Nå må det hentes spillere...

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Synes 25 år er en relativt høy alder for en nyinvestering. Som salgsobjekt er det i seneste laget, det er heller ingen tvil om at denne fyren ikke ønsker å tilbringe alt for mange år i tippeligaen. Fyren har jo også vært ujevn i mange kamper. Nosa er en minst like god spiller, og nokså lik argentineren på ferdigheter (med unntak av skuddbeinet som ser ut til å være best egnet til å kveste cornerflagg og linjemenn). B & B bør ha meget god kontroll på lille G.

At midtbanen vår sliter er det ingen tvil om. Dog bør både Mouheli og Nosa i form ha de kvalitetene vi ønsker oss. Fremover bør vi konsentrere oss om å gi disse spilletid. I tillegg har vi nokså mange til å steppe inn, så jeg ser ikke poenget med å fylle opp stallen med enda flere.

Kommentar

• antikris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 520

Jeg ser poenget med en spiller vi kan bruke på kant. Og det kan vel gustavinho?

Kommentar

• OppsalKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2008
        • 1881

Opprinnelig skrevet av antikris
        Jeg ser poenget med en spiller vi kan bruke på kant. Og det kan vel gustavinho?
        Enig. Men mener du på venstre siden eller på høyre siden? Men høyre back er alle viktigst.

Fy faen... jeg GLEDER meg til å se Steinar Pedersen i LSK drakt igjen.
        Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
          Fy faen... jeg GLEDER meg til å se Steinar Pedersen i LSK drakt igjen.
          Seriøst? Vel, jeg er redd du blir skuffa.

SP er ikke mye bedre enn Essediri at det utgjør noen forskjell. De har kun litt ulike svakheter. Der Essediri gjør feilvurderinger vil SP isteden bli fraløpt, der Essediri mister konsentrasjonen vil SP bli rundlurt.
          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

Opprinnelig skrevet av reka
            Synes 25 år er en relativt høy alder for en nyinvestering. Som salgsobjekt er det i seneste laget, det er heller ingen tvil om at denne fyren ikke ønsker å tilbringe alt for mange år i tippeligaen. Fyren har jo også vært ujevn i mange kamper. Nosa er en minst like god spiller, og nokså lik argentineren på ferdigheter (med unntak av skuddbeinet som ser ut til å være best egnet til å kveste cornerflagg og linjemenn). B & B bør ha meget god kontroll på lille G.

At midtbanen vår sliter er det ingen tvil om. Dog bør både Mouheli og Nosa i form ha de kvalitetene vi ønsker oss. Fremover bør vi konsentrere oss om å gi disse spilletid. I tillegg har vi nokså mange til å steppe inn, så jeg ser ikke poenget med å fylle opp stallen med enda flere.
            Mouheli har vært i LSK i flere år nå og ikke levert ennå, han er en bremsekloss for laget med sine tvers og bakoverpasninger. Han har fått altfor mange sjanser og tid, oghar ikke levert. den kampen mot lyn for et par år siden var nettopp et par år siden.

At Guastavino er for gammel for et spillerkjøp er jo en idioisk påstand. LSK er et fotballag hvis formål er å levere sportslige resultater, ikke utvilke salgsobjekter. Om han kan bli ett år eller to, og levere varene den tiden er jeg fornøyd. Mye bedre det enn å kjøpe talenter som trenger tid, og kanskje kanskje kan bli gode.
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 641

Tarik Elyounossi var ikke engang på benken i helgens kamp for Heerenven. Kanskje en spiller vi kunne tatt på lån ut sesongen. Står om saken på VG-nett.
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

Opprinnelig skrevet av mooph

SP er ikke mye bedre enn Essediri at det utgjør noen forskjell. De har kun litt ulike svakheter. Der Essediri gjør feilvurderinger vil SP isteden bli fraløpt, der Essediri mister konsentrasjonen vil SP bli rundlurt.
                Er mange ganger jeg har sett Essidiri blitt fraløpt i år og!
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Opprinnelig skrevet av Oddis
                  Trond Olsen klarte det ikke, så akkurat farta er ikke det jeg ville klagd på når det gjaldt Karim....

