Nå må det hentes spillere...

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

Opprinnelig skrevet av reka
    Har svært dårlig erfaring med å låne ut noe som helst til søpla.
    Skrekk og gru! Jeg var på Bislet. Det vil jeg aldri oppleve igjen!!!
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• junior
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 492

Opprinnelig skrevet av Tvilling
      Det har på denne tråden vært skrevet en del om Guastavinho. Til info har han og agenten vært på besøk i Bergen i dag for å se på forholdene hos en viss klubb i rødt og hvitt..
      (jfr. http://fotball.bt.no/eliteserien/article146129.ece )
      Agenten uttaler seinere i kveld til Dagbladet at flere norske og utenlandske klubber har vært i kontakt for å forhøre seg..

- nå er ikke dette en tråd om Guastavinho - men at flere klubber også har vært i bildet utfyller jo bildet noe.. - om Torgeir B er en av dem.. er vel en annen sak.. ..
      Gustavinho drar ikke til Bergen.

------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• erikh
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2008
        • 443

Ökonomisk virker det som om Guastavinho har lagt seg på en linje som LSK ikke kan väre i närheten av å matche.

Brann burde ha langt dypere lommer på lönningssiden enn det LSK har.

Tror vi kan glemme Guastavinho. Nå som rävbk har lagt seg etter han også, virker det enda mer utopisk å håpe at han lander på åråsen.

Kommentar

• sbraathen
          Medlem
          Møteplager
          • Apr 2004
          • 88

simonsen blir vurdert av henning....hadde vel heller sett at vi hentet indy.

trenger mer en stopper enn høyreback
          Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
          - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Opprinnelig skrevet av erikh
            Ökonomisk virker det som om Guastavinho har lagt seg på en linje som LSK ikke kan väre i närheten av å matche.

Brann burde ha langt dypere lommer på lönningssiden enn det LSK har.

Tror vi kan glemme Guastavinho. Nå som rävbk har lagt seg etter han også, virker det enda mer utopisk å håpe at han lander på åråsen.
            Spillere som Guastavino, ja spillere som gjør seg bemerka i TL generelt, har vi ingen mulighet på. Vi er ikke attraktive hverken sportslig eller økonomisk. Kjøp vil i all hovedsak dreie som om ungdom som på sikt igjen skal føre oss inn i Norgestoppen og gjøre oss interessante for klassespillere.

Kommentar

• aguado
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 448

Guastavinho hadde et ALT for stort lønnskrav og havnet derfor ikke i Bergen kan det se ut som. Fint at Brann ikke etterkom dette kravet spør du meg, skyhøye lønnskrav er grunnen til at klubbene nå sliter økonomisk og at norske lag kjemper om å overgå hverandre i pinlige nederlag i europa. Skal norsk fotball komme noe sted må man heller løfte blikket litt ut over landegrensen, i stedet for å overby hverandre hver gang en tippeligaspiller er til salgs.

Berg og Bjarman har vært flinke til finne klassespillere utenfor Norge og jeg håper de heller fortsetter med det og lar Guastavinho være Guastavinho.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Opprinnelig skrevet av jalapenos
                Guastavinho hadde et ALT for stort lønnskrav og havnet derfor ikke i Bergen kan det se ut som. Fint at Brann ikke etterkom dette kravet spør du meg, skyhøye lønnskrav er grunnen til at klubbene nå sliter økonomisk og at norske lag kjemper om å overgå hverandre i pinlige nederlag i europa. Skal norsk fotball komme noe sted må man heller løfte blikket litt ut over landegrensen, i stedet for å overby hverandre hver gang en tippeligaspiller er til salgs.

Berg og Bjarman har vært flinke til finne klassespillere utenfor Norge og jeg håper de heller fortsetter med det og lar Guastavinho være Guastavinho.
                Liveröds forklaring var artig. Lyn krevde for mye for spilleren, slik at stakkars brann bare satt igjen med smuler til Guastavinos lönn.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Joha
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 314

Opprinnelig skrevet av andersmm
                  Liveröds forklaring var artig. Lyn krevde for mye for spilleren, slik at stakkars brann bare satt igjen med smuler til Guastavinos lönn.
                  Lyn er desperate etter og få inn penger blir vel konkurs løpet av året tror jeg. Lyn sliter veldig både sportslig og økonomisk

Kommentar

• KimFL
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1410

Opprinnelig skrevet av Joha
                    Lyn er desperate etter og få inn penger blir vel konkurs løpet av året tror jeg. Lyn sliter veldig både sportslig og økonomisk
                    Ser i nyhetstråden, at Magne Simonsen er aktuell. Ikke en spiller jeg veit så veldig mye om, men ifølge Lyn's hjemmesider, er han forsvarspiller, men kan også spille høyre- og venstrekant. Sånn ca middels karakterer på dagbladet's spillerbørs.

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Opprinnelig skrevet av Joha
                      Hallo nå må Lsk og Shariff våkne,,leser i vg at totalpakka på Gustavinio ligger på 3-4 mil + lønn... Hallo Lsk dette er småpenger for en slik spiller..Få ut fingern nå før det er forseint..Om ikke så bli med og by så rbk må ut med mere penger.

Kommentar

• xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Hallo nå må Lsk og Shariff våkne,,leser i vg at totalpakka på Gustavinio ligger på 3-4 mil + lønn... Hallo Lsk dette er småpenger for en slik spiller..Få ut fingern nå før det er forseint..Om ikke så bli med og by så rbk må ut med mere penger.
                        Hvorfor bruke 3-4 mill på en sånn spiller når vi har Nosa? En spiller jeg tror har større potensiale. Guastavino er en spiller jeg gjerne hadde tatt, men nå er kantspillere og stoppere langt mer viktig.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• armykanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2009
                          • 745

Michael Mifsud er blitt løst fra kontrakten med Coventry!

Hva med mifsud folkens? Nå har vi vell per dags dato ikke en stjerne spiss, vi har edwin som har et stoort potensial. med Michael i storform for lsk så var han jo jævla god. hvorfor ikke bare kline til med å hente en etterlengtet storscorer? for han har virkelig dabbet av i england!

Kontrakten hans gikk førøvrig ut 30.juni og den nye manageren til coventry ville ikke forlenge med ham, og nå er det ingen som vil ha han.
                          Last edited by armykanari; 01.08.2009, 23:51. Begrunnelse: uferdig

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Opprinnelig skrevet av armykanari
                            Hva med mifsud folkens? Nå har vi vell per dags dato ikke en stjerne spiss, vi har edwin som har et stoort potensial. med Michael i storform for lsk så var han jo jævla god. hvorfor ikke bare kline til med å hente en etterlengtet storscorer? for han har virkelig dabbet av i england!

Kontrakten hans gikk førøvrig ut 30.juni og den nye manageren til coventry ville ikke forlenge med ham, og nå er det ingen som vil ha han.
                            Han blir nok i dyreste laget å lønne. I tillegg har vi Edwin som har mange av de samme kvalitetene og er like god.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Kristian
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 690

Vil han i det hele tatt tilbake hit?

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Kan overhode ikke tenke meg at noen som har spilt i the championship eller andre "bedre" ligaer ute i verden ønsker seg tilbake til LSK (eller norsk fotball generelt for den saks skyld). Selv om det sportslige nivået her hjemme kanskje ikke er mye verre, er Norge tross alt ei bakevje og et steg ned karrieremessig. Det eneste som kan lokke dem tilbake hit er penger, samt at karrieren i utlandet har gått i dass. Begge deler høres lite fristende ut, spør du meg. Da blir vi rett og slett en minibank for spillere som mista kruttet i støvlene, og nå vil cashe inn på navnet sitt. Har ikke lyst på en Luton Shelton til LSK, ei heller en Eirik Bakke som spiller annenhver kamp til skarve 3.5 mill i året.

Ellers er det vel svært, svært få spillere som føler at klubbtilhørighet er viktigere enn penger om man ikke har vokst opp og spilt i den samme klubben hele livet. Vi elsker lillestrøm og en periode elsket vi endogtil Michael Mifsud. Dog tviler jeg sterkt på om Mifsud noensinne kunne navnet på personen på sokkel utenfor åråsen, eller at han var noe særlig interessert i å vite noe om ham.

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Tenk om klubben ikke hadde solgt Simen Brenne sier nå jeg da...
                                  Han spiller jo skjorta ta sine rbk motstandere, akkurat like god som jeg hele tiden har sagt at han er...
                                  Savner Simen Brenne jeg!!!

Kommentar

• Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

Så enkelt er det ikke.. Brenne passet bare ikke inn.

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Opprinnelig skrevet av Paddis
                                      Så enkelt er det ikke.. Brenne passet bare ikke inn.
                                      Det er kanskje betimelig å minne om at han nå spiller for laget til en blåkopi av Nordlie, så riktig så enkelt er det nok heller ikke.

Kommentar

• Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

Enkelt? Nei sant at det ikke er enkelt..
                                        Men det kan da ikke være så vanskelig å se at Simen Brenne er en drit god fotball spiller? Som offensiv midtbane er han best, så enkelt er det bare!
                                        Kan det hende det er noen andre det er noe galt med? Siden så mange spillere som kommer tydligvis har vanskeligheter med å finne seg tilrette og som oftest blomstrer som bare det når de er borte fra klubben igjen?!!!!

Kommentar

• McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5102

Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Siden så mange spillere som kommer tydligvis har vanskeligheter med å finne seg tilrette og som oftest blomstrer som bare det når de er borte fra klubben igjen?!!!!
                                          Sånn er fotballen. Punktum. Du finner uhorvelig masse eksempler på det motsatte også. Folk som har lykkes på Åråsen, men ikke fått til en pøkk i andre klubber.

Kommentar

Working...