Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Opprinnelig skrevet av kimmern
    På midtstopperplass er det syyyltynt nå så jeg håper det kommer inn en der, så får det heller være en bonus hvis det kommer en kantspiller.
    Delvis enig. Vi har Kippe, Pedersen, Gabrielsen og Johnsen som kan spille stoppere, og skal vi hente en ny stopper nå bør det være en som kan gå rett inn og styrke midtforsvaret. Jeg er usikker på om vi finner en slik spiller som Bosman.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Opprinnelig skrevet av kimmern
      På midtstopperplass er det syyyltynt nå så jeg håper det kommer inn en der, så får det heller være en bonus hvis det kommer en kantspiller.
      Drammens Tidende skriver at Riseth-overgangen forutsetter at vi lykkes med å hente en stopper för vinduet stenger.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        Riseth spiller sannsynlig for Godset ut sesongen og vi gir fra oss Bjørkøy GRATS(for faen).

        Det MÅ hentes inn noen før vinduet stenger ellers står vi stygt tilbake ved skader. Mistet Riise, Nordtveit og disse to nevnt over. Blir en ekkel høst!

        Kommentar

        • Johnny Sack
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jun 2007
          • 127

          Hva kosta Brenne, Bjørkøy, Riseth å få inn/lønne? Og hva sitter vi igjen med?

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
            Hva kosta Brenne, Bjørkøy, Riseth å få inn/lønne? Og hva sitter vi igjen med?
            De kosta alt for mye inn, og det vi sitter igjen med er lettelse over å slippe lønnsforpliktelsene. Eneste vi fikk penger for var Brenne, 4 mill, noe som udiskutablet er årets beste salg.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Kjølnerdomen
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jun 2008
              • 148

              Noen som vet hva Bjørkøy hadde i lønn? Må ha vært en rimelig heavy lønningspose, ettersom vi faktisk gir ham bort???

              Ser for meg at Norge stiller til EM-kvalik med Bjørkøy og Brenne på sentral midtbane til neste år...

              Kommentar

              • larslovelsk
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Aug 2006
                • 3

                Må si er jeg litt skeptisk til at vi lar Bjørkøy gå gratis (bør ha hatt feit lønn).mHan har ikke vært noen kjempehit, og i de siste kampene har Søgård og Nosa klart seg bra. Men begge, særlig Nosa, har en tendens til å være litt ustabile. Og hvem går inn ved skade og suspensjon? Tokstad er et kjempetalent, men egner seg kanskje best på kanten enn så lenge? Dosso har jo spilt endel, uten å overbevise noe særlig. Blir tidevis i overkant "heit", og er i likhet med Tokstad, og forsåvidt Nosa, veldig ung enda. Og flere er det faktisk ikke!
                Vi er Fugla!

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3208

                  Opprinnelig skrevet av larslovelsk
                  Må si er jeg litt skeptisk til at vi lar Bjørkøy gå gratis (bør ha hatt feit lønn).mHan har ikke vært noen kjempehit, og i de siste kampene har Søgård og Nosa klart seg bra. Men begge, særlig Nosa, har en tendens til å være litt ustabile. Og hvem går inn ved skade og suspensjon? Tokstad er et kjempetalent, men egner seg kanskje best på kanten enn så lenge? Dosso har jo spilt endel, uten å overbevise noe særlig. Blir tidevis i overkant "heit", og er i likhet med Tokstad, og forsåvidt Nosa, veldig ung enda. Og flere er det faktisk ikke!
                  Hvis du ikke tenker deg muligheten av at Khaled Mouelhi, også kjent som "Kiko", kanskje kunne spille sentral midtbane ?

                  gilbert

                  Kommentar

                  • larslovelsk
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Aug 2006
                    • 3

                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                    Hvis du ikke tenker deg muligheten av at Khaled Mouelhi, også kjent som "Kiko", kanskje kunne spille sentral midtbane ?

                    gilbert
                    Med tanke på hans innstats sentralt i forhold til på kanten i år, synes jeg faktisk han burde fortsette der! Likevel, du har selvsagt rett i at han er et alternativ, men da forsyves vel bare problemet ut på høyrekanten?
                    Vi er Fugla!

                    Kommentar

                    • sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

                      Reid er på vei inn i følge RB:

                      Adrian Reid, som har prøvespilt med LSK de siste ukene, blir trolig LSK-spiller.
                      23-åringen som kommer fra Portemore United, som spilte treningskamp mot LSK denne måneden, kan være mannen for at midtstopper Vidar Riseth kan få ønske sitt oppfylt og får forlate Åråsen
                      – Det er en vurdering vi må ta dersom vi får til en leieavtale for Adrian. Inntil det skjer er det uaktuelt å la Vidar gå, sier Berg.

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3208

                        Opprinnelig skrevet av larslovelsk
                        Med tanke på hans innstats sentralt i forhold til på kanten i år, synes jeg faktisk han burde fortsette der! Likevel, du har selvsagt rett i at han er et alternativ, men da forsyves vel bare problemet ut på høyrekanten?
                        Helt enig i det; etter min vurdering er vi tynnere besatt på begge kantene enn på sentral midtbane.

                        gilbert

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Er mange fler hensyn å ta enn det vi ser på kamp.
                          Først og fremst mener jeg det er veldig viktig å ha en stall hvor veteranene går foran og hever nivået på treningene og rekruttlaget. Om ikke dette kommer opp fra et nivå jeg får inntrykk av er dårlig pr. i dag vil vi aldri bli bedre. Vi må ha spillere som krever noe av de andre og pusher unggutta. Logi virker som en fornuftig signering i så måte.

