Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    En rask oppsummering av det jeg har funnet om Reid:
    + Rask, duellsterk, leser spillet godt, god pasningsfot, skuddbein, ikke verst på hodet.
    - Plasseringsevne - har åpenbart ikke spilt mye soneforsvar før. Men det kan vel læres.

    Klansskallene kranglet fælt om ham da han var på prøvespill, men i ettertid er ALLE enige om at han ville vært et langt bedre kjøp enn Fuenmayor

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      Hvem betalte for Bjørkøy? Om det var investorer, spiller det vel liten rolle om vi slapp ham gratis. Det blir en slags motsatt Riise-situasjon, der folk klaget på at investorene satt igjen med størstedelen av kaka.

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        Opprinnelig skrevet av Lars
        Hvem betalte for Bjørkøy? Om det var investorer, spiller det vel liten rolle om vi slapp ham gratis. Det blir en slags motsatt Riise-situasjon, der folk klaget på at investorene satt igjen med størstedelen av kaka.
        Klubben kjøpte Bjørkøy for egne penger...

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          Ikke overraskende, egentlig...

          Kommentar

          • dennis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 872

            Opprinnelig skrevet av Lars
            Hvem betalte for Bjørkøy? Om det var investorer, spiller det vel liten rolle om vi slapp ham gratis. Det blir en slags motsatt Riise-situasjon, der folk klaget på at investorene satt igjen med størstedelen av kaka.
            Om innvestorene hadde fått penger for han hadde vel kanskje muligheten ha vært større for at de ville investere noe av fortjenesten i en ny spiller enn nå som han kanskje har gått gratis!!!

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6082

              Regner med at vi i hvertfall har en meget høy vidresalgsprosent på bjørkøy.


              I tillegg håper jeg vi har en klausul om penger om de får medalje i år, eller om de når europacup.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Investorer må på banen nå!
                • Stallen er slankere en den har vært noengang
                • Kjøpene som gjøres av Berg har utelukkende videresalgspotensiale
                • Salget av Riise ble en gullgruve for LSK Invest
                • Spillerne som blir hentet er billige
                • Klubben er fortsatt i nedrykksstriden og nedrykk koster 20-30 mill(?)

                Nå er tiden for å investere i klubben i deres hjerter! Mulighetene for en god investering har aldri vært større!
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • norskpoker
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 399

                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Mulighetene for en god investering har aldri vært større!
                  Mulighetene blir enda bedre om de venter et par måneder og ser hvilke lag som rykker ned. Spillere som Tollås fra Ålesund og Pedersen fra Godset har et stort potensiale og bør kunne hentes til Åråsen om klubbene de spiller i rykker ned.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Opprinnelig skrevet av norskpoker
                    Mulighetene blir enda bedre om de venter et par måneder og ser hvilke lag som rykker ned. Spillere som Tollås fra Ålesund og Pedersen fra Godset har et stort potensiale og bør kunne hentes til Åråsen om klubbene de spiller i rykker ned.
                    Kan like godt være oss som rykker ned med den stallen vi har nå. Vi har en slank stall og er ekstremt utsatte for skader.

                    Berg har også funnet gode, billige spillere utenfor landet. Edwin og Nosa er meget bra eksempler på det.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6082

                      Opprinnelig skrevet av norskpoker
                      Mulighetene blir enda bedre om de venter et par måneder og ser hvilke lag som rykker ned. Spillere som Tollås fra Ålesund og Pedersen fra Godset har et stort potensiale og bør kunne hentes til Åråsen om klubbene de spiller i rykker ned.
                      De to navnene er i hvert fall spennende. HAdde ikke sagt nei takk til Pedersen eller Tollås.

                      Hadde gjerne sett at vi prøvde å få i stand et bytte med Strømsgodset uansett om de rykker ned eller ikke, Pedersen - Occean.

