Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mrognan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 846

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Vel vel, til tross for en drøss av spekulasjoner rundt Lyn-spillere har ingenting blitt funnet verdig omtale i noen sportsendinger på hverken NRK eller TV2. Knutdzon skal også være i FFKs søkelys.
    Trur ikke FFK har midler til å hente spillere nå som dem har gitt Nordlie kontrakt ut 2011. Dem må holde av noen mill. i sluttpakke for han til sommeren.

    Jeg trur nok vi får se en overgang fra Lyn til oss i løpet av helga, så får vi bare vente og se hvem som kommer.
    Morten

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      da er vidar ute også. Nå lukkes vinduet snart igjen, får vi se noen iløpet av helgen?
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • sbraathen
        Medlem
        Møteplager
        • Apr 2004
        • 88

        ser gjerne at knudtzon og obiefule som nye lsk spillere
        Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
        - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

        Kommentar

        • caLitri
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 634

          Har en god følelse at Knudtzon kommer til oss dette overgansviduet.
          og at Reid kommer på lån med opsjon om kjøp. (det er vel ganske forventet siden nVidar er ute)
          Gi alt, stå på LSK

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Opprinnelig skrevet av Skinke
            da er vidar ute også. Nå lukkes vinduet snart igjen, får vi se noen iløpet av helgen?
            Betyr vel at Reid eller eventuellt enn annen stopper kommer inn. Håper godset har vært desp nok til å dekke MYE av lønna til Riseth. Forhåpentligvis tvinger sinte kreditorer Lyn til å sende over Knudzon.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • sten
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2005
              • 873

              Lyn har vel egentlig ikke noe valg ettersom flere kreditorer har segt nei til å ettergi gjeld,men om noen spillere havner i LSK er vel uvist.Lyn vil vel ha mest mulig penger

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Opprinnelig skrevet av sten
                Lyn har vel egentlig ikke noe valg ettersom flere kreditorer har segt nei til å ettergi gjeld,men om noen spillere havner i LSK er vel uvist.Lyn vil vel ha mest mulig penger
                Jo nærmere vi kommer overgangsvinduet dess bedre avtale får vi. Lyn sitter i en situasjon der de ikke kan si nei til penger, og håper antakeligvis på at bedre bud skal tikke inn. Om det ikke lykkes må de kanskje selge billig i tolvte time. Tror ikke kreditorene gjør seg hyggelige og ettergir gjeld dersom Lyn sier nei til penger. At Lyn kan få bedre avkastning ved et senere tidspunkt driter de nok i. Om de får tilbake penga sine og slipper gjøre bizniss med klubben mer, så er dem nok storfornøyd.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • sten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2005
                  • 873

                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                  Jo nærmere vi kommer overgangsvinduet dess bedre avtale får vi. Lyn sitter i en situasjon der de ikke kan si nei til penger, og håper antakeligvis på at bedre bud skal tikke inn. Om det ikke lykkes må de kanskje selge billig i tolvte time. Tror ikke kreditorene gjør seg hyggelige og ettergir gjeld dersom Lyn sier nei til penger. At Lyn kan få bedre avkastning ved et senere tidspunkt driter de nok i. Om de får tilbake penga sine og slipper gjøre bizniss med klubben mer, så er dem nok storfornøyd.
                  FFk er vel intressert i knutzon,men er vel ikke all verden med penger der heller.LSK sitter vel igjen med litt penger etter Riise og slipper en del lønnskostnader på Riseth og Bjørkøy så jeg blir ikke så veldig overrasket om Reid pluss 1 eller 2 spillere til blir klare før overgangsvinduet stenger

                  Kommentar

                  • KrisB
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2008
                    • 2923

                    Tror at Lyn vil selge. De sa nei sikkert i håp om å få noe høyere bud. Men de trenger pengene og blir vel tvingt til å selge før mandag. Håper bare det er til LSK.

                    Håper på Simonsen og Knudtzon.

