Nå må det hentes spillere...

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

Opprinnelig skrevet av Mollari
    Veldig enig i Rekas innlegg. Men hva skal man gjøre for å røske opp i noe slikt? Skulle tro Berg har bein nok i nesa til å ta tak i det, men en trener blir veldig "ovenfra og ned". Man trenger kanskje også noen spillere, f.eks. en psycho kaptein med skikkelig tak som ikke er redd for å kreve 100% fra de andre gutta. Stabæk har f.eks. Nannskog. Jeg ser for meg at Kasey Wehrman var en sånn type. Kippe er en hardhaus på banen men jeg er ikke sikker på at han er en like god motivator.
    Vidar Riseth er en sånn type, problemet er bare at han ikke har hvert spesielt god det siste året og får vel neppe spille... Så det har vel lite for seg at en står på tribunen å skriker og psyker opp de andre.. hehe!!!

Kommentar

• Mollari
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Dec 2003
      • 135

Opprinnelig skrevet av Folke
      Vidar Riseth er en sånn type, problemet er bare at han ikke har hvert spesielt god det siste året og får vel neppe spille... Så det har vel lite for seg at en står på tribunen å skriker og psyker opp de andre.. hehe!!!
      Ja, tenkte på Riseth...men jeg trenger store mengder alkohol/snus når han spiller midtstopper. Jeg mener han kunne få prøve seg som anker på midtbanen i en kamp, som sisteskanse blir han fraløpt av spirrevippene rundt omkring i Norges land. Nordtveit må erstattes om han forsvinner!!
      http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

Kommentar

• Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

Opprinnelig skrevet av Mollari
        Ja, tenkte på Riseth...men jeg trenger store mengder alkohol/snus når han spiller midtstopper. Jeg mener han kunne få prøve seg som anker på midtbanen i en kamp, som sisteskanse blir han fraløpt av spirrevippene rundt omkring i Norges land. Nordtveit må erstattes om han forsvinner!!
        Nordtveit MÅ erstattes av en som styrker laget..
        VR er for treig og skal han spille må det som du sier, bli anker på midtbanen.
        SP har laget brukt for andre plasser, med så mye skader og etterhvert karantener så kan han sikkert spille hver uke på en ny plass.... Han er brukbar på alle plasser bak, og har rutinen til å steppe inn på kort varsel.
        Så blir Nordtveit borte, ja da MÅ en ny inn. Rask, sikker og GOD!

Kommentar

• Mollari
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Dec 2003
          • 135

Ja, man ser helt klart synergieffektene av å ha et stopperpar hvor den ene er erfaren, og ikke nødvendigvis verdens kjappeste, og den andre er ung og kjapp.

Kommentar

• Bondern
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 150

Opprinnelig skrevet av andersmm
            Det er vel ikke snakk om å kjøpe benksliterne til disse lagene. Alle lag i TL, også bunnlaga, har gode spillere. Noen har mange, andre har få.

Grunnen til at bunnlagenes spillere foreslås, er at de fort er åpne for et klubb-bytte.
            Hva hvis noen i fjor høst hadde foreslått Thioune fra Sarpsborg? En midtbanespiller fra Sarpsborg forsterker ikke laget bla bla hadde vel vært responsen.
            My cat's breath smells like catfood.
            -R.Wiggum

Kommentar

• hennern
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Apr 2006
              • 157

Kienast og Ringberg!
              det er helt for jævelig

Kommentar

• Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

Opprinnelig skrevet av hennern
                Vi trenger vel ikke flere spisser nå vel??

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Opprinnelig skrevet av Serbern
                  Vi trenger vel ikke flere spisser nå vel??
                  I så fall bør de være vesentlig bedre enn de som alt er i troppen...
                  Tar heller hjem Gundersen da!