                      Kommentar

                      • norskpoker
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 399

                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Kan like godt være oss som rykker ned med den stallen vi har nå. Vi har en slank stall og er ekstremt utsatte for skader.
                        .
                        Nei, det kan ikke like godt være oss som rykker ned. Vi har mange poeng på Godset, et bedre lag og overkommelige kamper igjen. Sjansen for at Godset rykker ned er betraktelig større enn at vi gjør det.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Opprinnelig skrevet av norskpoker
                          Nei, det kan ikke like godt være oss som rykker ned. Vi har mange poeng på Godset, et bedre lag og overkommelige kamper igjen. Sjansen for at Godset rykker ned er betraktelig større enn at vi gjør det.
                          Farlig tankegang det der kompis. På slutten av sesongen tar alltid de nederste lagene poeng, og det er mange eksempler på lag som var "trygge" og plutselig befant seg helt nede i sumpa.

                          En annen ting er at spillere pleier å bruke tid på å bli gode i LSK og da er det en fordel å hente de tidlig så de har vært her en stund før 2010 sesongen starter.

                          Jeg trur heller ikke vi rykker ned, men føler meg faen ikke trygg heller. Biter negler til vi eventuelt er sikret ny sesong i TL.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Arind
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2006
                            • 459

                            Det er som er helt klart er at etter at Bjørkøy dro i dag så er midtbanen vår enda mer sårbar enn tidligere. Vi har en skrall stall og med den skadehistorikken vår i år, er det på tide med forsterkninger nå i høst.
                            Dersom lommeboka er stengt for spillerkjøp, så må vi bare håpe det holder inn og vente til billigsalg etter endt sesong da......

                            Dersom Bjørkøy nå blomstrer opp i ODD og blir knallgod, slik som Simen, da skjønner jeg ikkeno.....
                            Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                            Kommentar

                            • norskpoker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 399

                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Farlig tankegang det der kompis.
                              Jeg sier ikke at vi er for gode til å rykke ned eller at vi ikke står i fare for å gjøre det. Det jeg sier er at sjansen er mye mindre for at vi rykker ned enn at Godset gjør det, enkelt og greit.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7101

                                Sentralt på midten har vi Kiko, Søgård, Nosa, Sundgot (til nød) og Dosso (Tokstad?) . Er ikke sikkert at vi kan koste på oss å ha enda flere alternativer der.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Mollari
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Dec 2003
                                  • 135

                                  Jeg er redd for at vi nå kommer å møte oss selv i døra, nok en gang, når Bjørkøy og eventuelt Brenne scorer på oss når vi møter Odd om noen uker. Det er dog verre om vi gir bort Riseth til nedrykkskonkurrent Godset.
                                  http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                                  Kommentar

                                  • Stan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 1082

                                    Hva får vi for Bjørkøy? Ingenting? Mannen er jo bedre enn ingenting...

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      Opprinnelig skrevet av Stan
                                      Hva får vi for Bjørkøy? Ingenting? Mannen er jo bedre enn ingenting...
                                      Bedre enn ingenting, men ikke bedre enn en pengene han har hevet her.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Opprinnelig skrevet av Mollari
                                        Det er dog verre om vi gir bort Riseth til nedrykkskonkurrent Godset.
                                        Kan ikke forstå at Riseth skal styrke dem nevneverdig. Godset spiller vanligvis med Alexander Aas, som er skada i noen uker. Aas er derimot bedre enn Riseth når han er tilgjengelig. Om en overgang betyr handlerom til å hente en bedre stopper enn Riseth så er jeg med.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Jeg synes det er lettere tragisk å slippe Bjørkøy gratis. Til tross for at han har tempoproblemer er han blant våre klart beste ballbehandlere. Han mister sjelden ball, slår sjelden feilpasninger og jobber utrettelig defensivt. Han er i tillegg anvendelig og klager ikke på lite spilletid. Han får urettferdig kritikk for å ikke ta ansvar, det var liten tvil om at Otto og Bjørkøy var de to som styrte under LSK 2 matchen i går. Jeg har alltid hatt sansen for Bjørkøy og synes det er tragisk om vi velger å slippe han uten å få en krone for han. Å gi bort Bjørkøy er det nærmeste du kommer veldedighet. Jeg har ingen tro på at han forsterker Odds første 11'er, men han forsterker definitivt troppen. Jeg tror ikke Bjørkøy befinner seg på lønnstoppen og jeg skulle gjerne sett feks. Occeans lønnspose forsvinne før Bjørkøys.
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...