Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    Ifølge dette er Adrian Reid kun leid inn foreløpig;
    Opprinnelig skrevet av okb
    Han ble klar for klubben på mandag, og er kun på låneopphold fra Portmore. Hvis, eller når, han skriver under på en avtale som er litt lengere enn fire måneder så vil han selvsagt få en velkomst LSK og Adrian verdig.
    Smart trekk forsåvidt, dersom de ligger i avtalen at LSK har mulighet for å få signaturen på en fast overgang om LSK og Reid selv ønsker dette.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • aguado
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 448

      Enig at leie med opsjon på kjøp er en gunstig løsning, men det er ikke poenget. Vi trenger en mann som kan gå rett inn på laget ved eventuelle skader som oppstår de neste månedene og ut fra rapportene virker ikke denne Reid akkurat som dette.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Å finne en sånn spiller uten å samtidig tømme kontoen helt er vel en utopi. Klubben er jo i gang med et generasjonskifte og dette er et resultat av den risikoen det medfører.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2601

          Opprinnelig skrevet av jalapenos
          Skjønner ærlig talt ikke hva vi skal med Reid. Han er hentet inn som erstatter for Riseth, men er knapt nok god nok for andrelaget(?). Neste år er PSA tilbake igjen, så da er det mindre alvorlig, men hva skjer dersom vi får en langtidsskade på enten Kippe eller Pedersen denne sesongen?
          Herregud! Han har spilt én kamp for andrelaget og du mener deg i stand til å vurdere kvalitetene hans? Gi nå mannen en sjanse. Vi trenger noen til å steppe inn i krisetilfeller for resten av denne sesongen og det er neppe verdens dyreste avtale.
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Går utifra at Reid er et utviklingsobjekt. Vidar "poengtapet" Riseth ut og Reid inn betyr i min bok ikke så mye pr. dags dato. Vi har Gabrielsen i reserve og Johnsen eller Søgård om det kniper, ikke fullverdige erstattere til Kippe og Pedersen, men det var heller ikke Riseth. Reid har etter sigende egenskaper som kan gjøre han til en god spillende stopper, men behøver litt tid til å tilpasse seg fotballen her på berget. Om han ikke viser fremgang i høst og viser seg å ha begrensninger i forhold til spilleforståelse så benyttes ikke kjøpsopsjonen. Tror ikke lønnsslippen hans er skrekkinnjagende heller, så i så måte er det liten økonomisk risk. Lurer på om Fjøra og Uday noensinne har hørt om slike avtaler. Det funker kanskje ikke når man konsekvent kjøper middelmådige etablerte norske spillere rundt 30.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Opprinnelig skrevet av Kimito
              Herregud! Han har spilt én kamp for andrelaget og du mener deg i stand til å vurdere kvalitetene hans? Gi nå mannen en sjanse. Vi trenger noen til å steppe inn i krisetilfeller for resten av denne sesongen og det er neppe verdens dyreste avtale.
              Hvis han skal steppe inn ,ja da snakker vi krisetilfelle.

              Kommentar

              • sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

                siden det virker som om det er litt penger til spillerkjøp etter sesongen, så mener jeg at det bør brukes på Paul Obiefule og en spiller som Søgård, bare med bedre teknikk med ballen.

                Formasjon neste sesong blir da (Etter mitt ønske da )

                Logi
                Lasse - Pedersen - Kippe - Johnsen
                Obiefule
                Nosa - Ny Spiller
                Sundgot
                Edwin - BBS

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Om Reid har önsket utvikling og PSA kommer tilbake i slag, så bör ny stopper väre uaktuellt. Derimot bör vi hente inn en kantspiller, og eventuellt en offensiv midtbanespiller som kan spille sentralt og på kanten. Det avhenger også litt av ungguttenes utvikling i höst og vinter.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    (VG Nett) Dersom ikke Lyn klarer å skrape sammen 17 millioner kroner på tre uker, betyr det kroken på døra for Oslo-klubben.


                    Faktisk _helt_ latterlig at de avslo LSK sine bud hvis de var i millionklassen.
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

                      Opprinnelig skrevet av El Caco
                      http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=580080

                      Faktisk _helt_ latterlig at de avslo LSK sine bud hvis de var i millionklassen.
                      Litt OT men....

                      Problemet er vel at de sitter så ille i det at ett par mill inn ikke ville hjulpet nevneverdig. Dog hvis man tenker på tabellen, er det ikke akkurat en bakdel for LSK om Lyn går konk, og da kan man vel forsyne seg meg spillere også ?

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                        Faktisk _helt_ latterlig at de avslo LSK sine bud hvis de var i millionklassen.
                        Budene var visstnok "småpenger" med en gang, men med betalinger etter hvert som spilleren spilte kamper osv.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          Opprinnelig skrevet av Kay
                          Litt OT men....

                          Problemet er vel at de sitter så ille i det at ett par mill inn ikke ville hjulpet nevneverdig. Dog hvis man tenker på tabellen, er det ikke akkurat en bakdel for LSK om Lyn går konk, og da kan man vel forsyne seg meg spillere også ?
                          OT betyr "On Topic". Regner med du mente Off Topic men samma.

                          Hvis spillerne kan gå gratis, er det langt ifra sikkert at de vil havne i LSK. Hvis Lyn hadde akseptert budene, hadde vi garantert fått de.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • Boudewijn
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jul 2007
                            • 207

                            Opprinnelig skrevet av El Caco
                            OT betyr "On Topic". Regner med du mente Off Topic men samma.