Kommentar

• OppsalKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2008
                    • 1881

Opprinnelig skrevet av mooph

Hvis det er en ting som koster flesk som en forsvarsspiller, er det å miste konsentrasjon. Det er derfor at jeg kommer ALDRI til å regne med Essidiri som kandidat til hoyreback stillingen i LSK laget.

Det er derfor jeg mener at Ringstad er en meget lovende venstre back. Han dribler seg i trøbbel, han gjør feilpasninger i blant, men stort sett så er han våken i 90 min når det gjelder arbeidsoppgavene sine.

(Og jo, jeg vet at han er medskyldig i utligningsmålet)
                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• Henrik
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2006
                      • 2110

Forhåpentligvis så blir Eriksen klar til neste kamp, så kan både Essediri og Pedersen kose seg på benken.

Kommentar

• OppsalKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2008
                        • 1881

Opprinnelig skrevet av Oddis
                        Mannen kriget i Tronjem i går kveld. Det er positivt.

Men han er slurv. Han er uryddig. Han sliter med å folge løpene til motstandsspillerne. Han er middels når det gjelder innlegg. Han er below middels når det gjelder headinger (både i åpenspill og fra dødballer). Posisjoneringa er middels. Har aldri sett han "bomber\overlapper" vår høyremidtbanespiller siden han fikk no.2 drakta.

Bortsett fra det, så er han ganske dyktig.
                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• erikh
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2008
                          • 443

Opprinnelig skrevet av reka

Nå mente ikke jeg at "25 år og relativt ung" betydde at han var et utviklingstalent i ordets rette forstand -- snarere at han fortsatt kan bli en bedre fotballspiller og prestere på et höyere nivå enn nå. Jeg sitter med en fölelse av at Guastavinho står overfor et gjennombrudd, og vil gjerne se han i LSK drakt når det skjer. Signer gutten på en 3-4 års kontrakt uten å betale overgangssum, også selger vi han for minst 10 millioner om et par sesonger. Dersom han på dette tidspunktet er for gammel til å bli solgt, ja, da har vi endelig en klassespiller på offensiv midtbane som kan bidra for klubben i lengre tid.

Mouelhi har levert i EN kamp siden han kom til klubben, og det var i en bortekamp mot Lyn.

Kommentar

• sbraathen
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Apr 2004
                            • 88

vil heller at vi henter tilbake indy nå når nordtveit er historie...føler meg ikke trygg på kippe og SP som makkere i midten, da kommer vi nok til å slite voldsomt mot alle lag som har en spiss som løper litt fortere enn gangfart....og det er vel de alle fleste lag

hjelper ikke å hente inn offensive spillere når vi lekker som en sil bakover
                            Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
                            - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Opprinnelig skrevet av erikh
                              Jeg sitter med en fölelse av at Guastavinho står overfor et gjennombrudd, og vil gjerne se han i LSK drakt når det skjer. Signer gutten på en 3-4 års kontrakt uten å betale overgangssum, også selger vi han for minst 10 millioner om et par sesonger. Dersom han på dette tidspunktet er for gammel til å bli solgt, ja, da har vi endelig en klassespiller på offensiv midtbane som kan bidra for klubben i lengre tid.

Mouelhi har levert i EN kamp siden han kom til klubben, og det var i en bortekamp mot Lyn.
                              Enig i dine betraktninger og tanker om Guastavinho, han vil blomstre enda mer med bedre medspillere (om han får det i LSK er en annen sak). Tror dog at vi bør satse på Nosa i den offensive midbanerollen, så får Kiko, Espen og Jonna kjempe om den defensive rollen.

Men, er det mulighet for å hente Guastavinho for en rimelig penge (også når det gjelder lønn), tror jeg det kan være en investering med potensial.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Opprinnelig skrevet av erikh
                                Det var tilgjengjeld en vanvittig bra kamp. To genierklærte assists og et festlig mål.
                                Fyren er den store gåten i laget, alle kan se at han innimellom leverer på et meget høyt nivå. Selv synes jeg Kiko blir misbrukt i Søgård-rollen, og at han burde være høyere opp i banen. Synes det er litt for mye forlangt at han skal løpe opp og takle som Søgård og når han får tak i kula levere gjennombruddpasninger og offensivt spill. Hverken Søgård eller Bjørkøy klarer dette heller. Er vanskelig å både konsentrere seg om motstanders løp og pasninger samt egne spilleres bevegelser. Helst ville jeg sett søgård og kiko sammen, og at kiko fikk frie tøyler fremover. Med Gustavinhio slipper vi allefall å lure på om oppgavene er for mange, han er en ballfører og ingen playmaker eller sweeper.

Kommentar

• erikh
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2008
                                  • 443

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Enig i dine betraktninger og tanker om Guastavinho, han vil blomstre enda mer med bedre medspillere (om han får det i LSK er en annen sak). Tror dog at vi bør satse på Nosa i den offensive midbanerollen, så får Kiko, Espen og Jonna kjempe om den defensive rollen.

Men, er det mulighet for å hente Guastavinho for en rimelig penge (også når det gjelder lønn), tror jeg det kan være en investering med potensial.
                                  Jo, bevares, jeg har klokkertro på Nosa og tror vi sitter på gull der. MEN -- jeg er redd Nosa trenger opptil to sesonger til i LSK för han kan stabilisere seg på et ordentlig höyt nivå. I mellomtiden tror jeg Guastavinho er en bedre fotballspiller som kunne gått inn og styrket midtbanen med en gang. Og dersom G. da hadde blitt solgt om et par sesonger, så kanskje dette ordner seg fint timing-messig.

Kommentar

• Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1480

Guastavinho til Bergen?

Det har på denne tråden vært skrevet en del om Guastavinho. Til info har han og agenten vært på besøk i Bergen i dag for å se på forholdene hos en viss klubb i rødt og hvitt..
                                    (jfr. http://fotball.bt.no/eliteserien/article146129.ece )
                                    Agenten uttaler seinere i kveld til Dagbladet at flere norske og utenlandske klubber har vært i kontakt for å forhøre seg..

- nå er ikke dette en tråd om Guastavinho - men at flere klubber også har vært i bildet utfyller jo bildet noe.. - om Torgeir B er en av dem.. er vel en annen sak.. ..
                                    Last edited by Tvilling; 28.07.2009, 22:14. Begrunnelse: mer info dukket opp i Dagbladet

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

Klovn i rödt eller helt i gult?
                                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• erikh
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2008
                                        • 443

Leser på tv2.no i dag ( http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2835140.ece ) at VIF er i desperat jakt etter midtstoppere og en ond tanke snek seg inn i hodet mitt....hva med å låne ut n'vidar til VIF resten av kontrakten? Er ikke veldig imponert over prestasjonene til vidar, og han koster ekstreeeemt mye penger å ha i stallen.

Tenk å få lånt ut han (vi må sikkert subsidiere litt lönn, men still) enten til VIF eller Lyn (som har annonsert knokkelfotball, kanskje vidar kan spille def midt der?) og dermed fått frigjort lönnsmidler som kunne brukes til guastavinho eller en avtale med sandefjord og birger madsen som snart er bosmanspiller.

Med Birger Madsen må det gjöres noe NÅ, dette her er en mulighet for et skikkelig varp som må utnyttes! PSA sitt skademareritt er det ingen som vet når vil ende, og jeg ser ingen av de yngre midtstopperne i stallen som klare kandidater ved siden av Frode...

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Har svært dårlig erfaring med å låne ut noe som helst til søpla. Bare tanken på at blodpenger fra barnearbeidet med opphugging av båter i India kan havne på LSKs konto gjør meg kvalm.
                                          Er sikkert plenty av ekte klubber som vil ha'n Vidar. Ingen som har spilt i gult og svart har fortjent å ende i den investoreide pølen av av et synkende møbelskip.

Kommentar

Working...