Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    Opprinnelig skrevet av reka
    Vi får aldri i livet tak i Lekven eller de andre etablerte Odd-spillerne med vår økonomi, ikke er det mange som imponerer heller. Vi kjøper vel heller ikke den type spillere lenger. En som vi derimot kan ha sjanse på er Torgeir Børven - 17 åringen som skåret Odds første og la opp til det andre. Det han viste var pur klasse.
    Var flink han ja, men tror nok ikke Odd slipper han med det første dessverre.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • sholen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2009
      • 381

      Opprinnelig skrevet av El Caco
      "Storbæk er nok litt for ujevn i tillegg til at jeg tror han passer best i 433 og ikke i 442." .. Nå har det seg slik at halvparten av spillerne vi bruker, blir ikke brukt i de posisjonene de er vant i (sence the irony), så tror ikke det ville vært noe problem.
      jeg vil se en spiller som er vandt med 442, hadde vi hentet en spiller som passer utmerket i 433, så hadde det jo ikke vært noen vits i å kvitte seg med Brenne, greit han var dyr, men tror ikke vi hadde kvittet oss med han hvis han hadde passet i 442.

      Kommentar

      • El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

        Vel, han hadde funket utmerket på midtbanen (Brenne) hvis han noensinne hadde blitt brukt der. Ble jo stort sett satt ut på vingen.
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

        Kommentar

        • sholen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2009
          • 381

          Opprinnelig skrevet av El Caco
          Vel, han hadde funket utmerket på midtbanen (Brenne) hvis han noensinne hadde blitt brukt der. Ble jo stort sett satt ut på vingen.
          Ikke av Henning.

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            Hvis Henning er så flink til å bruke spillerne der de passer/pleier å spille, skal det ikke være noe problem å hente Storbæk
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Look to Sweden, sier nå jeg. Både Bajen og Djurgården er på vei ned i superettan, og står notert med 19 poeng hver når 5 kamper gjenstår. Bare Örgryte er dårligere, med 17. Til ÖIS forsvar skal det sies at de sto med 2 poeng etter halvspilt serie, og at de har värt på en oppadgående prestasjonskurve etter Åges inntog. DIF og Bajen opplever det motsatte, og de skal få slite med å holde Örgryte bak seg. Brommapojkarna er nr. 13 på tabellen med 24 poeng. Både Öis og BP har en kamp mindre spilt. Derfor tror jeg DIF og Bajen ramler ut. Begge lag har gode enkeltspillere som bør være tilgjenglige for en fornuftig sum. Særlig DIF har kjøpt talentfulle spillere for store summer, som ikke har fått det til i en klubb som har vært et kaos de siste par åra.

              Her er et par spillere vi gjerne kan vurdere.

              Djurgården;

              Hrvoje Milic: Rask og teknisk god kantspiller. Rundt 20.
              Christer Youseff: Stort talent som kan spille både kant og spiss. Youseff og Milic har fått en del sjanser den siste tiden, og gjør i følge DIF-venner det bedre enn de etablerte har gjort i deres posisjoner.
              Daniel Sjölund: Finsk landslagsspiller, og ganske så anvendelig. Bør være et kjent navn for Liverpoolsupportere. Er kanskje best i en offensiv midtbanerolle, men kan brukes flere steder, offensivt i banen. Er en klassespiller når han brukes rett.

              Hammarby;

              Simon Helg: Meget talentfull venstrebeint spiller med noen herlige tekniske detaljer i spillet sitt. Primært kant. Vil bli god.
              Emil Johansson: Venstreback og svensk U21-spiller. Også han en meget habil spiller.

              Finnes flere spiller i lagene som kanskje kan være gode kjøp, men disse er i mine øyne de mest spennende.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Ser frem til å bli Stabæk nr 2
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Ser frem til å bli Stabæk nr 2
                  Merkelig innlegg. Er da ikke bare Stabæk som har hentet svensker med hell til TL. Vi har selv hatt svensker osm har herjet på laget tidligere og jeg vil gjerne ha en svenske eller 2 til Åråsen.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    Ser frem til å bli Stabæk nr 2
                    Om noen har lært noe av andre i TL er det Stabæk. Ingen var flinkere enn LSK til å hente skandinaviske spillere, det eneste landet vi ikke var heldige med var Finland. Pasi Rasimus anyone?