                            Hvis spillerne kan gå gratis, er det langt ifra sikkert at de vil havne i LSK. Hvis Lyn hadde akseptert budene, hadde vi garantert fått de.
                            Vet at dette er OT, men kunne ikke dy meg.

                            Fra http://en.wikipedia.org/wiki/Off_topic

                            A contribution is on-topic if it is within the bounds of the current discussion and off-topic if not. The terms are normally used in the context of mailing lists, discussion groups, discussion forums, bulletin boards, newsgroups, and wikis.
                            It is a common courtesy to mark a new off-topic posting or email by beginning it with "OT"[
                            citation needed] - for example in a forum discussing the Linux operating system someone might post: "OT: Wow, did you feel that earthquake?".
                            Byråkratkanaris

                            Kommentar

                            • Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

                              Nå virker det som Lyn går konkurs, virker jo helt på hodet at de da takket nei til millionbud fra oss tidligere i år. Ikke bare at pengene fra salgene ville hjulpet, men også mindre lønn utgifter.

                              I tillegg skulle Lyn ha flyttet ut fra Ullevåll for evigheter siden, er nok mye billigere å spille på Bislett.

                              Snakk om å drite seg ut.
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • norskpoker
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 399

                                Opprinnelig skrevet av Xavi
                                Nå virker det som Lyn går konkurs, virker jo helt på hodet at de da takket nei til millionbud fra oss tidligere i år.

                                Snakk om å drite seg ut.
                                Er jo bedre for oss å kunne hente dem gratis da!

                                Kommentar

                                • Xavi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 1275

                                  Opprinnelig skrevet av norskpoker
                                  Er jo bedre for oss å kunne hente dem gratis da!
                                  Sant det, hvis de velger å gå til LSK da. De at Henning og Torgeir er her nå vil nok hjelpe.
                                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

                                    Tror det er viktig å gjenoppta denne diskusjonen etter den latterlige midtbaneprestasjonen mot FFK. Det er ____0___ offensiv kraft så lenge Nosa blir utilgjengelig for oss. Hva skal vi gjøre hvis Nosa blir langtidsskadet i vinter??

                                    Odd Grenland skal tydeligvis på spillerjakt etter sesongen, der de sier at de vil hente tilbake de "gode gamle" Odd-spillerne. Solli og Frode Johnsen har blant annet (!) blitt nevnt. Er det da en mulighet og se på Odd for forsterkninger? Vi gjorde de tydeligvis en "tjeneste" ved å la Bjørkøy gratis, og Brenne gikk billig også, så det kan jo absolutt være en mulighet.

                                    Nå vet ikke jeg helt hvem som er førstemann i rekka hos Odd, men Storbæk, Lekven eller Dokken ser jeg på potensielle spillere som vil se etter andre muligheter hvis Odd de skal drive med storkjøp til vinteren. Og dette er absolutt spillere jeg kunne tenkt med i LSK drakt.
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • sholen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2009
                                      • 381

                                      Opprinnelig skrevet av El Caco
                                      Nå vet ikke jeg helt hvem som er førstemann i rekka hos Odd, men Storbæk, Lekven eller Dokken ser jeg på potensielle spillere som vil se etter andre muligheter hvis Odd de skal drive med storkjøp til vinteren. Og dette er absolutt spillere jeg kunne tenkt med i LSK drakt.
                                      Lekven har blitt fulgt av flere utenlandske klubber i år, så han skal det nok litt for at han kommer til oss
                                      Dokken er vel over 30 i tillegg til at han er et rasshøl uten like...mistet totalt respekten etter episoden i Ålesund.
                                      Storbæk er nok litt for ujevn i tillegg til at jeg tror han passer best i 433 og ikke i 442.

                                      Hvis Godset enten rykker ned eller fortsatt er i økonomisk ubalanse, så ser jeg gjerne at vi legger inne et bud på Fredrik Nordkvelle. En spiller som er glad i å komme på løp inn i feltet, i tillegg til at han har en syk skuddfot. Dette er en spiller med stort potensiale. Ser også gjerne Obiefule i LSK drakt neste år.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Vi får aldri i livet tak i Lekven eller de andre etablerte Odd-spillerne med vår økonomi, ikke er det mange som imponerer heller. Vi kjøper vel heller ikke den type spillere lenger. En som vi derimot kan ha sjanse på er Torgeir Børven - 17 åringen som skåret Odds første og la opp til det andre. Det han viste var pur klasse.

                                        Kommentar

                                        • El Caco
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2009
                                          • 2286

                                          Forståelig at man mister respekten for Dokken etter en slik situasjon, men en Dokken er absolutt ikke en sånn person (ref. faren hans, spillerne og en jeg kjenner som kjenner Dokken.)

                                          "Storbæk er nok litt for ujevn i tillegg til at jeg tror han passer best i 433 og ikke i 442." .. Nå har det seg slik at halvparten av spillerne vi bruker, blir ikke brukt i de posisjonene de er vant i (sence the irony), så tror ikke det ville vært noe problem.

                                          Lekven kan blir vanskelig å få tak i ja, men Dokken og Storbæk er ikke umulige.
                                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                          Kommentar

                                          Working...