Muligens dumt spørsmål men når stenger silly-season? Altså vinduet. 1. sept?
Nå må det hentes spillere...
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Ser ikke helt hvordan det skal være mulig. Han er jo Udineses eiendom og kostet mye penger(8 mil?). Hadde selvfølgelig vært en kjempesignering hvis det hadde gått.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Som sagt, det ryktes... Er jo uklart hva Udinese vil med denne spilleren, han fikk jo nettopp forlenget oppholdet sitt. Fyren ble jo solgt sammen med Igahlo, lurer på om det ikke var noe muffens der for å nekte Brynestad en bit av kaka. I mitt stille sinn tror jeg Udinese ønsker å selge ham, men at Lyn ikke har råd til å kjøpe. Når det gjelder Lyns disposisjoner, og hva de velger å si i media, er det ingenting som overrasker meg lenger.Kommentar
-
Har sett en del av ham i det siste, etter Halle tok over Lyn. Utvilsomt en god spiller, men spörsmålet er om han også kan prestere på andre plasser enn spissplass. Det er mest her han har spilt når jeg har sett ham. Om han kan spille på kanten på samme vis, så er det et bra kjöp."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Hahaha. Kan noen sende en mail til sportsredaksjonene i TV2, NRK, DB og VG også? Blir vel kanskje litt fart på sakene da."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Hehe ja du sier joe, det er jo en viss gambling Langerud driver med her som til syvende og sist kan slå veldig heldig ut for oss hvis ingen byr høyere. Da kan det bli røverkjøp.Kommentar
-
Vi skal vurdere budene ekstremt nøye, men bud som nesten ikke bringer noe inn - på spillere som vi ønsker skal være med videre - er det ingen hensikt å si ja til. Vi kan ikke gi bort spillerne våre, sier Langerud til VG Nett og påpeker at han snakker på generelt grunnlag. Lyn har en ekstremt anstrengt økonomi, og Langerud beskriver dagens situasjon som vanskelig. Klubben jobber med kostnadskutt, spillersalg, pleie av kreditorene og alt annet som kan hjelpe klubben til å ikke gå konkurs.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=570872Kommentar
-
Jeg mener Lyn spiller for å klare seg i 1. divisjon nå jeg. Rykker ned gjør de garantert, men nå jobbes det bare for å ikke rykke lenger ned i divisjonssystemet!Kommentar
-
Virker som at alle kjøpene LSK gjør nå skal vurderes grundig før de gjøres. Kjenner ikke stort til Reid, men jeg føler spillerne som vi velger å gå for nå er nøye overveid. Er derfor positiv hver gang klubben velger å gå for en spiller nå i motsetning til tidligere.
Hva angår Lyn, så er det ikke igjen mye klasse der nå. Berget kanskje... men jeg synes han skal bevise mer. Ja, han har pene mottak og vendinger, litt Torres-aktig hår og sikkert greit potensiale.
Blir litt som poker dette. Når du gang på gang har brent bort store deler av chipstacken på dårlige hender, så vokter du den siste lille beholdningen litt ekstra før du velger å gå all in på sikrest mulig hånd.Kommentar
-
Uansett om det er nye spillere på vei inn eller ei så er dette dagens mest positive kommentar;
Det er salget av Bjørn Helge Riise til Fulham som gjør at LSK nå har mulighet til å handle.
– Etter det salget har vi fått noen midler tilgjengelig for kjøp. De er ikke brukt ennå, sier Henning Berg.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Spørsmålet burde være om man skal kjøpe spillere i et kjøpers marked og gjøre gode kjøp eller kjøpe tilbake Åråsen Eiendom. Her mener jeg Lillestrømbanken gjorde en grei handel med 5% årlig rente i disse tider.
Man må tenke på hvilken inntjening man har på Åråsen eiendom kontra evt. sportslig suksess og videresalg. Jeg mener at man ikke kan spare seg til fant og burde kjøpe inn NØKKELSPILLERE mens prisen er lav. Hvilke spillere man trenger tror jeg trenerteamet har full kontroll på.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Fordi Reid etter hva jeg forstår ikke er vant med vår måte å spille forsvar på, han kjenner ikke kulturen og språket og vil natulig bruke litt tid til å venne seg til det norske. Dermed ingen god kortsiktig løsning. Hvorfor da forhaste seg med å kvitte oss med Riseth? Kan ikke tenke meg at Godset har så god økonomi at de kan betale veldig mye av lønna til Riseth. Økonomisk ser jeg da ikke gevinsten.Kommentar
Kommentar