Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
dagens RB (papir) Lang artikkel, ikke alt er tatt med av meg nå, men her er det viktigste i hvertfall.
Lyn-nei til LSKs millonstilbud.
-Det handler om et tilbud i millionklassen, sier LSK trener Henning Berg.
Sportsdirektøren aviser at Åråsen-klubben har kommet med noe skambud.
-Det dreier seg om mange penger i dagens marked, sier Bjarmann.
Og Henning Berg er overrasket over at Lyn som trenger penger, ikke er intresert i å selge eller snakke med LSK.
-Jeg trodde det ville være viktig for Lyn i den situasjonen klubben er i, sier han.
LSK skal ha lagt inn bud på to lyn-spillere, men Oslo klubben sa nei til overgang. Det er Riise-millionene som det skulle kjøpes med:
-Etter salget av Riise har vi fått noen midler tilgjenlige for kjøp. De er ikke brukt ennå, sier berg.
LSK eller Lyn vil ikke si hvike spillere det dreier seg om.
-Vi fikk beskjed om at den ene ikke var tilgjennlig for kjøp. Den andre priset Lyn for høyt, sier Bjarmann.
Men RB skriver at det er to av disse fire det er snakk om:
- Magne Simonsen: Er en back i utvikling og som fikk sjanser til spill i tippeligaen med Henning Berg som trener. Kan også brukes som kantspiller.
- Erling Knudtzon: Rask høyre kantspiller som vil passe godt inn i den stilen LSK vil gjennomføre.
- Paul Obiefule: Har god tekninkk, bra overblikk, en meget god fysikk og er en midtbanespiller med en offansiv legning Henning Berg godt kan tenke seg.
- Kim Holmen: Er en hyperrask spiss, men neppe aktuell for LSK i og med at Edwin har samme fart, og er mer målfarlig.
Kommentar
-
Håper det er snakk om Obiefule og Simonsen. Selv om det egentlig er for dumt å gå etter førstnevnte etter at vi hadde sjansen til å signere ham FØR han tegna ny kontrakt med Lyn. Kim Holmen er rett og slett ikke god nok og scorer for lite, burde være totalt uinteressant.Kommentar
-
Håper det er snakk om Obiefule og Simonsen. Selv om det egentlig er for dumt å gå etter førstnevnte etter at vi hadde sjansen til å signere ham FØR han tegna ny kontrakt med Lyn. Kim Holmen er rett og slett ikke god nok og scorer for lite, burde være totalt uinteressant.
Knutzon syns jeg er interessant. En spiller som kan gjøre den lille forskjellen som inbytter på slutten av kampene med farten sin. Er også ung og kan utvikle seg mye som fotballspiller.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
LSK henter midtstopper
Samtidig tyder mye på at Adrian Reid, som er på prøvespill i Lillestrøm, blir LSK-spiller.
23-åringen som kommer fra Portmore United, som spilte treningskamp mot LSK denne måneden, kan være mannen som gjør at midtstopper Vidar Riseth kan få ønsket sitt oppfylt og får forlate Åråsen
– Det er en vurdering vi må ta dersom vi får til en leieavtale for Adrian. Inntil det skjer er det uaktuelt å la Vidar gå, sier Berg.
Både Strømsgodset og Lyn har vist interesse for Riseth.
– Før helga fikk jeg beskjed om at jeg må bli, og jeg forholder meg til kontrakten jeg har med LSK, sier 37-åringen. (ANB)
Kommentar
-
Enig i at Holmen er bortkastet. Hvertfall når vi allerede har Edwin, Minibukken og Myklebust med de samme og bedre egenskaper en han.
Knutzon syns jeg er interessant. En spiller som kan gjøre den lille forskjellen som inbytter på slutten av kampene med farten sin. Er også ung og kan utvikle seg mye som fotballspiller.Kommentar
-
Lyn forhandler med viking om agnan : http://fotball.aftenposten.no/elites...icle148798.ece
Om dette salget går i orden tror jeg det er en viss mulighet for at Lyn-ledelsen (?) vil avvise budene våre.Kommentar
-
Lyn forhandler med viking om agnan : http://fotball.aftenposten.no/elites...icle148798.ece
Om dette salget går i orden tror jeg det er en viss mulighet for at Lyn-ledelsen (?) vil avvise budene våre.Kommentar
-
Kan det være at Viking snappet Indy foran oss og nå vil gjøre det samme med Angan?
- Det var omstendigheter rundt Sigurdsson og interesse fra andre klubber som gjorde at vi kjøpte ham. Det kan jo hende situasjonen er tilsvarende denne gangen, svarer Østenstad.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Samtidig tyder mye på at Adrian Reid, som er på prøvespill i Lillestrøm, blir LSK-spiller.
23-åringen som kommer fra Portmore United, som spilte treningskamp mot LSK denne måneden, kan være mannen som gjør at midtstopper Vidar Riseth kan få ønsket sitt oppfylt og får forlate Åråsen
– Det er en vurdering vi må ta dersom vi får til en leieavtale for Adrian. Inntil det skjer er det uaktuelt å la Vidar gå, sier Berg.
Både Strømsgodset og Lyn har vist interesse for Riseth.
– Før helga fikk jeg beskjed om at jeg må bli, og jeg forholder meg til kontrakten jeg har med LSK, sier 37-åringen. (ANB)
http://www.siste.no/fotball/eliteser...cle4539340.eceKommentar
-
Kjenner ikke stort til Reid, men jeg føler spillerne som vi velger å gå for nå er nøye overveid. Er derfor positiv hver gang klubben velger å gå for en spiller nå i motsetning til tidligere.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Råtipper at det kan være Simonsen og Knudzon det er snakk om. Begge to er unge, åpenbare salgsobjekter på litt sikt, og er Berg-protesjéer som har et godt forhold til Henning.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kan godt være at Reid er en god løsning for neste sesong, men da bør han kjøpes. Er LSK så usikre på han at det kun er lån som er aktuelt nå, skjønner jeg ikke hvordan han kan forventes å være en ok løsning umiddelbart.Kommentar
-
Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Mulig det er meg , men er aldri blitt imponert av han jeg. Men klart det er jo en Udinese spiller så..
Personlig kan jeg heller tenke meg en av de 4 andrePå min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
Kommentar