                    Kommentar

                    • vollafugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 978

                      Limer inn denne her:

                      Opprinnelig skrevet av vollafugl
                      I følge FFK-forumet glipper Knudtzon for FFK "fordi Lyn har kommet for langt i prosessen med en annen klubb". Det mer enn antydes at Knudtzon skal til LSK!.

                      http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1792

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Opprinnelig skrevet av sten
                        FFk er vel intressert i knutzon,men er vel ikke all verden med penger der heller.
                        Blir ingen FFK-overgang om ikke Erling selv vil. Og det vil han tydeligvis ikke. Om han skulle önske seg til FFK ville jeg stille spörsmålstegn ved hans fornuft og intelektuelle kapasitet. Da kunne han like gjerne ha gått til FFK, for en så dum spiller vil jeg ikke se i LSK.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          Mats Damm kan fort bli en LSK-spiller tipper jeg.

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            Mats Damm kan fort bli en LSK-spiller tipper jeg.
                            Reid hentes, da tror jeg ikke fler stoppere kommer.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              Flott at Knudtzon takker nei til FFK. Er forsatt litt usikker på om dette er en vi er interessert i, men uansett slipper vi da å gå i budkrig med Norges mest impulsive og bajasaktige fotballadministrasjon.

                              Håper forsatt mest på Jo Inge Berget - en av de beste som har gått gjennom NTG mølla, og helt klart mer allsifighet og potenisale enn Simonsen, Knudtzon & co. Han må i tilfelle kjøpes fra Udinese, og ryktene tyder på at vi kan få konkurranse fra Lyn om de skulle få investorer på plass. Om vi får tak i ham før neste sesong vil jeg bli en svært lykkelig mann.

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Om Berget skulle bli ledig på markedet kommer det ikke til å stå mellom bare oss og Lyn, det garanterer jeg! Gutten er et av de største talentene i landet, halve serien kommer til å kaste de knuste sparegrisene sine etter ham.

                                Knudtzon er ja takk. Han har ikke fått det til i år, men han var til tider strålende i fjor. Under Henning Berg, haha.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  Jo Inge Berget vil vi uansett ikke sende inn bud til lyn på, så han er vaffal ikke en av de to omtalte.

                                  Moren til Berget snakka jo om at Lilelstrøm kunne være aktuelle fordi han vil bli i oslo og vi har Henning Berg.




                                  Kjenner ikke så godt til Knudtzon eller Berget. Berget har jo ikke putta så ekstremt mange mål, men har vel spilt mest midtbane i starten av sesongen?

                                  Likte det jeg så av Knudtzon mot pool, men tidligere har jeg ikek vært like imponert. Men begge er uten tvil spennende.

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Han må i tilfelle kjøpes fra Udinese, og ryktene tyder på at vi kan få konkurranse fra Lyn om de skulle få investorer på plass.
                                    Nå er det ikke så mange rykter som tyder på at Lyn skal få noen investorer på plass, er det? Dessuten bör vel pengene gå til hissige kreditorer.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Berget er en meget spennende spiller jeg gjerne hadde sett i LSK, men han er vel først og fremst aktuell som spiss? Og spisstyper har vi nå egentlig mer enn nok av, det er vel helst slik at spillerslakten i LSK på langt nær er over ennå. Udinese vil ha gutten hjem til Italia og viser vel ikke akkurat tegn på å ville gi slipp på ham. Det eneste som kan gjøre ham aktuell for oss er hans egne ambisjoner og lyst.

                                      Nå er det også klart at Lyn ikke vil få slettet sin kreditorgjeld, det går mot et storstilt spillersalg der vi burde ha noen meget gode kort på hånda. Personlig håper jeg mest på Obiefule, en makker til Nosa sentralt som vil være et stort steg i riktig retning sporstslig. Simonsen som en god nummer to, Knudtzon synes jeg rett og slett ikke utmerker seg nok til at han skal være noen forsterkning for oss.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                                        Nå er det ikke så mange rykter som tyder på at Lyn skal få noen investorer på plass, er det? Dessuten bör vel pengene gå til hissige kreditorer.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Shit, for en dårlig investering.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...