Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Ja, tenkte på Riseth...men jeg trenger store mengder alkohol/snus når han spiller midtstopper. Jeg mener han kunne få prøve seg som anker på midtbanen i en kamp, som sisteskanse blir han fraløpt av spirrevippene rundt omkring i Norges land. Nordtveit må erstattes om han forsvinner!!Kommentar
-
Ja, tenkte på Riseth...men jeg trenger store mengder alkohol/snus når han spiller midtstopper. Jeg mener han kunne få prøve seg som anker på midtbanen i en kamp, som sisteskanse blir han fraløpt av spirrevippene rundt omkring i Norges land. Nordtveit må erstattes om han forsvinner!!
VR er for treig og skal han spille må det som du sier, bli anker på midtbanen.
SP har laget brukt for andre plasser, med så mye skader og etterhvert karantener så kan han sikkert spille hver uke på en ny plass.... Han er brukbar på alle plasser bak, og har rutinen til å steppe inn på kort varsel.
Så blir Nordtveit borte, ja da MÅ en ny inn. Rask, sikker og GOD!Kommentar
-
Ja, man ser helt klart synergieffektene av å ha et stopperpar hvor den ene er erfaren, og ikke nødvendigvis verdens kjappeste, og den andre er ung og kjapp.Kommentar
-
Hva hvis noen i fjor høst hadde foreslått Thioune fra Sarpsborg? En midtbanespiller fra Sarpsborg forsterker ikke laget bla bla hadde vel vært responsen.My cat's breath smells like catfood.
-R.WiggumKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Föler et visst behov for aa kommentere John Anders Bjørkøy sin innsats for Sportsklubben:
100 Tippeliga-kamper.
63 for Fredrikstad - 15 scoringer. Scoring ca. hver 4. kamp.
36 for LSK - 1 - en - scoring.
Videre kommentar ikke nödvendig.
Annet enn at LSK trenger en ny, offensiv midtbanemann som er rask i hodet, rask i beina og noenlunde maalfarlig.LSK Norges beste lagKommentar
-
LSK Norges beste lagKommentar
-
Föler et visst behov for aa kommentere John Anders Bjørkøy sin innsats for Sportsklubben:
100 Tippeliga-kamper.
63 for Fredrikstad - 15 scoringer. Scoring ca. hver 4. kamp.
36 for LSK - 1 - en - scoring.
Videre kommentar ikke nödvendig.
Annet enn at LSK trenger en ny, offensiv midtbanemann som er rask i hodet, rask i beina og noenlunde maalfarlig.
Erik Mjelde i SF er han sentral/offensivt eller venstreving? Hmm...
Syns fortsatt vi skulle skaffet tippeligaens mest undervurderte keeper Espen Bugge Pettersen også. Selvom Otto blir bedre og bedre utover sesongenlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Lurer på om han ikke har litt å gå på både når det gjelder vekt og kondisjon. Jeg liker ballbehandlinga, men tempo og løpskraft er elendig. Minner sterkt om Martin Andresen de gangene han har havnet på etevogna. Håper at Bjørkøy som ekte LSK-supporter kan gjøre noe for å rette opp dette.Kommentar
-
Lurer på om han ikke har litt å gå på både når det gjelder vekt og kondisjon. Jeg liker ballbehandlinga, men tempo og løpskraft er elendig. Minner sterkt om Martin Andresen de gangene han har havnet på etevogna. Håper at Bjørkøy som ekte LSK-supporter kan gjøre noe for å rette opp dette.Kommentar
-
Hvis jeg er sulten nok, sitter et stykke unna og kniper litt med öya, ser Björköy litt ut som en Döner Kebab innpakket i gulsort papir.
Karen eier ikke skudd, han er treig og ja - han minner om Martin Andresen, paa sitt aller usleste. Dessverre.
Send han paa löpstrening sammen med Occean og Sundgot. Noe maa kunne gjores for aa faa de tre skildpaddene der litt kvikkere.
Noen i trenerteamet maa ogsaa klare aa forklare Occean - paa engelsk eller fransk - at han ikke behöver aa stoppe aa löpe, bare fordi han ser motstandernes maal.LSK Norges beste lagKommentar
-
Hvis jeg er sulten nok, sitter et stykke unna og kniper litt med öya, ser Björköy litt ut som en Döner Kebab innpakket i gulsort papir.
Karen eier ikke skudd, han er treig og ja - han minner om Martin Andresen, paa sitt aller usleste. Dessverre.
Send han paa löpstrening sammen med Occean og Sundgot. Noe maa kunne gjores for aa faa de tre skildpaddene der litt kvikkere.
Noen i trenerteamet maa ogsaa klare aa forklare Occean - paa engelsk eller fransk - at han ikke behöver aa stoppe aa löpe, bare fordi han ser motstandernes maal.Kommentar
-
Naar Mouelhi og Björköy skyter, gaar jeg like gjerne og tar en dasspause.
Komplett ufarlig. Vi kan like gjerne spille ballen utover sidelinja.LSK Norges beste lagKommentar
-
Ut fra saken som ligger på dagbladsporten på nett virker det som om Strømsgodset er desperate over å miste Steinar Pedersen. Tror det vil være ypperlig for oss å få Steinar tilbake, han er i god form og har spilt bra for Godset. I praksis vil det være som en nysignering for vår del.
Enig i at Erik Mjelde ville vært en fin tilvekst. Han er kjapp, frekk og god med ballen. Men kan han bære laget?
Hent gjerne ham og en flankespiller eller to. Det er midtbanen som blir det store kriseområdet for oss i dette overgangsvinduet. Forsvaret er godt nok med Steinar tilbake fra utlån, og spissplassene er ok besatt som de er (Eddie kommer til å score mer i år, garantert). Tempo, ballbehandling og litt flair på sentral midtbane er alfa og omega.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Største fordelen med å hente Steinar er nettopp å svekke Godset. I tillegg til Glimt og Lyn er det de vi må havne foran på tabellen.
Vi trenger en stopper, en sentral kreativ midtbane og et par frekke flankespillere med teknikk og hurtighet. Det må da finnes en brukbar stopper i Adecco? Hva med han Grorud i Hønefoss?
Men det er vel ikke en krone i kassa etter klassekjøpene Riseth, Bjørkøy, Johnsen og Midtun.Kommentar
-
Föler egentlig at Guastavinho innehar mange av de kvalitetene LSK mangler. Han slår smarte og presise stikkballer som hadde gått fint til Mykle/Edwin/Lillebukken som bakromsspisser. Han har et meeeget tungt og presist skudd som LSK mangler fullstendig. Han har bra driv og evner å dra av motspillere. Han har en presis pasningsfot og er en god playmaker og ballfordeler offensivt. Greit, han er ingen koren, men er vel noe av det närmeste vi kommer av tippeligaspillere?
Leser i VG i dag at han kommer med kommentarer om at det er uaktuelt å bli med Lyn ned en divisjon, og han kan neppe väre spesielt imponert etter truslene om nedgradering til 2. divisjonslaget/tilbakehold av siste delen av sign on fee'et hans dersom han ikke signerer ny kontrakt.
Det store spörsmålet her blir jo hva han krever i lönn og sign on fee i en eventuell LSK overgang (i tillegg til overgangssum dersom vi MÅ kjöpe han för kontrakten går ut etter sesongen --- går det an å få til en sneaky deal med spilleren direkte?). Men dersom det finnes midler til å hente Guastavinho så tror jeg det kunne blitt en suksess. Han er ikke mer enn 25 år gammel heller, så finnes utviklingspotensiale her.Kommentar
Kommentar