Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
Kommentar
-
Har dere sett Odd i dag eller? Ja de som har sett denne eller noen av de andre kampene til Odd i år kan vel ikke si noe annet enn at det var dumt å selge Brenne?!!!Kommentar
-
Kommentar
-
kan vel ikke si at runar normann lyktes så utrolig på åråsenNosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
Kommentar
-
Joa.. Jøss!!!
Jeg også syntes Nosa er god, men å sidestille han med en etablert stjerne på ett av tippeligaens beste lag blir vel ikke helt riktig?!!
Tror nok Nosa må bevise en del mer for at andre enn oss LSK supportere skal være enig med deg i det!!Kommentar
-
Brenne jogger rundt for seg selv på Odd akkurat som han gjorde i LSK, og er av og til involvert i spillet. To-tre gode kamper i LSK trøya er fulgt opp av et par gode kamper i Odd-trøya. Med gode mener jeg mål, for innsatsen hans ellers preger ikke kamper akkurat. Er akkurat like langt (eller lengre) unna landslaget nå som da han var i LSK.Kommentar
-
Brenne jogger rundt for seg selv på Odd akkurat som han gjorde i LSK, og er av og til involvert i spillet. To-tre gode kamper i LSK trøya er fulgt opp av et par gode kamper i Odd-trøya. Med gode mener jeg mål, for innsatsen hans ellers preger ikke kamper akkurat. Er akkurat like langt (eller lengre) unna landslaget nå som da han var i LSK.
Men her tar du så feil som det går an!
Helt ærlig: Så DU kampen til Odd i dag?
Dersom nei, foreslår jeg at du ser den så fort du kan før du kommer med kritikk igjen. Brenne banens klart beste utespiller.
Noe han har hvert i mange kamper jeg har sett i år.
Og med gode mener jeg ikke bare mål, men innsats som går laaangt utenpå enhver LSK spiller sin.Kommentar
-
Kan folk se til helvete å våkne opp og se realiteten i öynenen? Vi sliter ökonomisk etter noen år med vrangstyre. Når Odd kom på banen med et greit bud på Brenne, en spiller som har sliti med å prestere siden han kom og var en latsabb og en luksusspiller, så er vi pent nödt til å selge.
Som reka sier så går Nosa langt utenpå Brenne, noe jeg også skriver under på. Nosa har bevist mer i LSK-tröye enn Brenne gjorde, og det på et snaut halvår. Brennes gode LSK-kamper kan man telle på en hånd, og resten av kampa hadde han to tre gode involveringer i kampen, og fikk ikke til mye annet. Legg til at han var håplöst dårlig defensivt og hang ikke med på såpass elementäre saker som å fölge löp. Utgiftene på Brenne VS Nosa sier vel også en del. Valuta for penga. Også tåpelig å påstå at Brenne er en etablert stjerne. Fyren har spilt bra i en halv sesong nå, det skal vel mere til?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kan folk se til helvete å våkne opp og se realiteten i öynenen? Vi sliter ökonomisk etter noen år med vrangstyre. Når Odd kom på banen med et greit bud på Brenne, en spiller som har sliti med å prestere siden han kom og var en latsabb og en luksusspiller, så er vi pent nödt til å selge.
Som reka sier så går Nosa langt utenpå Brenne, noe jeg også skriver under på. Nosa har bevist mer i LSK-tröye enn Brenne gjorde, og det på et snaut halvår. Brennes gode LSK-kamper kan man telle på en hånd, og resten av kampa hadde han to tre gode involveringer i kampen, og fikk ikke til mye annet. Legg til at han var håplöst dårlig defensivt og hang ikke med på såpass elementäre saker som å fölge löp. Utgiftene på Brenne VS Nosa sier vel også en del. Valuta for penga. Også tåpelig å påstå at Brenne er en etablert stjerne. Fyren har spilt bra i en halv sesong nå, det skal vel mere til?
Når mannen spiller som bare faen før og etter LSK.Kommentar
-
Hva faen? Fyren gadd ikke å fölge löp eller ta sitt defensive ansvar da han var her. Hele han var ekstremt halvhjerta under perioden. Når slike ting er et vanlig element i spillet ditt, så er du ikke LSK-gutt. Da kan du pakke sakene og dra. Mulig han har fått en reality check etter at han ble solgt til Odd Grenland, og begynt å jobbe for penga, men her i LSK var han slapp i fisken, noe som ene og alene bör väre Brennes egne ansvar."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Hva faen? Fyren gadd ikke å fölge löp eller ta sitt defensive ansvar da han var her. Hele han var ekstremt halvhjerta under perioden. Når slike ting er et vanlig element i spillet ditt, så er du ikke LSK-gutt. Da kan du pakke sakene og dra. Mulig han har fått en reality check etter at han ble solgt til Odd Grenland, og begynt å jobbe for penga, men her i LSK var han slapp i fisken, noe som ene og alene bör väre Brennes egne ansvar.
Mulig, ikke sikkert, men mulig det er LSK det er noe galt med...
Veldig rart at såpass mange, ja jeg er klar over at det går begge veier, men syntes det har hvert for mange tilfeller de siste årene hvor spillere gjør det bra i andre klubber både før og etter en dårlig periode i LSK...!
Simen Brenne er lettere og bedre trent nå enn hva han var under tiden i LSK, det er vel ett tegn på at LSK ikke gjorde ting riktig mens han var her?!! Joa, han er voksen og kan ta ansvar for egen form, men noe galt med den såkalte "vinnerkulturen" på åråsen er det... For det har hvert påfallende mange kamper siste 2-3 år som har hvert preget av dårlig innsats!!Kommentar
-
i følge artikkelen i nyhetstråden så virker det ikke som vi har mulighet til å hente inn noen nye
Brukte hodet
Daglig leder Frank Grønlund sier han er innforstått med at LSK kommer til være et bunnlag sesongen ut og at det kan ende med nedrykk.
- Det er bare å se i hvitøyet at vi er på kvalik, sier Grønlund.
- Det eneste som gjelder er hardt arbeid, vi har ingen finansielle muligheter til å hente spillere, sier han og peker, som Sundgot, på at roen i klubben er bevart til tross for sviktende resultater.Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
- Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!Kommentar
-
Hva faen? Fyren gadd ikke å fölge löp eller ta sitt defensive ansvar da han var her. Hele han var ekstremt halvhjerta under perioden. Når slike ting er et vanlig element i spillet ditt, så er du ikke LSK-gutt. Da kan du pakke sakene og dra. Mulig han har fått en reality check etter at han ble solgt til Odd Grenland, og begynt å jobbe for penga, men her i LSK var han slapp i fisken, noe som ene og alene bör väre Brennes egne ansvar.Kommentar
-
Kommentar
-
rykter?
Synes diskusjonen har sporet litt av med han derre Brenne nå.
Er vel ikke første gang noen gjør det bra når de bytter klubb etter å ha slitt litt.
Uansett, er det noen som kjenner til noen rykter i forhold til å hente inn nye spillere?
Mulig å stjæle litt fra Lyn kanskje? Knudtzon, Holmen, Indy, Dahm??
Bare lurer på om det er noen i klubben som har noen følere ute i markedet for å se etter en evt. kreativ midtbanespiller, eller kanskje en venstrebeint venstrekant evt. en høyrekant....Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar