Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av antikris
    Hva mener du? Romanus var jo klasse. Spilte på landslaget og greier!
    Romanus var god han... Bare så synd han sendte fettern sin hit!!!!

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      Opprinnelig skrevet av Folke
      Romanus var god han... Bare så synd han sendte fettern sin hit!!!!
      Godt håndverk av Grønlund der...

      Kommentar

      • KrisB
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2008
        • 2923

        dagens RB (papir) Lang artikkel, ikke alt er tatt med av meg nå, men her er det viktigste i hvertfall.

        Lyn-nei til LSKs millonstilbud.

        -Det handler om et tilbud i millionklassen, sier LSK trener Henning Berg.
        Sportsdirektøren aviser at Åråsen-klubben har kommet med noe skambud.
        -Det dreier seg om mange penger i dagens marked, sier Bjarmann.

        Og Henning Berg er overrasket over at Lyn som trenger penger, ikke er intresert i å selge eller snakke med LSK.
        -Jeg trodde det ville være viktig for Lyn i den situasjonen klubben er i, sier han.

        LSK skal ha lagt inn bud på to lyn-spillere, men Oslo klubben sa nei til overgang. Det er Riise-millionene som det skulle kjøpes med:

        -Etter salget av Riise har vi fått noen midler tilgjenlige for kjøp. De er ikke brukt ennå, sier berg.

        LSK eller Lyn vil ikke si hvike spillere det dreier seg om.

        -Vi fikk beskjed om at den ene ikke var tilgjennlig for kjøp. Den andre priset Lyn for høyt, sier Bjarmann.

        Men RB skriver at det er to av disse fire det er snakk om:
        • Magne Simonsen: Er en back i utvikling og som fikk sjanser til spill i tippeligaen med Henning Berg som trener. Kan også brukes som kantspiller.
        • Erling Knudtzon: Rask høyre kantspiller som vil passe godt inn i den stilen LSK vil gjennomføre.
        • Paul Obiefule: Har god tekninkk, bra overblikk, en meget god fysikk og er en midtbanespiller med en offansiv legning Henning Berg godt kan tenke seg.
        • Kim Holmen: Er en hyperrask spiss, men neppe aktuell for LSK i og med at Edwin har samme fart, og er mer målfarlig.
        Administrerende direktør i Lyn Erik Langerud utelukker ikke at det kan skje noe i forhold til LSK og andre før overgangsvinduet stenger Mandag.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Håper det er snakk om Obiefule og Simonsen. Selv om det egentlig er for dumt å gå etter førstnevnte etter at vi hadde sjansen til å signere ham FØR han tegna ny kontrakt med Lyn. Kim Holmen er rett og slett ikke god nok og scorer for lite, burde være totalt uinteressant.

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Håper det er snakk om Obiefule og Simonsen. Selv om det egentlig er for dumt å gå etter førstnevnte etter at vi hadde sjansen til å signere ham FØR han tegna ny kontrakt med Lyn. Kim Holmen er rett og slett ikke god nok og scorer for lite, burde være totalt uinteressant.
            Enig i at Holmen er bortkastet. Hvertfall når vi allerede har Edwin, Minibukken og Myklebust med de samme og bedre egenskaper en han.

            Knutzon syns jeg er interessant. En spiller som kan gjøre den lille forskjellen som inbytter på slutten av kampene med farten sin. Er også ung og kan utvikle seg mye som fotballspiller.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • jonny
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Jun 2004
              • 13

              LSK henter midtstopper

              Samtidig tyder mye på at Adrian Reid, som er på prøvespill i Lillestrøm, blir LSK-spiller.
              23-åringen som kommer fra Portmore United, som spilte treningskamp mot LSK denne måneden, kan være mannen som gjør at midtstopper Vidar Riseth kan få ønsket sitt oppfylt og får forlate Åråsen
              – Det er en vurdering vi må ta dersom vi får til en leieavtale for Adrian. Inntil det skjer er det uaktuelt å la Vidar gå, sier Berg.
              Både Strømsgodset og Lyn har vist interesse for Riseth.
              – Før helga fikk jeg beskjed om at jeg må bli, og jeg forholder meg til kontrakten jeg har med LSK, sier 37-åringen. (ANB)

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Enig i at Holmen er bortkastet. Hvertfall når vi allerede har Edwin, Minibukken og Myklebust med de samme og bedre egenskaper en han.

                Knutzon syns jeg er interessant. En spiller som kan gjøre den lille forskjellen som inbytter på slutten av kampene med farten sin. Er også ung og kan utvikle seg mye som fotballspiller.
                Men har Knudtzon hatt den riktige utviklinga? Er litt i tvil der, Simonsen er mer av et safe bet som kan gå rett inn i en førsteellever.