                          Jeg vet ikke hvordan Bjørkøy har fremstått på trening, men basert på det som er skrevet her om rekruttlaget synes jeg han har skuffet litt.

                          Mht ferdigheter må vi vel ha spillere som kompletterer hverandre, samt har ekstreme egenskaper i en eller annen retning. De yngre må få lære av de beste. Også her synes jeg bjørkøy faller mellom flere stoler.

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3208

                            Opprinnelig skrevet av sparwasser
                            Reid er på vei inn i følge RB:
                            Som jeg har meldt i en annen tråd gikk Adrian Reid fra Portmore (i følge Aftenposten.no) fra prøvespill for oss til prøvespill for Rekdals AaFK. Men han var tydeligvis mer interessant også for Fugla enn Jimmy De Wulf. Blir det noe av dette, er hans data følgende:

                            Adrian Reid - 24 - 10.03.1985 - 188/75

                            Han har 11 landskamper for Jamaica.

                            gilbert

                            Kommentar

                            • kimmern
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 1174

                              for de av dere som har sett reid: hadde han noe særlig fart?

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3208

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Jeg håper folk i etterkant vil se hvilken enorm oppgave som lå foran HB og TB da de tok over i LSK i fjor, med den jævla stallen som Uday hadde etterlatt oss.
                                Stensaas (lagt opp)
                                Brenne (Odd, 4 mill)
                                Kiesenebner (Østerrike)
                                Ciise (Turn)
                                Arnarson (Nybergsund)
                                Bertheussen (lån, Tromsdalen)
                                Moldskred (Godset)
                                Midttun Lie (lån, Sogndal, som forhåpentligvis vil ha ham videre)
                                Gundersen (lån, Nybergsund)
                                Fellus (Bærum)

                                og nå kanskje

                                Riseth
                                Bjørkøy.

                                Det er jobben Bjarmann og Berg har gjort siden de overtok, og med overraskende lite støy.

                                gilbert

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Opprinnelig skrevet av kimmern
                                  for de av dere som har sett reid: hadde han noe særlig fart?
                                  Rask spiller, etter treningsrapportene å dömme.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7101

                                    Reid har prøvespilt for vålerenga, i fjor, og spilte da vif møtte Liverpool. De som så den kampen, eller mot all formodning har et opptak av den, kan jo se og dømme selv.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      Opprinnelig skrevet av gilbert
                                      Stensaas (lagt opp)
                                      Brenne (Odd, 4 mill)
                                      Kiesenebner (Østerrike)
                                      Ciise (Turn)
                                      Arnarson (Nybergsund)
                                      Bertheussen (lån, Tromsdalen)
                                      Moldskred (Godset)
                                      Midttun Lie (lån, Sogndal, som forhåpentligvis vil ha ham videre)
                                      Gundersen (lån, Nybergsund)
                                      Fellus (Bærum)

                                      og nå kanskje

                                      Riseth
                                      Bjørkøy.

                                      Det er jobben Bjarmann og Berg har gjort siden de overtok, og med overraskende lite støy.

                                      gilbert
                                      Like viktig er de de har fått inn uten å bruke voldsomme midler:

                                      Eriksen
                                      Ringstad
                                      Bergmann
                                      Dosso
                                      Edwin
                                      Nosa

                                      (Logi)
                                      (Nordtveit)



                                      De har i mine øyne helt klart forsterka troppen mens de har kutta kostnader. Riise har dog også forsvunnet.

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        De kosta alt for mye inn, og det vi sitter igjen med er lettelse over å slippe lønnsforpliktelsene. Eneste vi fikk penger for var Brenne, 4 mill, noe som udiskutablet er årets beste salg.
                                        Og kanskje årets beste kjøp i TL...

                                        Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
                                        Noen som vet hva Bjørkøy hadde i lønn? Må ha vært en rimelig heavy lønningspose, ettersom vi faktisk gir ham bort???
                                        Undertegnede er også litt skeptisk når spillere som hentes inn til millionsummer gis bort gratis kort tid etterpå. Det lukter litt panikk av dette.

                                        Ikke det at jeg er i mot kostnadskutt, men det burde vel finnes en klubb som ville lagt noe penger på bordet for en spiller som tross alt har en del ferdigheter. Han kan umulig være så mye dårligere enn nevnte Brenne?

                                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        Helt enig i det; etter min vurdering er vi tynnere besatt på begge kantene enn på sentral midtbane.
                                        Et kongerike for en venstreving?

                                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        Det er jobben Bjarmann og Berg har gjort siden de overtok, og med overraskende lite støy.
                                        Lite grunn til støy når spillere beholder lønna si. Det er ikke noen liten sum vi har brukt på å smøre disse utlånene. Mellomleggspenger for Jooon, Pedersen, Moldskred, TAG (?) og evt. Riseth, samt sluttavtale for Kriseneber, summerer seg opp til en god del. Sikkert noe jeg har glemt også.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7101

                                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Et kongerike for en venstreving?
                                          Tja, fortsetter Myklebust fremgangen fra Godset-kampen skal iallfall jeg slutte å mase. Jeg mener våre to største mangler fortsatt er en rask og god høyreving, og en rask og god stopper.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...