all verden forventes det at tommy sharif skal sette LSKs interesser foran sine egne? Han har ikke sitt virke i LSK. Det er en fotballklubb som har sin opprinnelse i närheten av butikken hans. Det faktum at hans egeninteresser til tider kan sammenfalle med LSKs, får heller regnes som en velsignelse.Kommentar
-
Tar ikke det så alvorlig, står ikke et pip på hjemmesidene til hverken IFK eller Lyn - ei heller noe konkret på SvenskaFans eller Bastionens forum, for den del.Kommentar
-
Hent Gundersen tilbake sammen med S P, en ny offensiv midtbanemann (nr 7) og en brukbar venstre ving (nr 10), ut med Essediri og vips så har vi et lag som kan underholde, klatre oppover tabellen i 2009-sesongen og muligens bli en styrke å regne med i 2010-sesongen.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar