Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Opprinnelig skrevet av Folke
    http://www.dagbladet.no/2009/08/30/s...erget/7886267/

    Molde kjøper Berget.. Han ble solgt for ca 6 mill til Italia og Molde kjøper han for en lavere sum står det i dagbladet i dag.
    Det er vel i utgangspunktet ikke penger til det i LSK, men noe må det da være siden de har lagt inn bud på 2 Lyn spillere. Så skulle tro det var mulig å kjøpe han, spesielt siden han selv har uttalt at han gjerne ville holde seg i Oslo området.
    Blir skuffet om det ikke kommer inn noen nye før overgangs vinduet stenger!!
    Det bør nevnes at Molde fikk et sted mellom 40 og 50 big ones av en engelsk storklubb tidligere i sommer. Det betyr kjøpekraft, for å si det litt forsiktig. I vårt tilfelle var vel lån fra Udinese mest aktuellt.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari

      Når sesongen er over burde en rekke av våre utlendinger være salgsobjekter, spillere som ikke utmerker seg i nok grad til å forsvare en plass. Otto, Husar, Kiko, Occean og Essediri bør alle evalueres.
      For to år siden, så kunne LSK har fått mellom 10-15 mil for disse spiller. Mye, mye mindre enn det nå, villet jeg har trodd.
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
        For to år siden, så kunne LSK har fått mellom 10-15 mil for disse spiller. Mye, mye mindre enn det nå, villet jeg har trodd.
        Trur følgende:

        Otto - Max 1,5 mil
        Husar - Gis bort
        Kiko - Max 1 mil
        Occean - Max 1 mil/gis bort
        Essediri - Gis bort/må ned i lønn

        Lønna vil ha mye å si her. Vi kan glemme å cashe inn store beløper for noen av disse.

        Tillegg: Mener ikke med dette at alle disse må ut. Dette er kun hva jeg trur de vil gå for hvis de skal bort
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

          Kiko er en midtbanespiller som vi trenger. Ser ikke poenget i å selge vår eneste spiller som kan slå en presis langpasning.

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            Mouehli MÅ beholdes. Føler også at Essediri er en kandidat i samme gruppe som Mouehli. De andre kan bare selges.
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Opprinnelig skrevet av antikris
              Kiko er en midtbanespiller som vi trenger. Ser ikke poenget i å selge vår eneste spiller som kan slå en presis langpasning.
              Kiko er den eneste jeg ville savna nevneverdig her. Esset vil jeg også ha med videre hvis han går ned i lønn etter positive takter på backen.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Rankiz
                Medlem
                Bøffel
                • Aug 2009
                • 39

                Opprinnelig skrevet av El Caco
                Mouehli MÅ beholdes. Føler også at Essediri er en kandidat i samme gruppe som Mouehli. De andre kan bare selges.
                Hvorfor må Mouehli beholdes?

                Otto - Selv hvis vi kjøper Logi
                Husar- Bort med han
                Kiko - Bort med han
                Occean - Bort med han
                Essediri - Behold

                Kommentar

                • norskpoker
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 399

                  Opprinnelig skrevet av Rankiz
                  Hvorfor må Mouehli beholdes?
                  Fordi han er den klart beste midtbanespilleren vi har per dags dato, enkelt og greit.

                  Kommentar

                  • antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

                    Opprinnelig skrevet av Rankiz
                    Hvorfor må Mouehli beholdes?

                    Otto - Selv hvis vi kjøper Logi
                    Husar- Bort med han
                    Kiko - Bort med han
                    Occean - Bort med han
                    Essediri - Behold
                    Heldigvis er det ikke du som styrer dette... Jeg drister meg til å påstå at Kiko er en type spiller som du må skjønne fotball for å verdsette.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Opprinnelig skrevet av antikris
                      Heldigvis er det ikke du som styrer dette... Jeg drister meg til å påstå at Kiko er en type spiller som du må skjønne fotball for å verdsette.
                      Uenig her Kiko har maks 3 kamper i året som han er god ellers så bremser han opp spillet og ikke er han målfarlig heller.

                      Kommentar

                      • erlando
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 858

                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Uenig her Kiko har maks 3 kamper i året som han er god ellers så bremser han opp spillet og ikke er han målfarlig heller.
                        Fotball spilles ikke bare i angrep. Man må ha spillere som får tak i ballen også.
                        Ja til pause i pausen!

                        Kommentar

                        • morten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2156

                          Opprinnelig skrevet av erlando
                          Fotball spilles ikke bare i angrep. Man må ha spillere som får tak i ballen også.
                          I det siste er det jo han som har spilt vekk ballen.Han har noen fantastiske pasninger innimellom,men ellers er han ikke all verden.Det er bittert for han er typen jeg trodde skulle bli briljant.Tiden har vist at han desverre ikke er all verden.Ja han har også vært skadet.
                          Badekar
                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Bremser opp spillet? Ærlig talt har jeg hatt store vanskeligheter med å se noe særlig spill fra lillestrøms side de to siste åra. Offensivt har vi hatt store porrblemer (dvs. enda verre enn problemer) med samhandling denne sesongen, og er i det store og hele blitt reddet av Riise og Edwins soloraid samt sundgots fulltreffere og hodestøt. Ellers har de foran stått planta som kritthvite påler. Noe bedre er det blitt, men det går sakte...

                            Om du har sett særlig mange løp hvor Mouheli ikke har sendt avgårde gjennombruddspasningen vil jeg også ha en slurk. I forrige kamp sendte han en nydelig skrudd pasning til esset med utsiden av foten forbi to motspillere rett i bakrom. Denne kom 0.1 sekund etter at esset starta og var bare å plukke med seg i medløp. Ellers har jeg sett flere slike gode pasninger, bl.a. mot tromsø bort mot esset, mykle mot søpla (crosser i bakrom tvers over banen, mykle trengte ikke å senke farta for å ta den med seg en gang, etc. etc.). Felles er at de kommer på et fåtall av initiativ fremover. Først de siste kampene har dette tatt seg litt opp. Og da er kiko sentral, fyren har et meget godt overblikk. Det er ikke uten grunn at essediri plutselig får til ting forover, for å si det sånn...

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Hjertens enig reka. Kritikken mot Kiko er lavpanna og uberettiget i min bok. Enten beror den på dårlig fotballforståelse, eller så er det senskader etter Nordlies og Erlandsens fotballfilosofi. Om bevegelsen finnes kommer passningene fra Kiko, om den ikke finnes så velger han å holde ball i laget. Å slenge ballen fremover for sakens skyld har jeg sett nok av i LSK, for å dominere kamper kreves det at man våger å holde på kula.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1823

                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Uenig her Kiko har maks 3 kamper i året som han er god ellers så bremser han opp spillet og ikke er han målfarlig heller.
                                Tror egentlig Kiko ikke får vist sitt fulle potensiale fordi medspillerne er for dumme. De er rett og slett ikke på samme fotballfaglige nivå som han

                                Kommentar

                                • Stabellmaster
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • May 2008
                                  • 112

                                  Noe bedre er det blitt, men det går sakte...

                                  Jeg synes fremgangen i de siste kampene har vært meget store jeg. I noen perioder mor godset vil jeg faktisk si at spillet var fantastisk.

                                  Kommentar

                                  • mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Felles er at de kommer på et fåtall av initiativ fremover. Først de siste kampene har dette tatt seg litt opp.
                                    Jepp. Derfor er også masinga her inne om å hente en ny kreativ midtbanespiller litt fåfengt. Uten bevegelse fra andre er det få som blir kreative. Bare se hva f.eks Arild får til av kreativitet med en gang løpene kommer til rett tid.
                                    Nosa ble sånn sett ett løft siden han kan skape en hel del alene. Samspillet hans med Edwin er også bra (selv om de to drar den litt vel langt til tider).
                                    Fugla mot nye høyder

                                    Kommentar

                                    • sigurdsen
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 1823

                                      Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                                      Noe bedre er det blitt, men det går sakte...

                                      Jeg synes fremgangen i de siste kampene har vært meget store jeg. I noen perioder mor godset vil jeg faktisk si at spillet var fantastisk.
                                      fantastisk er vel å ta litt hardt i, men bra var det. Men det bør det være i slike kamper og. Vi må klare å styre, dominere og komme til store sjanser mot så dårlige (borte)lag som godset

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                        Tror egentlig Kiko ikke får vist sitt fulle potensiale fordi medspillerne er for dumme. De er rett og slett ikke på samme fotballfaglige nivå som han
                                        Ærlig talt: Vi sender hele bærmen på et skikkelig franskkurs. Écouter, jævler, courir!

                                        Kommentar

                                        • Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2784

                                          Da var Reid klar for LSK, ifølge nyhetstråden. Er det lov å håpe at han ikke blir siste LSK-signering i kveld?

                                          Kommentar

                                          Working...