Nå må det hentes spillere...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    Tar gjerne Traore som en av flere nye vinger om vi får han tilnærmet gratis. Traore var et ekstremt talent og imponerte meg voldsomt i cl for noen år siden. Med litt nytt miljø og litt fast plass tror jeg han kan blomstre.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Mine ønsker:

      Erling Knudtzon
      Jo Inge Berget
      Magnus Sylling Olsen (KIL)
      Daniel Sjölund (Djurgården, bosman)
      Emil Johansson (Hammarby)
      Simon Helg (Hammarby)

      Selvfølgelig ikke alle sammen, men disse er gode spillere som det burde være mulig å hente. Det som er sikkert, er at vi behøver å forsterke midtbanen.

      Disse bør ut: Occean, Otto. Litt avhengig av hvem som eventuellt kommer inn, så kan man sikkert sette et par navn til på lista. Jeg er veldig usikker på bl.a. Johnsens fremtid. Han koster.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5916

        Opprinnelig skrevet av HSft
        Tar gjerne Traore som en av flere nye vinger om vi får han tilnærmet gratis. Traore var et ekstremt talent og imponerte meg voldsomt i cl for noen år siden. Med litt nytt miljø og litt fast plass tror jeg han kan blomstre.
        Traore var et stort talent, som jeg tviler på går tilnærmet gratis noe sted. Men han har tydeligvis noen egenskaper som ikke er så ønskelig. Først er det selvfølgelig straffesituasjonen mot RBK jeg sikter til, dernest; gutten kan jo ha endra atferd etterhvert, men hissigheten kan holde seg i spillet, spør du meg. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=531092
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • sholen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2009
          • 381

          Opprinnelig skrevet av HSft
          Tar gjerne Traore som en av flere nye vinger om vi får han tilnærmet gratis. Traore var et ekstremt talent og imponerte meg voldsomt i cl for noen år siden. Med litt nytt miljø og litt fast plass tror jeg han kan blomstre.
          I et intervju med Nils Skutle i forrige uke, så kan det hende at RævBK kan komme til å budsjettere med et underskudd opp mot 30 mill....tror derfor at ingen av spillerne blir sluppet på billigsalg.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6082

            Opprinnelig skrevet av sholen
            I et intervju med Nils Skutle i forrige uke, så kan det hende at RævBK kan komme til å budsjettere med et underskudd opp mot 30 mill....tror derfor at ingen av spillerne blir sluppet på billigsalg.
            Tror ikke Rosenborg kan vente seg store overgangssummer for noen av de 10 spillerne som skal være på vei ut. I dagens marked får man ikke mye for spillere som ikek har starta kamper og er ønska bort fra klubben. Mulig man må ut med en mil eller to for Traore siden Rosenborg er en større klubb enn oss. Forventer ikke å få inn noe særlig for spillere vi skal selge i år heller.

            Kommentar

            • OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

              Mine ønsker. Noen som kan dribble eller "go on the outside" of a fullback.

              Altfor få innlegg fra dødballinje.
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

              Alltid Celtic og LSK

              Kommentar

              • sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

                Opprinnelig skrevet av HSft
                Tror ikke Rosenborg kan vente seg store overgangssummer for noen av de 10 spillerne som skal være på vei ut. I dagens marked får man ikke mye for spillere som ikek har starta kamper og er ønska bort fra klubben. Mulig man må ut med en mil eller to for Traore siden Rosenborg er en større klubb enn oss. Forventer ikke å få inn noe særlig for spillere vi skal selge i år heller.
                sier ikke at de kommer til å kreve store summer, men 1-2 millioner er ikke "tilnærmet gratis" for oss

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6082

                  Opprinnelig skrevet av sholen
                  sier ikke at de kommer til å kreve store summer, men 1-2 millioner er ikke "tilnærmet gratis" for oss

                  Får vi han til en mil eller mindre så synes jeg vi skal slå til. Det tror jeg også vi kan finne midler til. Mener å ha lest at 1mil er den prisen det er normalt at vi betaler for afrikanere. Nosa, Dosso og Edwin kosta vel mest sansynlig ca. en mil hver(?). Dermed er det mulig det ikke blir så mye dyrere å hente Traore sammenlignet med et ubeskrevet blad fra afrika. Omdet ikke blir det, synes jeg hanhadde vært et godt valg på kanten. Om jeg tar feil og han blir mye dyrere så frister han også mindre.

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    Alt er bedre enn Busten på venstre ett år til. Martin Husar må få sjansen nå. Hvis han ikke slår til, må det handles. Traore, P Vaagan Moen, disse lovende svenskene, WHATEVER.

                    Hilsen desperat.

                    Edit: Ang nedenstående innlegg, husk vi har den beste fysioen i Norden.

                    Og hvordan står det til med Bajens økonomi, noen som vet?
                    Last edited by Yellow-not-jella; 08.10.2009, 03:52. Begrunnelse: fysio + bajens øk.

                    Kommentar

                    • Xavi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 1275

                      Vi trenger en ving som klarer det Alex Valencia klarer Premier League i Tippeligaen. Han Simon Helg virker hvertfall rask nok, grunnen han ikke har slått til enda i Hammarby virker å være grunnet småskader, noe som i seg selg kan være et varsellys.