Kommentar

• erikh
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2008
                    • 443

hvis LSK begynner aa legge seg etter de to der, saa er mitt 25 aar lange forhold til lillestroem sportsklubb konkludert. da orker jeg ikke mer.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

Föler et visst behov for aa kommentere John Anders Bjørkøy sin innsats for Sportsklubben:

100 Tippeliga-kamper.

63 for Fredrikstad - 15 scoringer. Scoring ca. hver 4. kamp.

36 for LSK - 1 - en - scoring.

Videre kommentar ikke nödvendig.

Annet enn at LSK trenger en ny, offensiv midtbanemann som er rask i hodet, rask i beina og noenlunde maalfarlig.
                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

Kienast og Ringberg er for daarlige for LSK.
                        LSK Norges beste lag

Kommentar

• merch
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2007
                          • 938

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Föler et visst behov for aa kommentere John Anders Bjørkøy sin innsats for Sportsklubben:

100 Tippeliga-kamper.

63 for Fredrikstad - 15 scoringer. Scoring ca. hver 4. kamp.

36 for LSK - 1 - en - scoring.

Videre kommentar ikke nödvendig.

Annet enn at LSK trenger en ny, offensiv midtbanemann som er rask i hodet, rask i beina og noenlunde maalfarlig.

Erik Mjelde i SF er han sentral/offensivt eller venstreving? Hmm...
                          Syns fortsatt vi skulle skaffet tippeligaens mest undervurderte keeper Espen Bugge Pettersen også. Selvom Otto blir bedre og bedre utover sesongen
                          lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                          sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Lurer på om han ikke har litt å gå på både når det gjelder vekt og kondisjon. Jeg liker ballbehandlinga, men tempo og løpskraft er elendig. Minner sterkt om Martin Andresen de gangene han har havnet på etevogna. Håper at Bjørkøy som ekte LSK-supporter kan gjøre noe for å rette opp dette.

Kommentar

• Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

Opprinnelig skrevet av reka
                              Lurer på om han ikke har litt å gå på både når det gjelder vekt og kondisjon. Jeg liker ballbehandlinga, men tempo og løpskraft er elendig. Minner sterkt om Martin Andresen de gangene han har havnet på etevogna. Håper at Bjørkøy som ekte LSK-supporter kan gjøre noe for å rette opp dette.
                              Jeg foreslår at hele LSK ringer en kostholdsekspert og legger om kostholdet til hele staben... For noe må være riv ruskende galt i den klubben. Boller, brus, junkfood, øl og ute til klokken 5 om morran er noe toppidrettsutøvere ikke skal vite av... Dersom de alt har noen som er ansvarlig for denne delen, så kan vedkommende ta kontakt med undertegnede for en alvorsprat. Evt om det ikke finnes en i klubben som kan lære dem riktige mat og livstilsholdninger, så skal jeg lett finne frem til noen som kan hjelpe dem!!!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

Hvis jeg er sulten nok, sitter et stykke unna og kniper litt med öya, ser Björköy litt ut som en Döner Kebab innpakket i gulsort papir.

Karen eier ikke skudd, han er treig og ja - han minner om Martin Andresen, paa sitt aller usleste. Dessverre.

Send han paa löpstrening sammen med Occean og Sundgot. Noe maa kunne gjores for aa faa de tre skildpaddene der litt kvikkere.

Noen i trenerteamet maa ogsaa klare aa forklare Occean - paa engelsk eller fransk - at han ikke behöver aa stoppe aa löpe, bare fordi han ser motstandernes maal.
                                LSK Norges beste lag

Kommentar

• Mollari
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Dec 2003
                                  • 135

Hvis jeg er sulten nok, sitter et stykke unna og kniper litt med öya, ser Björköy litt ut som en Döner Kebab innpakket i gulsort papir.

Karen eier ikke skudd, han er treig og ja - han minner om Martin Andresen, paa sitt aller usleste. Dessverre.