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

                  jeg håper hvertfall den ene av disse er obifule

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Lyn forhandler med viking om agnan : http://fotball.aftenposten.no/elites...icle148798.ece

                    Om dette salget går i orden tror jeg det er en viss mulighet for at Lyn-ledelsen (?) vil avvise budene våre.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Lyn forhandler med viking om agnan : http://fotball.aftenposten.no/elites...icle148798.ece

                      Om dette salget går i orden tror jeg det er en viss mulighet for at Lyn-ledelsen (?) vil avvise budene våre.
                      Angan er jo den kanskje aller viktigste spilleren for Lyn, selger de ham nå så hiver de vekk den lille muligheten de fortsatt har for å klare seg.

                      Kommentar

                      • Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1453

                        Kan det være at Viking snappet Indy foran oss og nå vil gjøre det samme med Angan?

                        - Det var omstendigheter rundt Sigurdsson og interesse fra andre klubber som gjorde at vi kjøpte ham. Det kan jo hende situasjonen er tilsvarende denne gangen, svarer Østenstad.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          Opprinnelig skrevet av jonny
                          Samtidig tyder mye på at Adrian Reid, som er på prøvespill i Lillestrøm, blir LSK-spiller.
                          23-åringen som kommer fra Portmore United, som spilte treningskamp mot LSK denne måneden, kan være mannen som gjør at midtstopper Vidar Riseth kan få ønsket sitt oppfylt og får forlate Åråsen
                          – Det er en vurdering vi må ta dersom vi får til en leieavtale for Adrian. Inntil det skjer er det uaktuelt å la Vidar gå, sier Berg.
                          Både Strømsgodset og Lyn har vist interesse for Riseth.
                          – Før helga fikk jeg beskjed om at jeg må bli, og jeg forholder meg til kontrakten jeg har med LSK, sier 37-åringen. (ANB)


                          http://www.siste.no/fotball/eliteser...cle4539340.ece
                          Når man bruker 1. mnd på å vurdere om en spiller man skal låne ut sesongen er god nok så tviler jeg på om Reid er den rette mann for LSK.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Opprinnelig skrevet av Emil B
                            Når man bruker 1. mnd på å vurdere om en spiller man skal låne ut sesongen er god nok så tviler jeg på om Reid er den rette mann for LSK.
                            Virker som at alle kjøpene LSK gjør nå skal vurderes grundig før de gjøres. Husk at en spiller som Edwin var over flere ganger og det tok tid før klubben ga han kontraktforslag.

                            Kjenner ikke stort til Reid, men jeg føler spillerne som vi velger å gå for nå er nøye overveid. Er derfor positiv hver gang klubben velger å gå for en spiller nå i motsetning til tidligere.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7101

                              Råtipper at det kan være Simonsen og Knudzon det er snakk om. Begge to er unge, åpenbare salgsobjekter på litt sikt, og er Berg-protesjéer som har et godt forhold til Henning.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Mynten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 484

                                Opprinnelig skrevet av Emil B
                                Når man bruker 1. mnd på å vurdere om en spiller man skal låne ut sesongen er god nok så tviler jeg på om Reid er den rette mann for LSK.
                                Er veldig enig i det. Hvis tankegangen til Henning er at de ikke slipper Riseth uten å få inn en erstatter, så skjønner jeg ikke hvordan Reid kan være den kortsiktige løsningen. Jeg har ingen tro på at han er en forsterkning på kort sikt. Skal man erstatte Riseth kortsiktig så bør man hente en mer erfaren spiller som kjenner den norske spillestilen bedre. Om mulig hadde det f.eks. vært bedre å hente hjem Bertheussen som en kortsiktig løsning, og heller vurdere ny stopper i løpet av høsten.

                                Kan godt være at Reid er en god løsning for neste sesong, men da bør han kjøpes. Er LSK så usikre på han at det kun er lån som er aktuelt nå, skjønner jeg ikke hvordan han kan forventes å være en ok løsning umiddelbart.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7101

                                  Opprinnelig skrevet av Mynten
                                  hente hjem Bertheussen
                                  Gud forby!
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Mynten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 484

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Gud forby!
                                    Hvis det er snakk om en backup for Kippe, Pedersen for de resterende kampene denne sesongen så har jeg mer tro på det enn å hente Reid.

                                    For øvrig tilhenger av at han permanent finner seg en annen arbeidsgiver så fort som mulig.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7101

                                      Opprinnelig skrevet av Mynten
                                      Hvis det er snakk om en backup for Kippe, Pedersen for de resterende kampene denne sesongen så har jeg mer tro på det enn å hente Reid.
                                      Hvordan kan du si det når du aldri har sett Reid spille fotball?

                                      Bertheussen er livsfarlig å ha på banen.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        I følge et innlegg på bastionenforumet ryktes det at Jo Inge Berget selges til en norsk klubb i dette vinduet. Her håper jeg vi er med.

                                        Kommentar

                                        • Fuglegutt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2008
                                          • 863

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          I følge et innlegg på bastionenforumet ryktes det at Jo Inge Berget selges til en norsk klubb i dette vinduet. Her håper jeg vi er med.

                                          Mulig det er meg , men er aldri blitt imponert av han jeg. Men klart det er jo en Udinese spiller så..

                                          Personlig kan jeg heller tenke meg en av de 4 andre
                                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                          Kommentar

                                          Working...