Nå må det hentes spillere...

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

Muligens dumt spørsmål men når stenger silly-season? Altså vinduet. 1. sept?
    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Muligens dumt spørsmål men når stenger silly-season? Altså vinduet. 1. sept?
      31 august 00.00 for vår del, england har fått 18 ekstra timer så for dem stenger vinduet 1 sept kl 18.00 pga bank holiday mandag 31 august

Kommentar

• Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

Opprinnelig skrevet av reka
        I følge et innlegg på bastionenforumet ryktes det at Jo Inge Berget selges til en norsk klubb i dette vinduet. Her håper jeg vi er med.
        Ser ikke helt hvordan det skal være mulig. Han er jo Udineses eiendom og kostet mye penger(8 mil?). Hadde selvfølgelig vært en kjempesignering hvis det hadde gått.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Som sagt, det ryktes... Er jo uklart hva Udinese vil med denne spilleren, han fikk jo nettopp forlenget oppholdet sitt. Fyren ble jo solgt sammen med Igahlo, lurer på om det ikke var noe muffens der for å nekte Brynestad en bit av kaka. I mitt stille sinn tror jeg Udinese ønsker å selge ham, men at Lyn ikke har råd til å kjøpe. Når det gjelder Lyns disposisjoner, og hva de velger å si i media, er det ingenting som overrasker meg lenger.

Kommentar

• andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
            Mulig det er meg , men er aldri blitt imponert av han jeg. Men klart det er jo en Udinese spiller så..
            Har sett en del av ham i det siste, etter Halle tok over Lyn. Utvilsomt en god spiller, men spörsmålet er om han også kan prestere på andre plasser enn spissplass. Det er mest her han har spilt når jeg har sett ham. Om han kan spille på kanten på samme vis, så er det et bra kjöp.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Forøvrig: Morsomt forhandlingsutspill å lekke til RB at budene våre har blitt avslått. Tror nok Langerud får en del telefoner fra rasende kreditorer nå som lurer på hvorfor han sier nei til penger.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Forøvrig: Morsomt forhandlingsutspill å lekke til RB at budene våre har blitt avslått. Tror nok Langerud får en del telefoner fra rasende kreditorer nå som lurer på hvorfor han sier nei til penger.
                Hahaha. Kan noen sende en mail til sportsredaksjonene i TV2, NRK, DB og VG også? Blir vel kanskje litt fart på sakene da.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• antikris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 520

Enig med deg. Vil heller ha Knudzon.

Kommentar

• GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

Hehe ja du sier joe, det er jo en viss gambling Langerud driver med her som til syvende og sist kan slå veldig heldig ut for oss hvis ingen byr høyere. Da kan det bli røverkjøp.

Kommentar

• Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

Vi skal vurdere budene ekstremt nøye, men bud som nesten ikke bringer noe inn - på spillere som vi ønsker skal være med videre - er det ingen hensikt å si ja til. Vi kan ikke gi bort spillerne våre, sier Langerud til VG Nett og påpeker at han snakker på generelt grunnlag. Lyn har en ekstremt anstrengt økonomi, og Langerud beskriver dagens situasjon som vanskelig. Klubben jobber med kostnadskutt, spillersalg, pleie av kreditorene og alt annet som kan hjelpe klubben til å ikke gå konkurs.
                      http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=570872
                      Rart at ikke Lindorff tvinger LYN til å selge

Kommentar

• sigurdsen
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 1826

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Angan er jo den kanskje aller viktigste spilleren for Lyn, selger de ham nå så hiver de vekk den lille muligheten de fortsatt har for å klare seg.
                        Jeg mener Lyn spiller for å klare seg i 1. divisjon nå jeg. Rykker ned gjør de garantert, men nå jobbes det bare for å ikke rykke lenger ned i divisjonssystemet!

Kommentar

• antikris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 520

På RB nett står sier Lyn at en av spillerne ikke er til salgs.. Simonsen eller Knudzen?

Kommentar

• kimmern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 1174

ser at lyn nå er ute i all verdens aviser med informasjonen om budet vårt, for å helt klart håpe på en bedre sum

Kommentar

• Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Virker som at alle kjøpene LSK gjør nå skal vurderes grundig før de gjøres. Kjenner ikke stort til Reid, men jeg føler spillerne som vi velger å gå for nå er nøye overveid. Er derfor positiv hver gang klubben velger å gå for en spiller nå i motsetning til tidligere.
                              Dette er musikk i mine ører. Man gjør aldri gode handler av å kjøpe i panikk. Det er tusenvis av fotballspillere i verden som kunne gjort Lillestrøm bedre. Det handler om å få mest mulig kvalitet for færrest mulig kroner, og akkurat dette har LSK vært elendige på de siste årene.

Hva angår Lyn, så er det ikke igjen mye klasse der nå. Berget kanskje... men jeg synes han skal bevise mer. Ja, han har pene mottak og vendinger, litt Torres-aktig hår og sikkert greit potensiale.

Blir litt som poker dette. Når du gang på gang har brent bort store deler av chipstacken på dårlige hender, så vokter du den siste lille beholdningen litt ekstra før du velger å gå all in på sikrest mulig hånd.

Kommentar

• mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

Uansett om det er nye spillere på vei inn eller ei så er dette dagens mest positive kommentar;
                                Det er salget av Bjørn Helge Riise til Fulham som gjør at LSK nå har mulighet til å handle.
                                – Etter det salget har vi fått noen midler tilgjengelig for kjøp. De er ikke brukt ennå, sier Henning Berg.
                                Det gir trygget i en skremt sjel å se at det faktisk finnes midler i klubben.
                                Fugla mot nye høyder

Kommentar

• CFD
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2319

Spørsmålet burde være om man skal kjøpe spillere i et kjøpers marked og gjøre gode kjøp eller kjøpe tilbake Åråsen Eiendom. Her mener jeg Lillestrømbanken gjorde en grei handel med 5% årlig rente i disse tider.

Man må tenke på hvilken inntjening man har på Åråsen eiendom kontra evt. sportslig suksess og videresalg. Jeg mener at man ikke kan spare seg til fant og burde kjøpe inn NØKKELSPILLERE mens prisen er lav. Hvilke spillere man trenger tror jeg trenerteamet har full kontroll på.
                                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• ror1
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Aug 2008
                                    • 12

Simonsen og Knudzon

Lsk kunne jo tilbud Lyn Vidar Riseth ut året. og at vi fikk Simonsen og Knudzon for noen mill.
                                    LSK

Kommentar

• mooph
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 1496

Nå er det vel bedre at'n Vidar går til Godset, de ligger jo tross alt nærmere oss i antall poeng.
                                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

Vel vel, til tross for en drøss av spekulasjoner rundt Lyn-spillere har ingenting blitt funnet verdig omtale i noen sportsendinger på hverken NRK eller TV2. Knutdzon skal også være i FFKs søkelys.

Kommentar

• Mynten
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 484

Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Hvordan kan du si det når du aldri har sett Reid spille fotball?

Bertheussen er livsfarlig å ha på banen.
                                          Fordi Reid etter hva jeg forstår ikke er vant med vår måte å spille forsvar på, han kjenner ikke kulturen og språket og vil natulig bruke litt tid til å venne seg til det norske. Dermed ingen god kortsiktig løsning. Hvorfor da forhaste seg med å kvitte oss med Riseth? Kan ikke tenke meg at Godset har så god økonomi at de kan betale veldig mye av lønna til Riseth. Økonomisk ser jeg da ikke gevinsten.

Kommentar

Working...