                    Stabæk lærte av LSK, kopierte LSK og ble flinkere på å hente spillere enn LSK. Det er vår egen feil, ingen andres.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • El Caco
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2009
                      • 2286

                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Merkelig innlegg. Er da ikke bare Stabæk som har hentet svensker med hell til TL. Vi har selv hatt svensker osm har herjet på laget tidligere og jeg vil gjerne ha en svenske eller 2 til Åråsen.
                      Merkelig at du (og kimmern) ikke ser ironien i det innlegget. Skal passe på å legge til "" eller "hehe" i slutten av innlegget slik at du/dere forstår neste gang.

                      P.S: Morsom signatur du har. Passer godt inn her.
                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                        Om noen har lært noe av andre i TL er det Stabæk. Ingen var flinkere enn LSK til å hente skandinaviske spillere, det eneste landet vi ikke var heldige med var Finland. Pasi Rasimus anyone?
                        Rasimus veies godt opp av tunnelkongen Hiimanka
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Jannis
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2005
                          • 266

                          Ivailo Kirov og Pasi Rasimus, det går rundt og rundt og rundt og rundt:lol:

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            Brommapojkarna vant i dag mot Gefle. Det betyr 8 poengs klaring ned til Djurgården og Hammarby. Her håper jeg vi er alerte og plukker opp en spiller eller to. Det finnes flere store talenter og et par gode etablerte spillere i lagene. Håper vi har koll på disse, og har mulighet til å hente spillere etter sesongen.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Martin Olsen
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jan 2007
                              • 186

                              Jarko Wiss gjorde en meget God jobb den tiden han var her scoret menge mål også.................................

                              Kommentar

                              • Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

                                Jeg sier bare Jo Inge Berget. Han er det noe med, kjenner til han. Et virkelig talent fysisk. Pluss; han har smilet på lur. Kan fikse en kantrolle mye bedre enn det vi har pr nå. Men for dyr kanskje...
                                Noe ganske annet med K.Dokken, som ikke skal hit. Glem'me!

                                B & B, kjenn deres besøkelsestid.

                                ps. Er visst helt vill kondis på gutten. Ikke'no kebab på Hadeland vøtt.
                                Last edited by Yellow-not-jella; 30.09.2009, 03:06. Begrunnelse: kondis & bab...

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                  Jeg sier bare Jo Inge Berget. Han er det noe med, kjenner til han. Et virkelig talent fysisk. Pluss; han har smilet på lur. Kan fikse en kantrolle mye bedre enn det vi har pr nå. Men for dyr kanskje...
                                  Noe ganske annet med K.Dokken, som ikke skal hit. Glem'me!

                                  B & B, kjenn deres besøkelsestid.

                                  ps. Er visst helt vill kondis på gutten. Ikke'no kebab på Hadeland vøtt.
                                  De selger da "kebab" på Hadeland... Bakt potet med kjøtt kalles det... Haha!
                                  Nei helt enig med du.. Løp og kjøp, skulle man ikke ha råd så er det synd!!

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

                                    Jeg er klar for Thioune. Trenger en ordentlig midtbane.
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Opprinnelig skrevet av El Caco
                                      Jeg er klar for Thioune. Trenger en ordentlig midtbane.
                                      Trur vi primært bør gå etter spillere vi er i nærheten å ha råd til. Synd vi ikke hentet han da han spillte i adecco.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        Ok, nå begynner jeg å bli bekymret. Ja, jeg var ironisk igjen Er større sjans å overtale Ferguson til å få låne Diouf enn at vi får kjøpt Thioune.

                                        Fra spøk til alvor, så syntes jeg Obiefule er en vi burde satse på (så fremt Dokken/Storbæk ikke er et alternativ). Har kanskje ikke overbevist denne sesongen i Lyn. Men så er jo ikke Lyn akkurat Norges mest sammenkjørte/stabile/fast-ellever lag. Tror han kan bli en hit sammen med Nosa og Edwin.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                                          Jeg er klar for Thioune. Trenger en ordentlig midtbane.
                                          Vi hadde muligheten,han trente med oss men Feiten ville ikke ha han.

                                          Kommentar

                                          Working...