                      Fra Hammarby sine egne sider.
                      Simon periodvis haft problem med småskador och har ännu inte etablerat sig i startelvan. Annars finns alla förutsättningar för att han ska bli en storspelare. Fysiskt sett är han ett praktexemplar, och snabbheten och tekniken håller hög nivå.
                      Med en känslig vänsterfot är hans naturliga position på vänstermittfältet, och förhoppningarna om att hans definitiva genombrott är nära förestående är stort, både inom klubben och bland Hammarbys supportrar.
                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                        Alt er bedre enn Busten på venstre ett år til. Martin Husar må få sjansen nå. Hvis han ikke slår til, må det handles. Traore, P Vaagan Moen, disse lovende svenskene, WHATEVER.
                        Enig. Men ____IKKE____ Vaagan Moen. Sammen med Gashi har de to de styggeste sutretrynene i TL.
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • sholen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2009
                          • 381

                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                          Enig. Men ____IKKE____ Vaagan Moen. Sammen med Gashi har de to de styggeste sutretrynene i TL.
                          kommer vel aldri til å skje heller vel...han vil vel ikke bort...og vi har ikke råd til han

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            Forhåpentligvis aldri nei. Men bare tanken får meg til å grøsse.
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              Fra nyhetstråden:

                              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                              Bjarmann sier i papir-RB i dag at det "i utganspunktet" ikke kommer nye spillere inn dersom ingen av de som har kontrakt forsvinner ut, om jeg husker rett fra de jeg leste i dag tidlig.
                              Og blant de som har kontrakt neste sesong er jo f eks både Biffen, Midtun-Lie, Gundersen og André Hansen...
                              Samtidig slo Torgeir fast at det André blir en av to keepere neste år...
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                Får krysse fingra for at Logi er keeper nummer 1. Vil ha han på Åråsen til Andre er klar til å ta over keeperplassen.

                                Et salg av Otto må vi regne med. Får vel ikke rare prisen for han, men lønnsutgiftene vi sparer blir gull verdt.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7103

                                  Biff, Midttun og Otto er nok ferdige i klubben. Tipper også Myklebust er kake.

                                  Går Otto, frigjør vi plass til en utenlandsk spiller. Karen vi har utlånt til Mjøndalen er vel kanskje påtenkt i så måte. Men jeg tror det vil bli enda flere utskiftninger utover vinteren.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Biff, Midttun og Otto er nok ferdige i klubben. Tipper også Myklebust er kake.

                                    Går Otto, frigjør vi plass til en utenlandsk spiller. Karen vi har utlånt til Mjøndalen er vel kanskje påtenkt i så måte. Men jeg tror det vil bli enda flere utskiftninger utover vinteren.
                                    Tror også Occean sier farvel i vinter. Han har ikke egenskaper som passer inn i spillet vårt. Mulig han kan komme til sin rett med mer tradisjonelle vinger, men han står alikvel i veien for unge menn med et langt höyere potensiale. PDD har vi Arild, Eddie og Bergmann som alle er klare valg foran Occean. I tillegg venter Gulbrandsen på sine muligheter.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Mine ønsker:

                                      Erling Knudtzon
                                      Jo Inge Berget
                                      Magnus Sylling Olsen (KIL)
                                      Daniel Sjölund (Djurgården, bosman)
                                      Emil Johansson (Hammarby)
                                      Simon Helg (Hammarby)
                                      Så Daniel Sjölund i aksjon live på lørdag. Mener å huske at det ikke vær så værst. De jeg derimot la best merke til, var Prince Ikpe Ekong på midtbanen og Kebba Ceesay på høyre beck (mener bestemt det var høyre side...) - var fart i de to samtidig som dem var gode ballgjenenvinning og presise avleveringer. I hvertfall slik jeg så det og følte at dem spilte.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6082

                                        At Bjarmann sier at ingen nye kommer inn med mindre noen går ut er ikke så overaskende. MEn Bjørn Helge Riise burde uansett erstattes.

                                        Erstatter vi Riise, Myklebust og JML med Traore, Knudtzon og Ingolf så er mye gjort før neste sesong. Ettersom Traore har vært i norge 3 sesonger før året han fyller 21 så er han heller ikke regnet som en fri spiller, men en forbundsutviklet spiller.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Opprinnelig skrevet av HSft
                                          At Bjarmann sier at ingen nye kommer inn med mindre noen går ut er ikke så overaskende. MEn Bjørn Helge Riise burde uansett erstattes.

                                          Erstatter vi Riise, Myklebust og JML med Traore, Knudtzon og Ingolf så er mye gjort før neste sesong. Ettersom Traore har vært i norge 3 sesonger før året han fyller 21 så er han heller ikke regnet som en fri spiller, men en forbundsutviklet spiller.
                                          Ingolf burde nok ikke regnes som en spiller som vil gå rett inn å prestere i TL. Han spiller meg bekjent enda ikke fast i den Islandske ligaen. Men jeg er helt enig i at det er en spiller som det ville värt digg å få til Åråsen.

                                          Om vi hadde funnet en midtbanespiller som kunne bekle den offensive sentralrollen OG kantrollen, så ville det värt utmerket. Vi blir voldsomt nakne når Nosa er utilgjengelig. Daniel Sjölund burde väre aktuell. Offensiv midtbanemotor i DIF, kantspiller i Finlands landslag. Löser begge oppgavene bra. Bosmann.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...