Send han paa löpstrening sammen med Occean og Sundgot. Noe maa kunne gjores for aa faa de tre skildpaddene der litt kvikkere.

Noen i trenerteamet maa ogsaa klare aa forklare Occean - paa engelsk eller fransk - at han ikke behöver aa stoppe aa löpe, bare fordi han ser motstandernes maal.
                                  Samtidig kan de foreslå at Kiko prøver å sende avgårde en pasning i steget, i stedet for å løpe halvveis ut på flanken, stoppe opp og vurdere pasningsalternativer i et par sekunder og drepe gode overganger.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

Opprinnelig skrevet av merch
                                    Erik Mjelde i SF er han sentral/offensivt eller venstreving? Hmm...
                                    Syns fortsatt vi skulle skaffet tippeligaens mest undervurderte keeper Espen Bugge Pettersen også. Selvom Otto blir bedre og bedre utover sesongen
                                    Erik Mjelde har overbevist i aar. Og han har en skuddfot, noe vaar midtbane mangler komplett unntatt noen treffere fra Sögaard innimellom.

Naar Mouelhi og Björköy skyter, gaar jeg like gjerne og tar en dasspause.
                                    Komplett ufarlig. Vi kan like gjerne spille ballen utover sidelinja.
                                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7135

Ut fra saken som ligger på dagbladsporten på nett virker det som om Strømsgodset er desperate over å miste Steinar Pedersen. Tror det vil være ypperlig for oss å få Steinar tilbake, han er i god form og har spilt bra for Godset. I praksis vil det være som en nysignering for vår del.

Enig i at Erik Mjelde ville vært en fin tilvekst. Han er kjapp, frekk og god med ballen. Men kan han bære laget?

Hent gjerne ham og en flankespiller eller to. Det er midtbanen som blir det store kriseområdet for oss i dette overgangsvinduet. Forsvaret er godt nok med Steinar tilbake fra utlån, og spissplassene er ok besatt som de er (Eddie kommer til å score mer i år, garantert). Tempo, ballbehandling og litt flair på sentral midtbane er alfa og omega.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

Største fordelen med å hente Steinar er nettopp å svekke Godset. I tillegg til Glimt og Lyn er det de vi må havne foran på tabellen.

Vi trenger en stopper, en sentral kreativ midtbane og et par frekke flankespillere med teknikk og hurtighet. Det må da finnes en brukbar stopper i Adecco? Hva med han Grorud i Hønefoss?

Men det er vel ikke en krone i kassa etter klassekjøpene Riseth, Bjørkøy, Johnsen og Midtun.

Kommentar

• erikh
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2008
                                          • 443

Föler egentlig at Guastavinho innehar mange av de kvalitetene LSK mangler. Han slår smarte og presise stikkballer som hadde gått fint til Mykle/Edwin/Lillebukken som bakromsspisser. Han har et meeeget tungt og presist skudd som LSK mangler fullstendig. Han har bra driv og evner å dra av motspillere. Han har en presis pasningsfot og er en god playmaker og ballfordeler offensivt. Greit, han er ingen koren, men er vel noe av det närmeste vi kommer av tippeligaspillere?

Leser i VG i dag at han kommer med kommentarer om at det er uaktuelt å bli med Lyn ned en divisjon, og han kan neppe väre spesielt imponert etter truslene om nedgradering til 2. divisjonslaget/tilbakehold av siste delen av sign on fee'et hans dersom han ikke signerer ny kontrakt.

Det store spörsmålet her blir jo hva han krever i lönn og sign on fee i en eventuell LSK overgang (i tillegg til overgangssum dersom vi MÅ kjöpe han för kontrakten går ut etter sesongen --- går det an å få til en sneaky deal med spilleren direkte?). Men dersom det finnes midler til å hente Guastavinho så tror jeg det kunne blitt en suksess. Han er ikke mer enn 25 år gammel heller, så finnes utviklingspotensiale her.

Kommentar

Working...